Ora este UTC [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 349 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Următorul
  Versiune printabilă

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
Autor Mesaj
MesajScris: 16 Iul 2019, 07:29 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Cum explică primarii de sector din București faptul că pun două - trei rânduri de borduri. Robert Negoiță despre celebrele diafragme roșii: Tot bordurile erau mai bune
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... i-bune.htm

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 18 Iul 2019, 08:07 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Cât costă înălțarea bordurilor și întreținerea spațiilor din Sectorul 2: acord-cadru de 110 milioane lei, plus TVA
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... us-tva.htm

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 18 Iul 2019, 08:15 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Calculele pe baza datelor oficiale arată însă că statul nu ar câștiga mare lucru. Cel mult câteva sute de milioane de lei pe an.

Iancu Guda, analist financiar: „Pragul acesta de 10.000 de lei este foarte sus, de aceea cred că impactul este unul infim. Sub 10% din bugetul total de pensii speciale de aproximativ 9,5 miliarde ar fi afectat și pare să fie un praf în ochi prin care se testează opinia publică, care în asentimentul general este împotriva acestei nedreptăți pe pensii speciale”.
https://www.g4media.ro/cate-pensii-de-p ... iarii.html

Se castiga doar echivalentul banilor pentru borduri intr-un sector, deci zero barat la cat de mare e gaura in buget ( https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... us-tva.htm )

Deci abureala de ciuma rosie. Pensiile speciale sunt ceva tipic unui stat feudal.

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 18 Iul 2019, 08:20 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Asta e de tipologia Leana Ceausescu si intrebarea ei retorica, "-Ce, a murit cineva de foame in Romania?!"
Citat:
Declarație cinică a purtătorului de cuvânt al CNAS: Oamenii mor oricum. Și cu, și fără sistem
https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-2 ... sistem.htm

Citat:
Aceasta declaratie.... (Miercuri, 17 iulie 2019, 20:16)
polonyca [utilizator]

.... e de fapt o obraznicie greu de acceptat. Ea dezvaluie un anumit mod de gandire a functionarului roman care , atata vreme cat stie in mod sigur ca luna de luna cardul lui este alimentat cu sume grase , ne arata ca de fapt restul nu mai conteaza !!! Nu mai conteaza chiar nimic , salariul sa intre !! Cinism fara limita , gandire de parazit politic care se crede la adapostul politic in numele caruia s-a cocotat in postul acesta. Functionarul roman-rusinea nationala si factorul frana in evolutie Romaniei. Cloaca de oportunisti si iresponsabili !!

Citat:
Este de fapt imaginea poporului, (Joi, 18 iulie 2019, 7:15)
ABBV [utilizator]

a noastra a tuturor. Este imaginea nepasarii si inconstientei noastre. Este imagine unui popor care a ramas profund comunist, "Sa faca statul" eu nu fac nimic am status de vedeta. Este accea imagine "merge si asa"
Vreti un stat normal nu mai stati ca popandaii. Nu mai votati guverne sociale doar pentru cativa. Nu mai votati politicieni frustrati cu complexul dumnezeu indiferent de partid. Nu votati politicieni care nu pun in aplicare voia poporului exprimata prin doua referendumuri deja! ........Lista este lunga!.....Fiecare poate pune umarul la normalizare.

Citat:
un dobitoc, imaginea guvernarii de-altfel (Miercuri, 17 iulie 2019, 23:22)
AliKimiku [utilizator]

Sa-i spuna cineva cretinului ca nu despre morti e vorba ci despre aia care inca sunt vii.
Daca in privat iti pica sistemul o juma de ora(in cazul unei banci esti mancat si juma din zona de IT zboara sau fac ore suplimentare de le ies pe nas). Dac aesti magazin online iti zboara vanzarile in doar 4 zile pana la faliment.
Iar cretinoidul spune ca oricum mor oameni, jobul lui e probabil doar sa faca receptia. Pai sa il mute la statistica mortalitatii pe individ desi ma indoiesc ca aparatul matematic nu i-ar permite mai mult decat 2+2.

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 19 Iul 2019, 09:31 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Toaletarea arborilor, o afacere de zeci de milioane lei. Cât plătesc primăriile din București și cine a luat contractele
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... actele.htm

Bani (multi!) furati stiintific sub limbalul de lemn al "capitalismului' post-comunist din R(r)omania. Cu banii pe macelarirea (se numeste "toaletare") a unui biet copac se pot distruge (fix la fel) 20 de copaci. Sau chiar se pot distruge gratis, chemi tiganii cu caruta si au toaletat la fel! Gratis! Comunitatea ( :lol: :lol: :lol: , adica adunatura de oi umane inerte si inepte) nu plateste nimic (insa nu cred ca-si vor da seama), tiganii sunt fericiti ca au lemne de foc, nu se consuma nici combustibil fosil (deci e ecologic, zero emisii de carbon inafara de cazul cand tiganii au drujba, a ajuns ieftina la second hand), strada ramane cheala asa cum place la ghertzoi, ba chiar mai bine, daca scapam de pomi o aiba mai multi ghertzoi unde sa-si parcheze trompeta pe roti in care stau impachetati in tabla, in trafic si mega poluare multe ore pe zi!

Costul platanilor (de ce platani si nu portocali?! :roll: ) explica plantarea lor ca in padurile de bambus prin sectorul 3, sectorul ala cu borduri-diafragma rosii din beton armat care acum nu mai plac la edilul "dizident" deoarece si-a dat seama ca la bordurile normale poti fura la fiecare 2...3 ani prin schimbarea lor, pe cand la cazematele astea nu mai poti face nimic, ca si demolarea ar costa o avere si necesita dinamita la cat beton si armatura au bagat! Dar e singurul sector in care tancurile invadatorilor si-ar rupe senilele!

Un amestec naucitor de imbecilitate, rautate, prostie, lacomie, toate sub forma unor jeguri umane de sus pana jos.

Dorelul e si edil sef in fruntea satului denumit Bucuresti, dar si jos cu drujba in maini! In timpul asta turma de oi umane (inerte si inepte) sta sa fie furata si violata.

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 25 Iul 2019, 16:34 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Bucureștiul și sinuciderea pietonului-omului în plină reformă rutieră: trotinetiști peste scuteriști, bicicliști peste automobiliști, trotinetiști peste bicicliști, scuteriști peste automobiliști
https://www.hotnews.ro/stiri-perspektiv ... ilisti.htm

Articolul este scris ca de un aurolac dupa ce a tras adanc din punga. Dar (din punctul lui de vedere) are dreptate. Evident, ceva specific national, este spus dintr-un singur punct de vedere, AL LUI PERSONAL. Asta e una din problemele majore ale acestui popor distrus si bolnav, fiecare nu vede decat PUNCTUL LUI DE VEDERE, in rest toti se pot duce naibii.

Greu de facut un clasament al problemelor Bucurestiului. Sunt prea multe, prea grave, prea vechi, totul e cronic. De aceea renunt la numere si ordinea conteaza partial sau deloc. Treaba sta cam asa:

- primaritza Fi-Rea (impreuna cu Ciuma Rosie majoritara in consilii) reprezinta cea mai rea, ticaloasa, falimentara administratie a Bucurestiului din ultimii 30 de ani. Insa toti au fost rai, hoti, ticalosi, idioti si falimentari. Din toate partidele care au guvernat (aviz celor care mai vor sa-i voteze!). Nu este o deosebire prea mare intre partidele care au fost la putere. Putini au lasat in urma ceva folositor, nu neaparat minunat sau bun. De exemplu Basescu a scapat capitala de maidanezi si de chioscuri. Lucrurile astea au implicat suferinta (oameni carora li s-au distrus afacerile, caini omorati). Dar nu se poate fara suferinta si sacrificiu, este ori/ori. Imi aduc aminte de teroarea "buticurilor" care blocau/colmatau/infundau toate arterele orasului. Imi aduc aminte de teroarea cainilor maidanezi, au fost si victime, oameni omorati. In rest am avut primari care au lasat in urma numai jaf din banul public si kilometri de borduri si lucrari executate infect de prost si fara cap. Sau demolari!

- una din cele mai grave probleme este parcarea masinilor. Daca luam in seama aceasta problema, restul nu mai conteaza deoarece Legea este practic anulata, violata si batjocorita. Sub semnele de parcare interzisa (plus semnele si avertismentele de ridicare) troneaza siruri de masini suite cu totul pe trotuare fara sa lase loc pentru pieton. Peste tot! Adica peste tot este o batjocura la adresa legii si codului rutier! Parcarea completa pe trecerea de pietoni, blocarea completa a trotuarelor chiar si in centru, toata aceasta batjocura este practic peste tot in orice minut. De aceea se poate spune ca e chiar nedrept ca unii sa fie amendati sau ridicati in timp ce restul de 99% sa nu pateasca nimic. Vreau sa stiu si eu in ce tara care nu face parte din lumea a III-a se tolereaza intr-o asemenea proportie incalcarea legii la lumina zilei?! Am vazut de sute de ori masini trecand pe rosu sub ochii militianului care dirijeaza intersectia fara ca soferii acestora sa pateasca ceva. Nu mai zic de masinile parcate pe prima banda, sau daca prima e deja ocupata, pe a doua banda, oprite pe motiv ca Dorel are treaba CHIAR ACOLO si nu are chef sa parcheze mai incolo. Un trafic deja sugrumat de nesimtiti care opresc pe banda de rulare fara sa pateasca nimic. Militia sta la 30 m distanta si nu zice nimic! Le-am atras atentia de multe ori, le aratam cu degetul la doi pasi ce se intampla si nici o reactie, militienii se uitau la mine ca la un martian verde de curand aterizat! Problema nu e ca tolereaza defapt incalcarea legii (desi asta in sine e o infractiune) ci ca toata povestea e selectiva. Unii isi iau amenda, ghinionul lor, altii nu patesc nimic desi sunt deosebit de nesimtiti si infractori! De aceea se scarbeste omul CU BUN SIMT de tara asta si emigreaza! Una din cauze! Pai ori e ordin la Militie sa-i lase pe toti sa incalce aceeasi Lege, ori sunt toti arsi! Chestia asta selectiva creeaza frustrare. De aceea rumanul majoritar e unul din cei mai frustrati oameni din lume, oricand gata sa explodeze de nervi si sa sara la beregata oricui. Idiotul majoritar (nu e un termen inventat de mine, Ceausescu numea poporul, "idioti", probabil avea experienta conducerii acestei tari) simte in sinea lui NEDREPTATEA insa educatia anemica si creierul deficitar nu-l ajuta sa discearna si sa inteleaga. De aceea creste in el FRUSTRAREA. In rest e o oaie tacuta care se duce cuminte si incolonata direct spre abator, votandu-si macelarii la fiecare legislatura. E o frustrare de oligofren. Acesta nu intelege exact cauzele raului care-l macina, nu distinge raul de bine si nu are valori sau principii morale, insa SIMTE raul (ca omul e animal) si de aceea frustrarea creste in el ca balaria pe maidan. De aceea in trafic sunt atatea batai, pumni, bate, scuipaturi si injuratura a luat loc viului grai.

- strazile sunt pline de gropi si obstacole. De peste 20 de ani Bucurestiul nu a mai avut asa strazi distruse! Dar are borduri noi! Iar cele care cica se refac, defapt se fac si mai prost. Sunt strazi care la refacere capata adevarate capcane mortale, gropi imense, chestii tip Dorel in care iti rupi masina si gatul. Dati de exemplu o tura in sectorul 3 pe Strada Campia Libertatii care dupa o indelungata blocare (partiala) si REFACERE prezinta niste gropi senzationale! Intre ele e una deosebita si deosebit de mare dar si deosebit de camuflata care poate demola o masina. Sunt gauri pe care Dorel le-a facut sa lucreze la tevi, le-a astupat dupa care pamantul s-a lasat mult. Nu le vezi, intri in ele si gata cu bascula fata! Dar ce sa mai spun de canale?!?! E vreunul in Bucuresti la nivel cu carosabilul?! Sa vedeti pe Bulevardul Unirii dupa refacerea recenta canalele laterale (in care da biciclistul)!!! Unele sunt mortale! Sau pistele de biciclete toate numai gauri si galme, practic imposibil de mers pe ele! Sa vedeti "pista de biciclete" pe Bulevardul Theodor Pallady in sectorul 3. Este exemplu de bataie de joc! Nu se poate merge cu bicicleta pe asa ceva! Dar a costat milioane de lei, FURATI. Se plange vreunul?? Nu am auzit nici o guitzatura publica. Oricum, pe pistele de biciclete care se afla pe harta precum diviziile lui Hitler de la Stalingrad inainte de capitulare, stau parcate masini, si de obicei pietonul prefera sa mearga chiar pe pista de bicicleta desi are liber peste tot. Lui numai colo ii convine sa mearga. Se si uita urat la biciclist cand vrea sa treaca.... daca vine din fatza sa-l vada vita umana. Apropos de pieton-victima in articolul scris de aurolacul de mai sus, pai o problema generala a pietonului este neatentia cronica. Cu cat traficul este mai haotic si periculos, cu atat pietonul este mai neatent, merge in zig-zag si nu se uita inspre sensul de unde ii vine moartea. Multi merg tacticos pe carosabil desi au trotuar utilizabil. Ma uit la ei cu cata lejeritate si nepasare merg pe carosabilul unde isi pot gasi sfarsitul. Traversatul aiurea e sport national si cand vine tramvaiul in statie pietonul isi pierde total ratiunea si se arunca direct sub rotile masinilor care vin turbate, conduse de frustrati cronici. Un spectacol zilnic. Alt obicei pe care nu mi-l explic decat genetic la natia noastra (adica o gena defecta) , acolo unde este locul mai ingust, mai blocat, mai sufocat, acolo se gaseste majoritarul sa stea, sa se adune la o vorba, sa se aseze! Parca cauta in mod special cele mai inguste si blocate locuri pentru a se aseza la o vorba sau la un scarpinat in cur. Ma sidereaza nesimtirea (tampa, absoluta), adica ii vad cum sunt total lipsiti de bun simt, pur si simplu parca sunt singuri pe camp si nu in oras! Ii vezi chiar si in capul scarii rulante la metrou cum se opresc sa citeasca mai atent in telefon sau sa stea de vorba in timp ce puhoiul vine peste ei! Ii vezi pe mijlocul culoarului in cel mai aglomerat loc cum se opresc la o discutie desi acolo e locul cel mai nepotrivit si stresant. Ma sidereaza aceasta NESIMTIRE si nepasare. Chestia asta se transfera si modului de a conduce o masina, de a merge cu trotineta, de a merge cu bicicleta sau ca pieton. Pe astia nu-i poti civiliza decat cu amenda si biciul. Astia nu stiu decat de frica! (de amenda, de lege)..... In caz ca cineva ar vrea sa aplice legea. Dar nu are cu cine. Militianul majoritar e ca femeia de serviciu care acasa la ea spala pe jos cu apa luata din closet si mananca fara sa se spele pe maini. Militienii sunt primii care incalca legea, ii vad zilnic trecand pe rosu si parcand in cele mai interzise locuri. Cum poti face curatenie cu unul care are educatie de porc?!

- toate lucrarile noi sau de refacere in Bucuresti duc la ingustarea drumurilor. Dupa ce ca sunt inguste, dupa refacere devin si mai inguste. Suntem in perioada bordurista (din neo-feudalism) asa ca bordurile arata ca niste garduri de beton. Si sunt puse in asa fel sa ingusteze un drum care deja era prea ingust. De exemplu o artera principala si vitala, soseaua Giurgiului are numai o banda de circulatie functionala dupa refaceri succesive. Si multe gropi noi proiectate de Dorel sa rupa rotile in mod pervers. In multe locuri sinele de tramvai pe care se putea circula au fost facute sa nu se mai poata circula pe ele. Rezultatul este o blocare si mai grava a circulatiei cu pretul unor rable imputite de tramvaie care merg goale si aiurea.

- peste tot se fac lucrari la spatii verzi (udat, tuns), se duce gunoiul, se taie pomii, etc, in timpul cand traficul e cel mai intens, la ore de dimineata gen 9....11. Cand e traficul cel mai mare cu oameni care merg la munca cisterna harbuita uda panselele de milioane si blocheaza prima banda dand totul peste cap. Sau masina de gunoi. In lumea civilizata aceste lucrari se fac noaptea si cand nu este trafic, adica cand nu merge sau pleaca omul la munca. In Bucuresti se fac in mod special cand omul merge sau pleaca la munca!

- poluarea este incredibila. Ca bicilist practic te otravesti, te sufoci. Este incredibil numarul de rable care fumega pe strazi! La unele te astepti sa le cada motoarele! Vad mereu piese cazute pe strazi. Am vazut live si in direct cum cad bucati din masini harbuite! De curand i-a zburat unuia o bucata de tabla din contra aripa, aruncata de roata, bine ca nu a nimerit pe careva, scena in direct, nu s-a oprit, nu a bagat nimeni de seama dar daca tabla aia lovea pe cineva ajungea la stiri. Zgomotele din motoarele facute praf, astea sunt fabuloase! Si fumul! Rablele muribunde se vad cu ochiul liber in trafic, numai sa te uiti. Din nou ma intreb ce face Militia?!?! Daca stai in intersectie sa dirijezi circulatia, nu trece o ora fara sa vezi/auzi un harb grav muribund care trece pe langa tine. Fenomenul este dramatic in ultimii cativa ani. Sunt inscrise in circulatie masini care ar trebui urgent casate! Mai ieri am vazut un Opel care a acoperit total o strada cu fum. Militia avea un echipaj care o freca la nici 50m. Nu le-a pasat. Dupa ce a trecut ala abia vedeai de fum.

- etc, etc, etc. Ce rost are sa mai scriu de MIZERIE, mai ales in centru unde misuna multi turisti straini, ce sa mai spun de cladiri vechi care stau sa cada, din care iti cad tigle in cap si daca reclami primesti de la toate "organele" PDF-uri stampilate ca nu e treaba lor?!?!

UN ORAS IN PARAGINA. MURDAR. URAT! Defrisat pe timp ce trece. Cu trafic sufocant si cu o poluare peste orice limita! In campanii si discutiile de la TV nu se vorbeste decat de problemele neimportante sau secundare. Situatia din strada e complet straina de "organele" statului care isi vad de viata lor buna de bugetar platit mai bine ca in sectorul privat, avand toate drepturile din codul muncii si nefacand nimic folositor pentru oras, doar eventual sa fure pentru propriile averi. Insa nici cetateanul majoritar nu se revolta si nu reclama. Trece mai departe ca oaia trecatoare si cand e momentul cu votul si stampila, rateaza cu poarta goala in fatza.

Asta e bilantul!

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 27 Sep 2019, 11:22 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Câteva asociații de proprietari din blocurile aflate în intersecția Doamna Ghica se mobilizează pentru a da în judecată Primăria Capitalei ca să suspende autorizația de construire emisă pentru pasajul suprateran din zonă. Circa 100 de oameni din imobilele afectate s-au întâlnit joi seară pentru a stabili ce urmează să facă. Ei sunt nemulțumiți că pasajul trece foarte aproape de ferestrele lor, dar și că vor fi tăiați câteva sute de arbori. Ei nu sunt împotriva construirii unui pasaj, dar spun că ar dori fie unul subteran, fie un pasaj suprateran mai îngust. Locuitorii din zonă mai cer ca Primăria Capitalei să fie mai transparentă, să comunice mai bine cu ei și să le explice exact ce va face, spunând că până acum municipalitatea nu a discutat deloc cu ei.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... stanta.htm

Eu ca reporter i-as intreba, "-Ati fost la vot? Daca da, cu cine ati votat?"

Un lucru pozitiv este ca acum astia invata pe pielea lor importanta votului si importanta implicarii civice (opus atitudinii majoritare, "-Nu-mi pasa, mi se rupe!")

Zona e infecta din punct de vedere al circulatiei. Rezolvarea care impaca pe toata lumea pare aproape imposibila. Dar modul de actionare a primaritzei Fi-Rea e specific comunist, pumnu'in gura, pusi oamenii in fata faptului implinit, totul ocult/mafiotic, iar decizia o iau cei mai incompetenti, pafaristi si neinformati indivizi, totul dupa ureche. Cand e vorba de graba lucrurile taraganeaza pana la moarte, cand e vorba de ceva care nu ar trebui facut pe graba, este facut peste noapte, ocult si in isterie generala. Totul pe dos. Deoarece indivizii care au ajuns in functii de decizie sunt in majoritate impostori, stricati, imorali si deosebit de prosti (evident, si ingamfati caci vorba aia, "Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul").

Ca o parere personala si avand in vedere ca cica un pasaj subteran e aproape imposibil din cauza chestiilor ingropate acolo si costului prea mare, eu as fi ales o solutie hibrida, adica un pod de joasa inaltime peste un pasaj deschis tip demisol. Adica sensul actual cu pod l-as face mult mai jos si pe dedesupt as sapa o "vale" prin care trece traficul in cruce. Saparea unui "canion" deschis e simpla iar un pod de inaltime mica e mai ieftin si agreseaza mai putin blocurile din zona. In plus as ingradi podul cu ziduri laterale (din beton) pe care as planta multa vegetatie urcatoare iar deasupra as pune la 45 grade panuri fonoabsorbante. Pe tipul asta de pod cu panta mica se poate pune si faimoasa sina de tramvai pe mijloc. Practic rezulta un pasaj mai putin adanc si un pod mai putin inalt. Posibil ca si cost sa fie la fel cu solutia actuala sau poate mai ieftin. ...Insa depinde si cat se fura!

O simpla privire de bun simt la vederea aeriana da de inteles ca acel pod urias va distruge viata celor care stau in blocurile comuniste adiacente.

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 21 Oct 2019, 12:41 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Primarul Gabriela Firea vrea să introducă o nouă taxă pentru apa uzată, de 0.07 lei/mc pentru achitarea împrumutului contractat de la Banca Europeană de Investiții (BEI) în valoare de 75 milioana Euro, pentru lucrările de la stația de epurare de la Glina, potrivit unui proiect aflat pe ordinea de zi a ședinței Consiliului General de pe 24 octombrie. Dacă proiectul va fi aprobat, taxa va fi instituită de pe 1 noiembrie 2019 și se va aplica până la finalizarea lucrărilor, data preconizată fiind finalul anului 2022.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... 07-lei.htm

Citat:
Una din cinci mașini înmatriculate în București și Ilfov nu va putea circula prin centrul Capitalei, iar alte peste 650.000 vor trebui să plătească vinietă pentru a circula prin oraș, dacă la 1 ianuarie intră în vigoare taxa Oxigen, promovată de Gabriela Firea.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... nuarie.htm

S-au furat banii Bucurestiului acum urmeaza si taxa pe fumarit!

Vor gasi in frigider urarile bucurestenilor! (parafrazand-o pe Vulvutza)

La anu' vin alegerile locale! In felul asta PSD nu va mai calca in primarii. Eu le urez sa calce cat mai multi in puscarii! Ceasul lor tacaie.

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 21 Oct 2019, 17:28 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Bucureștenii care locuiesc în centrul Capitalei și au mașini sub Euro 3 ar putea fi amendați dacă nu renunță la mașină sau nu o înlocuiesc cu una mai nouă, potrivit proiectului prin care se dorește implementarea taxei Oxigen.

Mihai Teodorescu, șeful Direcției Transporturi din Primăria Capitalei, a explicat pentru HotNews.ro că instituția nu deține date referitor la numărul rezidenților care au o mașină sub Euro 3, dar vor fi ajutați prin vouchere sau printr-un stimulent financiar, dedicat lor, să-și înlocuiască mașina. Acesta spune că scopul Primăriei nu este să-i vâneze și să-i amendeze și mizează pe buna credință a cetățenilor, dar în final se poate ajunge și la sancțiuni.

Reamintim că primarul Gabriela Firea a modificat proiectul vinietei pentru București: mașinile sub Euro 5, indiferent de orașul unde sunt înmatriculate, trebuie să plătească o vinieta Oxigen pentru a putea circula în București, iar cele sub Euro 3 nu mai au voie deloc în centrul orașului. Pentru mașinile sub Euro 3 vinieta va fi de 15 lei pe zi, iar pentru cele Euro 3 și 4 - 5 lei pe zi. Proiectul va fi discutat în ședința Consiliului General de pe 24 octombrie, iar dacă va fi aprobat se va aplica de la 1 ianuarie 2020.
.....
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... inieta.htm

Astia si-o cauta cu lumanarea.

Departajarea intre "EURO 3...4...5" este idioata si nu are legatura cu poluarea.
Un diesel polueaza cu aprox. 300% mai mult decat un motor pe benzina de aceeasi capacitate. Dar unul pe benzina care merge pe gaz??

Urmare - un diesel EURO 5 polueaza MAI MULT decat un motor pe benzina EURO 4 sau chiar 3.

Alt aspect - poluarea este data de cilindree. O masina de 1000cm polueaza mai putin decat una de 3000cm indiferent de EURO. De ce unul cu o masina de 1000cm sa plateasca la fel cu altul cu o masina de 3500cm ? Sau si mai rau, ala cu masina mare nu plateste nimic si ala cu masina mica plateste desi ala cu baragladina polueaza mult mai mult!

Alt aspect - conteaza starea tehnica si conteaza filtrele. O masina prost intretinuta polueaza mai mult indferent de EURO.

Alt aspect - in actele majoritatii masinilor nu scrie nimic despre EURO, nici in talon, nici in cartea tehnica, nicaieri. Sunt modele care s-au fabricat o perioada foarte lunga sub, de exemplu, EURO 4 si EURO 5. Daca in actele masinii nu scrie nimic, cum stiu ei daca ai EURO 4 sau EURO 5 de exemplu?!?! Multe masini s-au vandut de noi la ani de zile dupa ce productia (aceluiasi model) s-a schimbat din EURO 4 in EURO 5. Nu discut de EURO 6 ca sunt prea noi si prea putine.

Alt aspect - cu ce drept vi sa interzici omului peste noapte sa mai foloseasca propriul bun, de exemplu o Dacie comunista?!? Nu cumva este incalcata Constitutia?

Alt aspect - chestiile astea care afecteaza direct si profund viata oamenilor (mai ales a celor saraci) nu pot fi bagate peste noapte cu japca, mai ales intr-un sistem pretins democratic.

Alt aspect - nu cred ca gaseau ceva mai sinucigas politic, mai ales ca urmeaza alegerile locale si Bucurestiul este in paragina totala dupa ani de zile de iepurasi si mega furturi.

Daca nu ma insel chestia cu vestele galbene din Franta cam tot de la chestii din astea a pornit.

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 24 Oct 2019, 21:50 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Toate lumea spunea ca nu vor vota din motive electorale.
Iata, au votat!
Dar la anul sunt alegerile locale!
De un singur lucru ma bucur, ce gandesc aia care au votat PSD si ALDE si au masina sub-euro!

VA FI MAI MULT OXIGEN! :lol: :lol: :lol: :lol:

Citat:
Majoritatea PSD-ALDE din Consiliul General al Municipiului București a votat joi proiectul primarului Gabriela Firea care vizează introducerea vinietei Oxigen din 2020 pentru mașinile sub Euro 4, iar mașinile sub Euro 3 nu vor mai avea acces în centrul orașului. Autoturismele Euro 4 vor plăti vinieta din 2021. Proiectul a trecut cu 31 de voturi. Potrivit unui amendament propus de ALDE și aprobat, mașinile noneuro, Euro 1 și Euro 2 nu vor mai avea voie deloc în București, iar pentru cele Euro 3 restricția este valabilă din 2024.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... n-2024.htm

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 24 Oct 2019, 22:13 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
În bazele sportive se va putea construi pe 70% din suprafață, proiectele publice vor fi autorizate direct, fără un plan urbanistic aprobat în prealabil, dacă acestea nu sunt situate în zone protejate, potrivit unor proiecte de hotărâre propuse de Primăria Capitalei și aprobate joi de Consiliul General. De exemplu, în ceea ce privește bazele sportive, încadrate la categoria spații verzi, dacă până acum se puteau construi clădiri de maxim 2 etaje, acum nu mai este nicio restricție, iar procentul de ocupare a terenului crește de la 15-30% la 70%.

Miza declarată a proiectului o reprezintă construcția stadioanelor pentru Euro 2020 - Steaua, Giulești, Arcul de Triumf - care nu au un Plan Urbanistic Zonal aprobat, dar și complexul Național Arena, unde Primăria Capitalei construiește un patinoar și o sală polivalentă, suprafața de spațiu verde urmând să fie diminuată. De reglementare pot beneficia și investitorii privați care au baze sportive și doresc să construiască pe ele. Reamintim că după 1990 mai multe baze sportive, în principal cele de pe malul lacurilor, au fost privatizate cu fostele intreprinderi și au ajuns proprietate privată.

Efectul acestor hotărâri va fi pierderea spațiilor verzi aferente bazelor sportive, dar și autorizarea pe repede înainte a proiectelor importante, fără ca persoanele interesate să poată fi consultate sau să aibă o reacție în timp util.

Prin cele două proiecte de hotărâre Primăria Capitalei modifică regulamentul local de urbanism aferent Planului Urbanistic General.

Prin primul proiect stabilește autorizarea directă pentru anumite facilități.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... direct.htm

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 30 Oct 2019, 08:38 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Poate data viitoare or sa se duca la vot si o sa le pese!

Citat:
„Problema cu lipsa apei calde a început în vară, însă în ultima lună a devenit insuportabilă. Avem apă caldă intermitent, câteva ore pe zi, dar nu știm niciodată care sunt acele ore pentru că nu se anunță nicăieri. Curge un pic apă caldă dimineața, apoi nu mai avem câteva ore, apoi iar revine timp de câteva ore, apoi iar nu mai este și tot așa. În fiecare zi e alt program. Doar foarte rar avem apă caldă seara după ora 19.00. De fapt, ceea ce se întâmplă e că pe conducta de apă caldă curge apă rece. Și în fiecare zi testăm și lăsăm să curgă apa (pe conducta de apă caldă) în speranța că se încălzește. Și uite așa plătim apă caldă care nu există, pentru că apa rece care vine pe conducta de apă caldă este taxată la preț de apă caldă, bineînțeles. Locuim într-o capitală europeană, într-o zonă bună din oraș, dar ne spălăm în lighean, exact ca acum 30 de ani. Duminică seara, când pregătim copiii pentru o zi nouă la școală și creșă încălzim oale cu apă și le facem baie într-o cadiță de bebeluș. Și apoi, încălzim iar apă și ne spălăm și noi adulții în aceeași cădiță”, a declarat pentru HotNews.ro Nicoleta, care locuiește în acest cartier.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... ezolva.htm

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 30 Oct 2019, 09:03 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Probleme la Carrefour. ANPC propune închiderea a două magazine din cauza mizeriei şi a alimentelor expirate FOTO VIDEO
https://adevarul.ro/news/societate/cont ... index.html

Toate supermarketurile au probleme din astea, frecvent vad etichete puse peste alte etichete sau marfuri expirate. In special Carrefour Unirea este o infectie, des am vazut vafe sigilate umflate de alterare si produse garantate cateva luni de zile care expirau a doua zi sau produse in termen de valabilitate care erau deja stricate. Nesimtire maxima la Unirea!

Marea problema este ca amenzile nu sunt coordonate cu marimea agentului comercial. Una este sa amendezi buticul de cartier si alta e sa amendezi mamutul Carrefour pentru care nivelul amenzilor legale este mult prea mic! Astia mai bine platesc amenzile decat sa plateasca sa tina curat si un personal cat de cat educat si nu maimutele pe care le angajeaza pe doi lei!

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 31 Oct 2019, 00:11 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
Citat:
Analiză Frames: Cum arată rețeaua de termoficare în detaliu. Bucureștenii, în fața celei mai dificile ierni din ultimii 30 de ani
https://www.g4media.ro/analiza-frames-c ... e-ani.html

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc
MesajScris: 02 Noi 2019, 11:01 
Moderator
Avatar utilizator
Neconectat

Membru din: 02 Oct 2008, 10:11
Mesaje: 12756
Localitate: Bucuresti
"Aici sunt banii dvs.!
(data viitoare sa stati acasa, citez, scarbiti de toata clasa politica! Sau din celebrul motiv, nu am pe cine vota! Cu speranta ca, citez, o sa fie bine!) :lol: :lol: :lol:

https://www.tolo.ro/2019/07/11/patroana ... -anulat-o/

_________________
„E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează” (Voltaire)


Sus
 Profil  
 

Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 349 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Următorul

Ora este UTC [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România