Audiofilia in Romania moarta prematur in cotez

Doar o vorba sa-ti mai spun
User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Audiofilia in Romania moarta prematur in cotez

Post by momolo »

Din punctul meu de vedere audiofilia nu a existat si nici nu exista in Romania iar in vremurile actuale acest subiect a inceput sa semene cu subiectul obezitatii in Somalia.

Se vede clar subtierea interesului pentru acest subiect incepand din ultimul an. Pe toate cele 3 forumuri au ramas mai mult scandalagii de serviciu si cei interesati de diverse chestii practice, vanzari, reclame, DIY, etc. Deci un soi de talcioc cu circ unde ne mai intalnim sa ne mai vindem boarfele si sa mai bem posirca la carciuma mahalalei. Evident, aia care sunt amatori de asa ceva.

Incep sa ma gandesc ca poate era mai bine ca floodarea DDoS sa fi continuat in toate cazurile.....

Nu pot decat sa-mi exprim dezgustul pentru unele specimene aciuate dealungul ultimilor ani pe aceste forumuri. Citind in timp imi dau seama ca nu sunt cazuri izolate, undeva exista diverse tendinte specific mioritice. La loc de "cinste" stau ipocrizia si lashitatea. Daca ma uit in jur si vad saracie, gropi, praf si noroi cat cuprinde asta are totusi o explicatie....umana. Exista o zicala batraneasca, omul sfinteste locul. Fara indoiala, exista si reversul.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

fluffy38
Posts: 405
Joined: 08 Oct 2008, 09:42

Re: Audiofilia in Romania moarta prematur in cotez

Post by fluffy38 »

Acuma am citit si eu subiectul asta.... :mrgreen:

Pai nu e nimic de mirat. Audiofilia nu a existat niciodata. Se vede clar prin ochii oricarui fan sunet/ forumuri, toate forumurile audio sufera de lipsa interesului la partea de "stereo". Ani de zile s-au turnat informatii pe hi-fi.ro pana la refuz. Omul de rand a inteles ca totul se rezuma la bani.
Marketingul pasiv sau agresiv este cireasa de pe tort.
"Civilizatia vine dinspre apus, lumina vine de la rasarit!"