Page 7 of 8

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 12:52
by c6t9
dar nu aia e problema, ci cat am da noi pe un sistem. si eu am dat o caruta de bani pe o masina si unii se uita la mine ciudat. :mrgreen:

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 16:39
by Schindler
SOLO wrote:Apropo de scule si bani ...

Sambata cand m-am dus sa aduc pre-ul C1 de la Musical Technology am cunoscut o persoana care a bagat 250K de Euro in sistemul stereo . Omul parea destul de normal la cap :wink:

solo
SOLO, cred ca omul parea, in primul rind, destul de "normal" la buzunare. Nu cred ca acel domn a tras foamea sau a ramas cu restante la intretinere ca sa isi cumpere acel sistem.
Pe deoparte avem un domn care isi cumpara un sistem de 250K de Euro, dar locuieste in aceiasi vila, se plimba cu aceiasi limuzina si isi face vacantele in aceleasi tari exotice.
Pe de alta parte avem alti domni, in Romania, care isi rup de la gura sa isi cumpere niste trancotzele, sau se imprumuta de bani, sau le cumpara in rate platindu-le dublu, sau amina alte cheltuieli stringente pentru a putea si ei asculta cit de cit Muzica.
Intrebare retorica : care e mai audiofil dintre acesti domni ?

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 16:45
by momolo
Intrebare retorica : care e mai audiofil dintre acesti domni ?
amandoi. Intrebarea e gresita si nu se pune. Duce in balarii, nicidecum la discutii audio, stereo, trancotare, audiofile, despre hifi, etc.

Si nu se fac competitii de genul, care este mai audiofil ? Ar semana cu acele masuratori intre baietei, care o are mai lunga si ar fi penibil.

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 16:54
by saureign
si totusi, cred ca un sistem audiofil ar trebui sa redea cel putin decent toate stilurile muzicale, chiar daca exceleaza pe unele dintre ele

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 16:56
by kaav
Oricum, respectul cel mai mare pentru mine il are cel care a tras mai mult.
Adica ''elementul negativ'' din ce spunea Schindler :D
Realist vorbind, situatia materiala este ceva accidental.Nu exista ranguri materiale care pot evalua plinatate psihica a unui om.Poate un om s-a nascut bogat material,dar este oricum capabil ca om indiferent de conditii.

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 17:00
by saureign
cum ati denumi pe cineva care si-a dat aproape toate economiile dintr-un an si ceva pe un sistem?
sau pe cineva care da pe un cablu jumatate de salariu, chiar daca risca sa nu plateasca facturile lunare?
sau pe cineva care - desi mai are doar 150 $ pe card, da 120$ pe discuri?
Voi ati face asta?

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 17:06
by kaav
Mult mai normal decat sa fumezi cat fumez eu - 2 pachete de tigari pe zi constant de multi ani....(adunati banii astia se incadreaza de o rata la scule,nu-i asa.... :wink: )

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 17:13
by SOLO
Tuturor ne place muzica , si toti facem atat cat ne permitem pentru a obtine o calitate cat mai buna . A risca material (eventual punand familia in dificultate) mi se pare o prostie inutila.. o boala mintala .
Poti cheltui si milioane si tot nemultumit poti fi.

solo

PS: Nimeni din cei pe care ii cunosc ( bogati sau mai putin ) nu s-a oprit din a invata de la altii .

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 18:27
by c6t9
saureign wrote:si totusi, cred ca un sistem audiofil ar trebui sa redea cel putin decent toate stilurile muzicale, chiar daca exceleaza pe unele dintre ele
cam asta am incercat sa fac. cat am reusit la modul absolut nu stiu, dar suntem multumiti. clar e loc si de mai bine.

saureign wrote:cum ati denumi pe cineva care si-a dat aproape toate economiile dintr-un an si ceva pe un sistem?
sau pe cineva care da pe un cablu jumatate de salariu, chiar daca risca sa nu plateasca facturile lunare?
sau pe cineva care - desi mai are doar 150 $ pe card, da 120$ pe discuri?
Voi ati face asta?
in liceu am facut des acest lucru. dar le vindeam colegilor intr-un final.

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 19:23
by oake
momolo wrote:oake, nici nu ma gandeam la tine cand am scris textele de mai sus. Faptul ca tu te consideri oarecum atacat la persoana denota ca te-ai regasit pe undeva in afirmatiile mele.
Sincer sa fiu nu m-am regasit in afirmatiile tale,dar am regasit modul in care ma/ne vezi tu.
momolo wrote: Ceea ce este perfect normal, contrar afirmatiilor voastre, suntem mai mult asemanatori decat diferiti.
Absolut corect,numai cu o mica corectura : suntem mult mai mult asemanatori decat diferiti.
momolo wrote:Voi sunteti acum convisi (sau cel putin asta se intelege din afirmatii) ca sculele audio foarte scumpe sunt aberatii si ca nu-si fac banii.
Aici ma refeream la sculele obscen de scumpe care sub raportul prestatiei chiar nu-si merita pretul.
momolo sa fim intelesi :am observat cum te trasfigureaza un sunet care te patrunde pana in maduva,iti inteleg pasiunea,stiu ce inseamna pdv experimental,iti inteleg cautarea si o accept.
Numai ca cu mine/noi,sunetul lucreaza altfel.
De ex mie,lafel ca tuturor sper imi/ne plac dulciurile,dar nu simtim nevoia acuta sa le consumam zilnic...uneori,destul de rar, ni se pune pata si ne rasfatam.
Cel putin in cazul meu este un lucru salutar "medicii" stiu de ce? "
Chiar nu e vb de ipocrizie,nu m-am refugiat in muzica ca sa scap de patima sunetului...pur si simplu asa functionez.
Ca sa revenim la provrbe : e bogat cel ce se multumeste cu ce are si nu cel ce ravneste la ce nu poate avea.( de unde si eventualele frustrari)
Pasiunea ta/voastra este salutara,de unde si performantele atinse in deconspirarea sunetului.
momolo wrote:Evident, se poate extrapola si ca, daca un amplif de 100.000 euro merita pentru audiofilul X, nu va merita pentru Y.
Evident ca va merita si pt audiofilul Y,dar pt asta e nevoie de niste dascali in ale audiofiliei, de niste experti in ale sunetului pt a certifica valoarea.
Eu/noi nu avem puterea,cunostintele,practica si aptitudinile necesare in ale audiofiliei pt a face acest lucru.Poate avem niste mici constatari personale, care oricum nu ne vor determina sa pornim la un upgrade,sau da!
Stiu ca deschid o mica cutie a pandorei dar asta e.
momolo wrote: Citesc si ma amuz cum fiecare judeca TOTUL in aceasta pasiune prin prisma nivelului la care se afla, prin prisma a ceea ce a auzit si vazut el mai bun si ceea ce are in acel moment. E o chestie pur si simplu de informatie, experienta auditiva si vizuala.....pur si simplu de experienta.
Perfect adevarat...cu un mic amendament : am ascultat sunet mult superior fata de al meu,il doresc,totusi imi fac treba cu asta pe care il am...asta pana la urmatorul upgrade.
momolo wrote: Inteleptul nu judeca ceea ce nu pricepe, incearca insa sa afle ce este daca ii starneste curiozitatea.

Inteleptul nu masoara lumea in unitatile lui personale de masura si inteleptul stie ca nu stie nimic.
Total deacord...ce ma surprinde este faptul ca in binomul sunet/muzica nu ai adus in discutie si al doilea termen al ecuatiei.
momolo wrote: Eu nu pot sa va spun decat atat, merita si nu merita! Depinde de modul cum gandim. Insa eu aleg sa spun ca merita! Asta imi pare partea luminoasa! :wink: Iar puterea este in a intelege in mod constient ceea ce pare de neinteles sau ceea ce doare! :wink:
Total de acord,in mod sigur merita chiar daca doare,numai sa poti sa faci acest lucru.
Poate ar fi interesant de a deschide un topic ; cum simtim,cum traim muzica,ce se intampla cu noi in acele momente...poate chiar am sa fac acest lucru.

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 20:47
by kaav
Unul din motivul pentru care nu as da cateva kile de bani pe scule este acesta:
Este imoral.Mi se pare absurd sa dea cineva banii de un ''elicopter'' pe o scula audio (exemplu).Un amplificator sa coste cat un centru cu comanda numerica din generatie nou?Am voie sa ma simt oripilat de anomalie,nu?Nu are cum sa valoreze atat.Automatizarea scade enorm preturile,atunci de ce exista atitudinea asta semimistica de parca ti se vinde ceva ca si cum ar fi de pe planeta Jupiter? Cred ca comerciantii au mult umor negru in sange....

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 21:26
by puf
Mie mi se pare absolut imoral atat din partea producatorilor cat si mai ales al cumparatorilor care stau la coada pentru un Buggati Veyron.
Cum este posbil sa dai 1,5 miloane de dolari pe un fier nenorocit.Ce sa faci cu el? sa te plimbi? nu ai unde, sunt numai gropi si limitari de viteza; sa ajungi mai repede la serviciu? nu ai cum in trafic; sa ii vezi limitele fizice pe circuite amenajate? la ce bun, daca esti curios poti doar inchiria orice citeva ture; sa moara dusmanii de invidie? deja suna a manea; chiar nu inteleg.

Din punctul meu de vedere este o aberatie, pentru ca eu am o anume perspectiva si nu vad nici un fel de utilitate cat de mica...si totusi cei care cumpara asa ceva vad altfel lucrurile?
"Automatizarea scade enorm preturile"... nu ar fi mult mai utila o masina mult mai ieftina(de 100 ori mai ieftina), mai fiabila, mult mai usor de intretinut si condus, care defileaza prin gropi, care are un confort sporit si cu care poti transporta ceva cu ea?

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 21:40
by kaav
Sunt de accord cu ce spui.Buggati Veyron este un alt exemplu de aberatie.Masina (obiectul) normal ca nu este de vina cu nimic,chiar imi place :wink:,dar asta nu ma impiedica sa nu o desconsider prin ce simbolizeaza.Un exemplu perfect de infatuare de la prea mult bine.

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 22:03
by c6t9
si la masini am o limita cu 5 cifre. ce face veyron poate nu merge chiar egalat ca performanta, dar ca senzatii DA si ca utilitate MULT depasit.

de ce se cumpara? pt ca au cu ce. e o carte de vizita, o declaratie. oricum mai multa lume percepe masina ca si obiect de valoare si lux, decat niste boxe.

pe de alta parte, daca producatorii de scule scumpe nu ar vinde nimic, ar fi disparut de mult totusi, din ceva traiesc si aia.

Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing

Posted: 02 Feb 2009, 22:13
by momolo
kaav eu cred ca tu nu ai fost atent la ce a scris puf. Din punctul meu de vedere el a extras esenta discutiei si a sugerat un lucru foarte intelept - valoarea se afla in ochii nostrii si nu in obiectul privit.
Nu trebuie judecata valoarea altuia cum nu trebuiesc judecate gusturile altora.