Page 1 of 1

Nu mai dati banii pe prostii, ci pe ... PHANTOM

Posted: 06 Jan 2015, 00:26
by LEKTOR
Phantom - on its own will replace your stereo systems, speakers,
docking stations and home-cinema. It exceeds them at least 1.000 times
in terms of sound quality, thanks to several extraordinary engineering
inventions, among which the ADH Intelligence and the Heart Bass Implosion.
Exclusive to and created by Devialet’s acoustical engineering.

http://en.devialet.com/phantom/


Ca amplificare sugerez EXPERT - http://en.devialet.com/systems/ sau ORIGINALS - considerate " The D-Premier is the Devialet’s flagship model. With more than 20 international awards, the D-Premier is considered
by numerous audio professionals as the most innovative audio system of the last 70 years "

Re: Nu mai dati banii pe prostii, ci pe ... PHANTOM

Posted: 07 Jan 2015, 14:31
by LEKTOR
CES 2015 Las Vegas

http://www.ubergizmo.com/2015/01/devial ... om-review/

http://www.macobserver.com/tmo/cool_stu ... d-speakers

http://www.computeraudiophile.com/conte ... s-phantom/ - multe poze



" Devialet Phantom Leave it to the French to design a speaker that looks like Wheatley from Portal 2. The weird thing is that Devialet's mesmerizing sphere is no gimmick. The wireless Phantom has built-in amplification, built-in digital-to-analog conversion, and side-domes that vibrate hypnotically when the Hz take a dip. Oh, and it sounds incroyable "

" Oh, and we couldn’t resist these crazy-cool-looking speakers from France that could probably blow the dome off the Sacré-Coeur "

O sa postez si impresiile unor adevarati audiofili, nu pc-celularoaudiofili. De abia de ieri CES este deschis pt public.

Re: Nu mai dati banii pe prostii, ci pe ...

Posted: 07 Jan 2015, 14:36
by SOLO
Au mai fost tentative in trecut de acest gen : http://blog.parrot.com/2012/01/10/solo/" onclick="window.open(this.href);return false;
De multe ori ajung la concluzia ca suna dupa cum arata.

Re: Nu mai dati banii pe prostii, ci pe ... PHANTOM

Posted: 07 Jan 2015, 14:41
by LEKTOR
Se pare ca acest Phantom are altfel de constructie, plus coboara la 16hz si elibereaza 3000 w !!!
Poate asa va fi viitorul in sunet ? Precum am zis, sa mai asteptam reviews serioase, eventual cineva cu drum prin Paris sa treaca pe la firma.

Re: Nu mai dati banii pe prostii, ci pe ... PHANTOM

Posted: 07 Jan 2015, 15:17
by momolo
Prin Paris azi e cam periculos!

Am observat de ceva vreme marketingul foarte agresiv si bine coordonat de la Devialet. Este axat pe concepte noi de marketing, iar in ce priveste conceptele tehnice, e plin cimitirul de inventii care au "redescoperit" apa calda in Colentina si gaura de la covrig. Defapt marketingul bazat pe "marea inventie si marea, colosala noutate pe care Universul insusi nu a imaginat-o vreodata" este practicat mai intens sau mai voalat de multe firmulite din domeniul audio unde lupta este acerba. Insa acesti "Devialet" au o tactica foarte bine coordonata si extrem de agresiva. Sunt "lupii tineri" din marketing si incearca sa exploateze defapt viteza fantastica a raspandirii informatiei pe internet. Internetul insusi devine o lume paralela cu cea reala, incepe sa aiba propria "constiinta" (nu degeaba am pus ghilimele).

Parca mai demult am vazut, parca la Yamaha daca nu ma insel, un fel de boxa unica formata din jdemii de difuzorele care cica proiecteaza sunetul tridimensional. Tin minte ca la o HiFi Arena din Bucuresti am vazut/auzit o inventie din asta si suna ca basina. Insa prezentarile pe net, propaganda de marketing, erau megalitice, daca i-as fi crezut m-as fi asteptat sa ma calce tancul cand ascultam! Si in realitate era un partz.

De curand am vazut un reportaj despre gusturi culinare. Un experiment interesant - au luat 40 de oameni de toate felurile si i-au impartit in doua grupuri egale. Grupurile au fost puse in spatii separate la masa si au fost toti serviti cu exact aceleasi feluri de mancare din aceleasi oale. Meniurile tiparite pe hartie au fost de 2 feluri, un grup a primit un meniu in care mancarurile erau descrise corect, adica asa cum se denumesc normal, simplu, onest si celalalt grup a primit meniu in care mancarurile erau denumite pompos, exotic, cu 5 stele si la preturi mai mari (subiectii nu au platit, li s-a spus ca este pe gratis).
Rezultatul - grupul care primit meniul pompos a apreciat mancarea mult mai bine, au acordat punctaje mult mai mari, practic mancarea (aceeasi) a fost considerata deosebit de buna, speciala, etc (de grupul cu meniul pompos), unii au spus ca nu au mancat in viata lor asa ceva special! Ori toti au mancat aceeasi mancare din aceleasi oale!

Marketingul combinat cu internetul (= raspandirea cu viteza si volum a informatiei) = succes in vanzari!

Apropos', pe marketing defapt se bazeaza succesul teribil al unei companii atat de mediocre cum este de exemplu Samsung.
Koreenii sunt niste mediocri si de multe ori niste neispraviti, sunt net inferiori japonezilor insa managerii lor au inteles inaintea samurailor din Japonia ca in ziua de azi marketingul combinat cu internetul reprezinta o forta teribila! Au aplicat cumva experimentul descris mai sus in timp ce japonezii au pierdut mizand pe mandria lor de a face lucruri perfecte fara sa constientizeze ca de multe ori (si mai ales la omul-internet), meniul, denumirea au valoare mai mare decat mancarea din farfurie.
Ei bine, eu cred ca Devialet pasesc pe o treapta mai sus a marketingului. Si de ce presupun asta..... din cauza legilor fizicii! Oricat ar incerca unii sa le schimbe, nu merge, sunt aceleasi legi vechi si simple din secolul 19 ca o placa de patefon! :D

As putea spune ca e un fel de neo-alchimie! :lol: (sute de ani in evul mediu oamenii au fost fascinati de alchimie, multi incercau sa fabrice aur. Baza era ignoranta. Acum pasim intr-un nou nivel de ignoranta)