Europa sta pe loc , e ametita rau .
Dupa asta mi-am amintit si ce a scris momolo pe undeva pe la vintage :
Sa fie asta viitorul ?Metoda prin care economia Chinei suge din interior economia europeana asa cum suge paianjenul interiorul unei muste prinse in plasa. In Europa se freaca hartiile si internetul si nu se produce nimic, numai se plimba si se vinde marfa de colo-colo in timp ce in China se PRODUCE (plus valoare autentica) pana in ziua cand, dupa epuizarea ultimelor resurse "albe" (faima de fost mare brand, increderea de marketing, iluziile) chinezii vor muta birourile cu frecatorii de hartii direct la ei in China. Ce nevoie vor mai avea de nemtii frecatori de hartzoage?! Lacomia va impinge si mai mult lumea alba in plasa de paianjen a celei galbene, intr-un viitor nu foarte indepartat aceste nume de brand vor fi pe deplin epuizate (in mentalitatea consumatorului global) astfel ca marfa chinezeasca va purta cu mandrie denumirile nationale ca de exemplu "Marele Zid" si "Szentzegoang-goang"etc, etc. Tre' sa ne apucam de invatat chineza! Nu stiu cat se vor mai chinui sa printeze prospectele si in limbile europene ?!