BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Doar o vorba sa-ti mai spun
User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

....
O echipă de la Inspectorul PRO a vrut să vadă dacă patronii cluburilor şi autorităţile au învăţat ceva din nenorocirea de la Colectiv. Echipa a mers în Centrul Vechi, pentru că acolo sunt înghesuite, pe o rază foarte mică, multe cluburi şi restaurante.

Zona e plină de probleme. Foarte puţini patroni au luat măsuri pentru ca viaţa să nu ne fie pusă în pericol - fapte confirmate, de altfel, şi de expertul în securitate la incendiu, care a însoțit echipa permanent.

Un local funcţionează într-un subsol. Ieşirea de urgenţă e corect semnalizată, dar numai de ochii lumii. Echipa Inspectorul Pro a urmat indicatoarele pentru evacuare şi s-a trezit în faţa a două uşi metalice. Prima, ferecată, cu zăvoare ruginite, cu greu a putut fi deschisă. A doua, complet încuiată.

Cine ar fi trecut, totuşi, de aceste două uşi ar fi urcat pe o scară îngustă în spirală, iar sus s-ar fi blocat definitiv. Şi uşa podului era închisă. Aşadar, nicio şansă de scăpare în cazul unui incendiu.
....
https://stirileprotv.ro/stiri/inspector ... erite.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Bloc nou din Capitală, demolat pe cheltuiala proprietarului. Cum au reuşit vecinii să-l oblige
https://stirileprotv.ro/stiri/inspector ... blige.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Acest bloc cu patru etaje şi mansarda a răsărit, în urmă cu 6 ani, pe un teren retrocedat din sectorul 5 al Capitalei. Adresă: intrarea Giurgiului numărul 23. Nu respectă distanţa între construcţii - care trebuie să fie cel puţin jumătate din înălţimea noului imobil. Iar controalele autorităţilor au scos la iveală că dezvoltatorul a încălcat autorizaţia de construire dar şi că primăria a eliberat-o fără să respecte normele în domeniu.
....
Luminiţa Sandru povesteşte: “A fost un calvar viaţa noastră. În blocul din spate ne-au adus rromi cu toată şatra începând de la căruţe, cai. Aveam manele până la 4 dimineaţa, ne făceau grătare în care puneau peturi. Adusese inclusiv cocoşi la mansardă, aveam cocoşi, găini, bibilici”
....
Locatarii nu s-au lăsat intimidaţi şi au continuat acţiunea în instanţă. Cinci ani a durat procesul la finalul căruia judecătorii au decis anularea autorizaţiei de construire, desfiinţarea lucrărilor realizate şi aducerea terenului la starea iniţială. Demolarea a căzut în sarcina dezvoltatorului. Iniţial, acesta a refuzat să o facă. Dar asociaţia de proprietari a găsit şi pentru asta o soluţie.

“Atunci am fost din nou în instanţă şi am cerut încuviinţarea instanţei de a demola asociaţia clădirea pe cheltuiala lui pentru că decizia definitive de anulare a autorizaţiei spune clar că bălţăteanu silviu trebuie să demoleze pe cheltuiala această clădire. Şi atunci instanţă ne-a încuviinţat nouă demolarea noi pasul următor a fost să îi punem sechestru pe toate bunurile şi am găsit ceva bunuri”, spune Luminiţa Sandru.
....
Încolţit, constructorul a decis să demoleze clădirea. Cu o firmă aleasă de el. Demolarea trebuie să se termine până în martie şi costa 70 mii de euro. Silviu Bălţăteanu spune că se va îndrepta, pentru recuperarea costurilor demolării, către primăria sectorului 5, care i-a acordat autorizaţia de construire.
...
10.000 de hartii si multi ani de mers la judecatorie! Statul nu exista, fiecare face ce vrea, cel care are bani castiga, cetatenii sunt batjocoriti si mor cu dreptatea in mana.

In Elvetia (asta am vazut cu ochii mei, acolo, nu e din citite), cand cineva vrea sa construiasca pe terenul lui o constructie nu este de ajuns sa respecte legile, trebuie sa puna niste pari si sa formeze din acestia volumul cladirii care va urma sa fie construita. Exista o perioada de timp, cateva luni in care acest volum mimat trebuie sa stea acolo, timp in care oricare vecin se poate impotrivi construirii. E de ajuns sa fie un vecin impotriva (de exemplu considera ca noua constructie ii ia lumina) si autorizatia nu se da. Asta e vazut de mine personal acolo!

In Germania pe orice santier vin inspectorii de la autoritatile statului. De multe ori nu vin pe santier ci pandesc de la distanta. E de ajuns sa vada o problema si sa reclame, lucrarile sunt stopate, problema remediata. Acolo se poate demola un etaj intreg pentru ca nu respecta cota de inaltime cu 5cm, chestie pe care o spun de la sursa directa si reala, om care a fost pus sa demoleze un etaj intreg deoarece fusese placa turnata cu 3,5cm mai sus. Au demolat pe cheltuiala lor, in weekend, deoarece in restul zilelor de lucru trebuiau sa respecte programul de turnare. Lucrurile astea se intamplau in Germania..... in anii ' 90!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Primăria Sectorului 3 a emis ilegal autorizația de construire pentru propriul sediu, din din Calea Dudeşti, numărul 191, potrivit unei sentințe date de Tribunalul București, actul administrativ fiind anulat. Procesul a fost intentat de Asociația pentru Conservarea Integrată a Patrimoniului Natural și Cultural și Salvați Bucureștiul. Decizia instanței nu este definitivă.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... ilegal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

De cand e sediul ala acolo Dudestiul care e si asa ingust, e blocat de un sir de masini care parcheaza la coada pentru ca nu au unde parca, pentru ca sediul s-a facut fara parcari pe masura obiectivului (si evident, fara sa respecte legislatia).

Alta chestiune, peste drum (Dudesti) de sediul asta au facut.... "un fel de trotuar" care nu se poate descrie in cuvinte decat prin expresia "de bezna mintii"! Nu mai niste imagini ar putea reda ceea ce au reusit sa faca! Este halucinant, e un fel de culme a Dorelului!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Catedrala mantuirii banului..... Pardon! Catedrala mantuirii neamului! Mult haur! Opulentza! Spectacol mare (stil medieval) va avea loc duminica! Fiti pe faza!

https://adevarul.ro/locale/constanta/im ... 16fb0.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PS - nu-i asa ca se asorteaza frumos cu Casa Poporului!? (de data asta pe cine mai impuscam de Craciun la zidul unui wc ?!)
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Autobuzele noi din Capitală, marca Otokar, le dau mari bătăi de cap şoferilor de la Societatea de Transport Bucuresti (STB), relatează Digi24, arătând că, deși intrate în folosinţă de numai o zi, şoferii deja se plâng că ba nu pornesc motoarele, ba îngheaţă de frig în cabine sau că autobuzele noi nu respectă comenzile.
https://revistapresei.hotnews.ro/stiri- ... ehnice.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Am citit intr-un alt articol de presa cat au costat autobuzele Mercedes (cel mai modern model) la Cluj si cat au costat acestea turcesti din Bucuresti.... constatand (fara surprindere) ca astea turcesti costa la fel sau chiar mai mult!
Iar ca aspect, astea din Bucuresti arata de lumea a 3-a, un fel de "Autobuzul" comunist (intre timp fabrica demolata) cosmetizat, probabil asa ar fi aratat daca ramaneam in comunism.
Iata ca asa si merg!

La ce te poti astepta de la marfa turceasca?! Era de mintea cupilului de gradinita ca in loc de Mercedes daca alegi turcismul, asa patesti! Dar m-as fi asteptat ca macar sa fie FOARTE ieftine. Si nu sunt! (diferenta = spaga impartita la toti conform preceptelor ortodoxe/biblice, chiar daca banul vine la ghiaur prost si hot la otoman descurcaret)

Vad ca DNA nu mai misca nimic de cand armata Orcilor Rosii au navalit in sala tronului. Afacerea de la Rromanes Bukales pute rau a spaga! Obraznicia suprema, sunt reparate de rumanii de aici!.... Care evident, au votat "ciuma rosie" pana au capatat scurta la mana. Asa ca primesc (primim) ce au (am) ales.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Hotărârile prin care s-au înființat cele 22 de companii ale Primăriei Capitalei trebuiau aprobate cu votul a două treimi, nu cu majoritate simplă, se arată în motivarea Curții de apel București la decizia de anulare a acestora, prezentată marți de USR. Mai mult, instanța reține că asocierea dintre firma Ciclop SA (tot a Primăriei) și Consiliul General, în toate cele 22 de companii municipale, este una de formă deoarece Ciclop SA nu poate veni cu un aport real, în bani ori expertiză pentru a presta servicii ce nu au nici o legătură cu profilul său de activitate.

Reamintim că instanța a anulat pe 23 noiembrie 2018 hotărârile de înființare a celor 22 de companii municipale ale Primăriei Capitalei. Procesul a fost intentat de USR București. În prezent, USR are pe rol un proces de desființare a celor 22 de companii municipale.

”Motivarea deciziei date de Curtea de Apel este chiar mai devastatoare pentru Gabriela Firea decât este decizia în sine. Instanța constată nu una, ci două încălcări grave ale legii. Avem așadar încă o dovadă că înființarea companiilor a fost cea mai proastă decizie pe care a luat-o un primar al Capitalei în ultimii 30 de ani. Și, din acest motiv, decizia instanței ar trebui să fie punctul final de carieră politică și administrativă pentru Gabriela Firea. Companiile pe care le-a înființat sunt adevărate mașinării de stors bani din bugetul Capitalei. S-au tocat 500 de milioane de euro, din care mai bine de 3 milioane au fost cheltuiți după publicarea deciziei instanței. Acest prejudiciu trebuie recuperat de la Gabriela Firea și directorii companiilor”, a declarat Dan Barna, președinte USR.

”Primarul General a avut ocazia de a rezolva problema companiilor imediat după pronunțarea sentinței. Inclusiv noi i-am oferit o șansă prin proiectul de hotărâre pe care l-am depus la Consiliu. Gabriela Firea a preferat să ignore problema, dând dovadă nu doar de incompetență, ci și de rea-voință. Din păcate, atitudinea primarului Capitalei înseamnă noi sume de bani cheltuite din buzunarul cetățenilor. Vom solicita încă o dată Curții de Conturi să verifice modul în care au fost risipiți banii bucureștenilor de către aceste companii”, a declarat Ana Ciceală, consilier municipal. ”Gabriela Firea trebuie să-și asume responsabilitatea acestei situații catastrofale pe care a generat-o în București. I s-a spus de la bun început că aceste companii vor fi un eșec managerial și financiar pentru Capitală. Însă a preferat să meargă mai departe. Iar acest lucru este încă o dovadă că adevăratul scop al Gabrielei Firea a fost cu totul altul. A vrut, de la bun început, să-și construiască un mecanism prin care să devalizeze bugetul Capitalei fără a fi trasă la răspundere. Și, dacă nu ar fi fost decizia instanței, probabil că ar fi și reușit”, a declarat si Ana Ciceală, consilier General USR.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... treimi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ma intreb, pe mai departe ce se va intampla ?!!? Primaria va ignora Justitia sau ce ?!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Mai mulți pasageri, blocați într-un autobuz Otokar, după ce acesta a rămas fără curent
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... curent.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

La unul din asta turcesc i sa spart conducta de apa calda si a fost inundat. Urmatorul defect va fi cu apa fiarta in autobuz si usile blocate + soferul atins de cufureala nu se poate scula din scaunul prea stramt si isi da drumul pe el. Totul la un pret mai mare decat MERCEDES !
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
bongiorno
Posts: 100
Joined: 02 Aug 2016, 16:20

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by bongiorno »

Eu as fi putin mai retinut cand vine vorba de presa partinica.
Am mers cativa ani cu un autocar turcesc de o alta marca si avea motor Man si cutie Voith cum gasesti si la Daf sau Mercedes.
Nu a avut probleme si nu ne-a lasat in drum. E doar o experienta personala.
Ironia e ca si vechile Mercedes cred ca sunt Made in Turkey by Mercedes.
Nu o plac pe Firea dar sunt unii inamici care ar face orice sa arunce cu noroi in ea inclusiv pe tema asta. E un fel de vendeta.
Si pe Boc care a luat bus electric l-au luat la misto deci...clasic romanesc.
Boc pe cat de slab a fost ca premier, pe atat de bun e ca primar. Cluj arata a oras de secol 20-21.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Hai bre, tu personal ai trece de la Mercedes la turcism ?! Chit ca Mertzanul e fabricat in Guadelupa cu "pese" chineze, totusi e Mertzan.

Dar ochi ai sa le vezi!??! Eu cand le-am vazut cum arata pe strada am zis ca am nimerit la Baku in Azerbaidjan. Arata de lumea a 3-a, de Asia Centrala, de o republica din aia fosta sovietica uitata pe undeva in Caucaz. Ce naiba!? Noi aveam niste Mercedes-uri! Daca facea sondaj de opinie cu intrebarea, "Vreti Mercedes sau Otocar turcesc?", ia ghici ce iesea?!?!
Poate daca costau extrem de putin intelegeam ceva (ieftin si prost), dar costa chiar mai mult decat Mercedes-uri model nou luate de Boc la Cluj! Ce partizanat vezi aici?!?!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Hotie si jaf ca in Bucuresti nu cred sa mai existe in toata Europa! Poate gasim ceva asemanator in Asia Centrala sau in Africa!

Milioane de euro platiti din banii publici pentru smacuirea de dungi colorate peste trotuare, gropi, borduri cat Zidul Chinezesc, dughene, banci, tufe, canale, tomberoane si garduri. Probabil cea mai scumpa vopsea din lume! Va dati seama cat costa ceea ce au facut din banii luati de la Primarie?!?! Oricine a vazut de ani si ani aceste glume proaste denumite "piste de biciclete"! Sa isi imagineze cat a costat in realitate vazand ce a ramas din acele dungi.... iar diferenta?!?!.... Vile, masini de lux, Monte Carlo, fitze ca nu mai incape strada! Multi isi dau seama ca la Bucuresti se observa mai multe masini de lux pe metru patrat decat in super capitale europene din vest!

Atunci am vazut cum practic instantaneu (azi nu erau, a doua zi erau) au vopsit acele dungi peste orice au gasit in cale, fara nici o jena. Daca mergeai cu bicicleta pe acele fasii de bezna mintii nu parcurgeai mai mult de 50m fara un obstacol major la care trebuia sa ocolesti... daca aveai pe unde, sau trebuia sa te dai jos de pe bicicleta.

Ce-i costa macar sa toarne niste mortar la borduri sa poti sa le parcurgi cumva?! Era simplu, turnau putin mortar (chiar daca tinea un an, doi.... cam cat au tinut dungile si garantia).

Insa bataia de joc si dispretul a fost maxim, au tras dungile doar sa arate ca "s-a facut ceva" si asta a fost tot.

Si cat de cretin trebuie sa fi sa-ti imaginezi ca rezolvi ceva cu dungile alea?!?! Oricum pietonii merg pe unde au chef, ba cel mai bine merg pe dungile alea! De exemplu in Parcul IOR inca au supravietuit niste dungi din astea care cica marcheaza traseu de biciclete. Nu-i pasa nimanui de ele, pietonii merg pe oriunde si mai ales peste dungi, biciclistii stimulati de iluzia ca "au dreptul" fugaresc si rezultatul il stie "militia" comunitara din zona (adica burtosii si femeile care se plimba degeaba in masinute electrice si sunt platiti pentru asta), adica jdemii de cazuri de loviri cu bicicleta in parcul ala.

Concluzia logica, cu dungi (direct pe trotuar) e mai rau decat fara dungi! Plus COSTA, iata, milioane de euro!

Cata minte iti trebuie sa crezi ca daca trasezi niste dungi peste trotuarul de pietoni, asta o sa rezolve ceva..... in Romania?!?!?! :shock: Pai la ora actuala nici culoarea rosie de la semafor nu este respectata de soferi! In fiecare intersectie si la fiecare semafor rosu, in 9 din 10 cazuri vad soferi trecand pe rosu!

Si ipocritii si hotii astia traseaza dungi de 50 de milioane de euro! Iar populatia zace moarta si inerta!

Cat priveste aceste trasee de bicicicleta, ar trebui discutat serios si cantarite argumentele. Eu ca biciclist nu sunt convins ca aceste trasee speciale (dedicate) rezolva problema, dimpotriva, e chiar mai rau cu ele deoarece:

1) pe traseul special ai sanse maxime sa te lovesti cu alt biciclist sau chiar cu un pieton sau cu o masina daca asta are cum sa intre acolo.

2) ce se intampla in afara traseului?! Daca vrei sa mergi din punctul A in B si ai doar o portiune traseu, ce se intampla acolo unde nu ai traseu de bicicleta?! Te calca masina?! Sau.......astepti 10....50...100....500 de ani sa existe peste tot trasee de bicicleta?!?! Daca eu vreau sa merg din Titan la Arcul de Triumf ce ma incalzeste pe mine ca o mica portiune (pe care o fac in 10 minute) este traseu SPECIAL (super mega Calea Victoriei) cand la capat in Piata Victoriei fac 20 minute sa traversez pe jos ca pieton pe langa bicicleta sau daca sunt curajos, ma bag printre masini si.... Dumnezeu cu mila?!

3) traficul auto din Bucuresti este blocat, sunt prea multe masini si strazile sunt aceleasi ca in secolele 19...20. Mai late nu se fac, doar mai inguste acolo unde se fura alti bani cu borduri de lux si alte inutilitati. Pai un traseu de bicicleta e ca sarea pe buba, adica blocheaza traficul si mai mult. E ca initiativa DUAMNEI Fii-Rea la inceput de mandat cand a blocat total traficul in momentul cand a creeat "banda speciala pentru ITB". A fost DEZASTRU si a tinut o zi. Ala a fost momentul cand a demonstrat ca tipa nu are nici o legatura cu orasul asta si realitatea vietii din el.

De exemplu, pe Calea Victoriei super traseul de bicicleta sta in cea mai mare parte a timpului complet gol. Cei cativa biciclisti ocazionali ar avea loc sa mearga pe trotuare sau pe langa bordura ca peste tot. Insa traficul pe Calea Victoriei a fost crunt sugrumat din cauza acestui minunat traseu! Nu mai spun ca bordurile alea care delimiteaza sunt periculoase! Din punctul meu de vedere (si tineti cont, sunt biciclist!) este o CRETINIE. O strada precum Calea Victoriei o interzici pentru biciclete si in schimb faci traseu bici pe strazi alternative unde e mai mult loc, de exemplu Magheru care e lat. Si traseele pentru bici trebuie sa fie aproape peste tot, cum am spus, cu unele exceptii cum e "artera auto" Calea Victoriei sau altele de genul asta. Traseele nu trebuie sa fie niciodata comune cu trotuarul de pietoni pentru ca oricine a mers cu bicicleta stie ca cel mai mult de furca ai cu pietonul! Care de multe ori merge in zig zag sau face miscari bruste si imprevizibile. Se pot trasa pe carosabil pe 100...120cm benzi la margine pentru biciclete si cum am spus, trebuie peste tot camere video, supraveghere, masinile parcate ilegal ridicate instant, amenzi mari, militie care sa faca ceva util, etc. Asa s-ar face loc si pentru biciclete. Traseul dedicat e scump, dureaza, are nevoie de spatiu care nu exista. Daca e posibil, e clar ca-i lux, dar cum nu prea e posibil se pot gasi metode simple (...din pacate IEFTINE) alternative care tin din pacate de organizare, disciplina, aplicarea corecta si impartiala a legii....

Apropos de DNA (intre timp pare defunct, zace mort in sant, bazaie musca Bubonel pe la guritza lui), chiar nu a prins niciodata macar un Sobolan din primariile capitalei ?! Sub ochii nostri se petrec aceste JAFURI in stil mare! Geme presa de HOTIA INFINITA din PMB si celelalte primarii de sector! (ba as spune ca unele de sector sunt chiar mai obraznice ca aia mare de la Cismigiu!).

Deci, concluzie! Ce-i lipseste chelului?! Tichia de margaritar! Asa si cu traseele SPECIALE pentru biciclete. Ar fi prea simplu si mai ales PREA IEFTIN sa bage camere video in tot orasul + legi si amenzi ultra dure + burtosii in uniforma sa faca totusi ceva + SA REZOLVE PROBLEMA PARCARILOR! In extremis ca la Tokio unde nu-ti cumperi masina pana nu aduci dovada ca ai unde s-o parchezi + taxe pe centru (adica vrea tzaranul sa mearga la Fitze pana in poarta, SA PLATEASCA!) + ridicat instant orice NESIMTIT care a parcat ca un porc!... adica APLICAREA LEGII.... Stiu, nu e momentul cel mai favorabil....Poate dupa urmatoarea runda de alegeri?! :roll: ......Ha Ha! :lol: Chi vive sperando muore cagando.
Unde au dispărut cei 122 km de piste pentru biciclete

Primăria Capitalei, prin Administrația Străzilor, a plătit 11 milioane de euro în 2008 și 2010 pentru amenajarea a 122 km de piste pentru biciclete. În 2012, Poliția Rutieră a închis aproximativ 80% dintre aceste piste deoarece erau nefuncționale.

În 2011 însă, cu aproape un an înainte să închidă pistele, Poliția Rutieră a cerut Administrației Străzilor să remedieze aceste erori.

Cu toate acestea, în acest interval de timp, Administrația Străzilor nu a făcut nimic. Între timp, pistele au ieșit din garanție și firmele care au încasat cele 11 milioane de euro numai au nicio obligație.

În 2008, potrivit informațiilor furnizate de Administrația Străzilor, s-au realizat circa 60 de km de pistă pentru biciclete.
...
Amenajarea acestor piste a costat 50 de milioane de lei - circa 10 milioane de euro, și au fost realizate de firmele DUMAVA și UTI Trafic. Dacă facem un calcul, pentru un km de vopsit trotuarul s-au plătit 125.000 de euro. În acest preț intră și montarea semafoarelor pentru biciclete, în anumite locuri. Pentru atribuirea contractului Administrația Străzilor susține că a făcut licitație.

Și pistele de biciclete din acest pachet au avut un proiectant: firma Search Corporation.

În medie, pentru 1 km de pistă pentru bicicletă municipalitatea a plătit 150.000 de euro. Ce înseamnă pistă de bicicletă pentru Administrația Străzilor: un metru de trotuar vopsit cu vopsea grunjoasă verde și galbenă, ștanțată din loc în loc cu câte o bicicletă albă.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... rca-10.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Ministerul Sănătății recomandă bucureștenilor să nu folosească apa de la robinet care miroase puternic a clor pentru băut, prepararea hranei sau igiena personală. ​"Distribuitorul de apă potabilă pentru București a utilizat pentru tratarea apei o cantitate mare de clor, necesară în condițiile în care în cursul zilei de 29 ianuarie 2019 s-a produs o poluare cu amoniu pe râul Argeș, în urma topirii masive de zăpadă", a anunțat miercuri seară Ministerul Sănătății, după ce Direcția de Sănătate Publică București a primit, de la locuitorii din sectoarele 5 și 6, sesizări privind calitatea apei potabile. "Rezultatele preliminare ale probelor de laborator au relevat faptul că, în toate cele 5 puncte de recoltare, valorile determinate pentru clorul liber rezidual și clorul total nu corespund limitelor stabilite de legislația în vigoare", arată Ministerul Sănătății.
https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-2 ... -arges.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

O sa puta in unele sectoare. Cu ce naiba sa te speli, cu pepsi ?!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Metoda e buna si in Bucuresti (desi m-am gandit si la o bâtă pliabila pusa in locul pompei):

https://adevarul.ro/life-style/auto/lec ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Vantul a batut cu jumatate din viteza unui caine, adica cam cat alearga un maidanez schiop. Ploaia a surprins pe toata lumea deoarece a continut apa! Idem cazul cu zapada iarna care socheaza la infinit conducatorii si alesii neamului rromanesc!
Norocul a fost sa nu moara nimeni.
Cei care au montat schelele au toate avizele si dosarele complete!
Companiile de furat banii publici si angajat triburile poltice au toate dosarele in regula!
Deci, tipic acestor capuse comunistoide care capuseaza Bucurestiul, oras din care se fura peste orice imaginatie! Totul facut peste uriasa turma de oi umane inerte si indiferente.
Scapa cine poate, trebuie sa avem noroc, cei care nu emigram!

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... rat-36.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Pasajul suprateran din intersecția de la Doamna Ghica, un proiect vital pentru fluidizarea traficului în zonă, a stârnit controverse în Consiliul General al Municipiului București. Opoziția (PNL și USR) nu a votat transferul spațiului verde din intersecție, din administrarea Sectorului 2 în administrarea Primăriei Capitalei, iar fără acest teren nu se poate face lucrarea. Consilierii USR și PNL au argumentat că proiectul nu include și linie de tramvai pe pasaj, așa cum prevede strategia orașului, arată urât și a fost făcut în mod heirupist. Primarul Gabriela Firea acuză consilierii PNL si USR blocheaza un proiect esențial pentru fluidizarea traficului din Capitala. Marius Coaje, consilierul primarului pe infrastructură, spune că municipalitatea nu a pus linie de tramvai pe pasaj deoarece nu are loc și vine cu explicații de ce nu se poate face pasaj subteran și cum vor fi protejați locuitorii din zonă de zgomot.
Image

https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... crarea.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ma bucur doar pentru aia care au votat-o pe madam Firea si voteaza constant ciuma rosie avand retentie pe ecran cu Haznaua 3! Se vor trezi cu baragladina in fereastra dupa ani de zile de santier cu praf si zgomot! (evident, NU va dura 1 an cat cica e prevazut! Regula spune ca daca dureaza 5 ani e rapid!). Unii daca ar fi destepti i-ar da in judecati pentru deprecierea proprietatii. Deoarece respectiva hidosenie le afecteaza valoare proprietatii. Cel putin asta s-ar intampla intr-o tara occidentala.

Facut pe genunchi de niste incompetenti alesi politic (sa vada majoritarul ce inseamna politica bagata in toate domeniile), este o alta uratenie pentru un oras urat si schilodit in repetate "iepoci".

Problema cu traficul de acolo e de mult grava. Pasajul asta defapt ar inrautati situatia deoarece ar furniza un flux si mai mare pentru urmatoarea intersectie vesnic blocata si sufocata.

Cat priveste tramvaiul, problema e de viziune politica. Au apucat sa iubeasca tramvaiul, au facut investitii in alte parti care ar trebui legate si acum pur si simplu reteaza o legatura. Tipic romanesc! Inconsecventa, dezorganizare, prostie, adica tara lui Dorel!

M-a amuzat afirmatia ca vor pune panouri fonice! :D Dupa ce ca uratenia aia e urata, o sa puna si panouri pe ea! De bezna mintii. Daca eram in Franta, Spania sau chiar Italia, o asemenea lucrare se lasa cu concurs de arhitectura si iesea un obiect interesant, modern. De exemplu l-ar putea face ca un tub transparent cu evacuarea fortata a noxelor in sus, deasupra. Dar mintea lu' ala ales politic pe clan si trib, aflat vremelnic la putere a facut un pod de cale ferata care se pune undeva ascuns in provincie.... in fine, in unele tari foarte civilizate nici in provincie si nici ascuns nu se mai face o asa uratenie mediocra de mintea unui inginer si zero arhitectura.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Potrivit Paginii de Media, toată operațiunea de promovare ar fi costat aproximativ 200.000 de euro, bani publici.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... op-ele.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

Post Reply