TRIANGLE

Analogic, digital, sisteme audio, casti, revelatii si review-uri
User avatar
remoteviewer1
Posts: 936
Joined: 14 May 2011, 11:13
Location: Bucuresti

Re: TRIANGLE

Post by remoteviewer1 »

Chiar sincer nu pot sa cred ca sistemul se auzea mai bine...e imposibil...glumeam bineinteles :lol: . Eu dupa ce am fost expus la acel OZN de sistem, ajuns acasa am tras de boxe, de doza, am mai imbunatatit cat am mai putut avand sunetul ala inca proaspat in ureche, deci am iesit in castig :P . Orice as spune despre sursa AudioAero, cat de buna ar fi, sufletul mi-a ramas visand la pick-up-ul respectiv cu doza japoneza...am fost marcat pe viata...asa de bine se auzea dupa parerea mea. Am vazut destinatia finala personala a surselor analogice, ce sa zic am ramas salivand si cautand site-uri de amanetat rinichii...off!
“Without music, life would be a mistake.”― Friedrich Nietzsche

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: TRIANGLE

Post by momolo »

In toata povestea cu acel pickup trebuie tinut cont de niste lucruri - preul folosit este un LAMM pe tuburi (care mie mi-a cazut cu tronc in cateva minute acum multi ani cand l-am auzit prima oara.... mi-a cazut cu tronc si a doua oara cand am auzit cat costa :roll: ...) iar tablele de la ROKSAN sunt geniale, au un fel special de a fi muzicale si rezolute in acelasi timp. Indiferent ce modele de table face brandul asta, toate sunt ascultate la ureche (adica facute dupa ureche) si astfel trebuie sa sune intr-un anume fel care cel putin mie imi place enorm. Defapt am descoperit acest brand (pentru pickup) acum vreo 10...12 ani in Italia desi aici acasa aveam unde sa ascult daca ceream. Poate am mai povestit, era folosita o tabla ieftina, un Radius 5 (cu brat unipivot Nima) pe un sistem enorm de scump de la McIntosh, ceva care totaliza peste 150 K incluzand si boxele Tannoy. Erau doi audiofili batrani, un dealer de scule audio si un amic de-al lui. Suna maret dar i-am intrebat mirat de ce folosesc acel pickup ieftin (Radius era cotat cam pe la 1,5K) pe un sistem atat de scump ?! Mi-au raspuns cumva in gluma ca stiu ei de ce si dupa aia mi-au explicat ca tabla asta are muzicalitatea pe care table mult mai scumpe nici nu o viseaza (daca este potrivita cu doza anume si bibilita.... Din pacate atunci nu mi-a dat prin cap sa intreb ce doza foloseau insa in mod cert era ceva scump, ceva din lemn maron. Preul phono era McIntosh ca intreg sistemul inafara de boxe iar cablurile erau niste serpalai uriasi). Asa mi s-a aprins beculetul si apoi am studiat problema cu Roksan-ul.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
johndoe21ro
Posts: 777
Joined: 27 Jun 2015, 23:36
Location: Craiova

Re: TRIANGLE

Post by johndoe21ro »

Fara sa vreau sa critic trebuie sa mentionez si eu ca pozitionarea nu parea sa avantajeze prea mult cele doua turnuri gemene. Mi s-au parut trase un pic prea in fata (inteleg perfect ratiunea acestui lucru - eu am incintele situate la 1.5m de peretele din spatele lor si exista avantaje clare), mai in fata decat fusesera pozitionate Grand Concert-urile rosii (de prima generatie) si pareau ca nu au loc sa respire, sa se intinda cat era necesar. Eu am stat, jumatate din lunga auditie, in picioare, chircit putin in spatele canapelei, pozitia de pe canapea parandu-mi-se prea apropiata si destul de nepotrivita! Avand in vedere potentialul incintelor, nu pot decat sa ma intreb cum au sunat cu Accuphase si, cum ar suna, in niste conditii mai ideale (curent mai bun, zgomot al strazii mai mic, etc.). Mai sunt curios cum au controlat basul, noile Accuphase-uri, din moment ce Damping Factorul a crescut atat de mult. Cred ca viteza si impactul au fost delicioase (eu fiind mai 'vitezoman' din fire)... :mrgreen:
Triangle Magellan Concerto 2; AQ Everest; Vitus Audio SS-010 Mk2; AQ Dragon HC; AQ WEL XLR; Chord Qutest w UpTone JS-2; SOtM tX-USBultra & Paul Hynes SR5-12XL; AQ Diamond USB; Gryphon PowerZone; Stillpoints UltraSS; Solid Tech Hybrid

User avatar
remoteviewer1
Posts: 936
Joined: 14 May 2011, 11:13
Location: Bucuresti

Re: TRIANGLE

Post by remoteviewer1 »

“Without music, life would be a mistake.”― Friedrich Nietzsche

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: TRIANGLE

Post by momolo »

Azi am audiat din nou mega sistemul bazat pe boxele Triangle Magellan Grand Concert. De data aceasta am ascultat numai LP si doar o singura data un CD facand o comparatie intre acelasi album pe disc digital si pe vinil. Va imaginati (sau nu :D ) care e rezultatul.

Boxele sunt acum amplificate cu uriase monoblocuri Vitus, niste "aparate de sudura" care se joaca cu marile Magellan-uri. Pe scurt, nu au limita, poate in momentul cand nu mai duce tabloul electric! Basul este fara nici o limita in jos, de medii si inalte nu mai discut.

Sursa o veti ghici din foto, singurul indiciu este ca-i un pickup iar cel mai interesant aspect, un pickup vintage si nici macar unul scump. Doza e o MM de la Shure insa nu V15, una mai modesta si zic eu, mai buna (pentru cine cunoaste :wink: ).

Sunetul a fost maret, pe scurt spus, ca in sala de concert; tocmai ce zilele astea am fost si pot face comparatia. Oricum, cine asculta asa ceva nu pleaca la fel cum a venit.... Partea buna, SE POATE! (si cu scule audio!). E adevarat, nu are rost sa discutam de preturi, nu-i pentru mujici. Dar inca o data zic, se poate! Si zic eu, acolo piesele de baza sunt boxele Triangle. Cine le asculta afla cum trebuie sa se auda o boxa pe bas, pe medie, pe inalte si pe toate cele. Fantastica imbunatatirea dealtfel subtila pe care a adus-o producatorul acestor incinte acustice! Nu zic sa ma aflu in treaba, doar le-am ascultat pe toate dealungul timpului. Triangle incepe sa puncteze si sa conteze!

Si un pic regret am dupa Accuphase 6200. Mi-s mai la inima. Dar acum sursa a fost o surpriza si pe bune, a contat! La greu!

Image

Image

Image

Image

Image

Si aici niste video tot cu telefonul (nu-i prea grozav, mai bun era fostul sapunier foto care tiuia pana a fost scapat pe jos):

https://www.youtube.com/watch?v=zUR11NN ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=lJ7KfUW ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=Ss8Uqli ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
johndoe21ro
Posts: 777
Joined: 27 Jun 2015, 23:36
Location: Craiova

Re: TRIANGLE

Post by johndoe21ro »

He he. Acelasi sistem l-am ascultat si eu luni, cand am trecut pe la Iura inainte de a pleca impreuna spre Sala Palatului. Cand am ajuns facea niste ajustari de ultim moment. In tot cazul a fost si mai bine ca data trecuta asa cum a zis momolo, probabil din cauza monobloacelor si a sursei. Trebuie sa pun si eu cadrele pe aici.. :)
Triangle Magellan Concerto 2; AQ Everest; Vitus Audio SS-010 Mk2; AQ Dragon HC; AQ WEL XLR; Chord Qutest w UpTone JS-2; SOtM tX-USBultra & Paul Hynes SR5-12XL; AQ Diamond USB; Gryphon PowerZone; Stillpoints UltraSS; Solid Tech Hybrid

User avatar
johndoe21ro
Posts: 777
Joined: 27 Jun 2015, 23:36
Location: Craiova

Vitus SS-102, Thrax Heros, Audioaero LaSource & Studer B67

Post by johndoe21ro »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Triangle Magellan Concerto 2; AQ Everest; Vitus Audio SS-010 Mk2; AQ Dragon HC; AQ WEL XLR; Chord Qutest w UpTone JS-2; SOtM tX-USBultra & Paul Hynes SR5-12XL; AQ Diamond USB; Gryphon PowerZone; Stillpoints UltraSS; Solid Tech Hybrid

TNF
Posts: 5
Joined: 15 Nov 2009, 14:20

Re: TRIANGLE

Post by TNF »

momolo wrote:Dupa cum se vede in foto de mai sus am vizitat acelasi sistem audio format in jurul mega boxelor Triangle Magellan Grand Concert (seria noua). De data aceasta lantul a fost modificat astfel - finalul Vitus a fost inlocuit cu doua monoblocuri (model nou) Accuphase M-6200 ( http://www.accuphase.com/model/m-6200.html" onclick="window.open(this.href);return false; ), pickupul Roksan TMS fusese reglat mai bine ca data trecuta iar in sistem a aparut un DAC de la firma bulgareasca Thrax Audio ( http://www.thrax.bg/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; ) care din cate vad nu apare pe site (DAC-ul este o cutie neagra de tabla cu un LED rosu; este asezat in dreapta jos pe rack).

Impresia personala despre sunet a fost si mai zdruncinatoare decat data trecuta. In mod cert sistemul actual (cu noile Accuphase) este si mai si! Daca data trecuta era sunet high-end, acum pare sa fie si mai sus (daca e posibil asa ceva)...

Incredibil sunetul! Iarasi nu am avut nimic de criticat....

In principal datorita finalilor Accuphase sunetul este carnos, foarte real, asa cum se aude in sala de concert, sound plin, basul e fantastic, fara limita, inaltele sunt reale, fara artefacte si fara obiceiul multor sisteme audio (ma refer la high-end, restul vai de ele) de a plusa in inalte. In realitate sunetul nu are inalte..... insa are inalte. E un paradox si cine stie cum e intr-o sala de concert fara amplificare isi da imediat seama. E vorba de o "informatie parca ascunsa" care e "povestita" numai cand e momentul.

Ei bine, sistemul asta reuseste sa prinda imaginea sunetului din realitate, fara sa "pompeze" aiurea inalte (considerate de novici a fi "rezolutie") adica are o informatie pe inalte incredibila fara sa "arate" lucrul asta cand nu e cazul; practic la fiecare inregistrare (LP, CD si chiar fisiere) se auzea/simtea modul cum a fost captata. De exemplu la o inregistrare de clasica pe LP se auzea ca fusese captata intr-o sala de concert relativ mare si se folosise putine microfoane in tavan, la alta inregistrare se auzea compresia analogica din studio (care defapt se foloseste cam intotdeauna si la orice - insa trebuie sa ai super scule audio sa o ...analizezi), la alta inregistrare se auzea limitarea de banda de frecventa specifica sculelor anilor 50-60 insa cu toate astea se simtea realismul inregistrarii minimaliste care desi pierduse in banda audio si avea zgomot, conservase esenta muzicii.

Practic modul in care reda acest sistem (si consider, primul merit este al boxelor fabuloase si amplificarii, mai ales al finalilor Accuphase) este un echilibru rar obtinut intre o rezolutie autentica (si enorma) si o muzicalitate naturala, un sound "uns", natural, plin, carnos, complet, un sunet cu un timbru care pare holograma din realitate. La genul asta de sunet conteaza mai putin ceea ce multi audiofili denumesc a fi "soundstage", de multe ori doar o micuta iluzie introdusa de inginerul de sunet in mod artificial pentru savoarea inregistrarii "la conserva". Legat de lucrul asta, cine frecventeaza salile de concert muzica clasica (concerte fara amplificare) stie ca sounstage si chiar senzatia de stereo sunt chestiuni neimportante si chiar inexistente in sala de concert reala. Sunetul acolo e, asa cum ar spune audiofilul-trancotar.... mono :roll: . Nu asta conteaza ci cu totul alte lucruri (in sunet) care in final transmit mesajul si emotia muzicii. Acestea sunt extrem de greu de redat cu scule audio (din difuzoare) insa sounstage, stereofonie, spatialitate, astea sunt mai simplu si chiar ieftin de indus.

Recapituland, sunetul real pare de cele mai multe ori mono, fara inalte, chiar si fara bas (culmea! - exemplu, ascultati o toba mare in sala de concert si veti intelege ca nu bubuie, nu face nici pufff-bum-pufff) insa informatia in sunetul real (asta ca sa vorbesc cumva analitic-zgubilitic) este uriasa.

Abia ascultand in realitate iti dai seama (ca audiofil) cata informatie se pierde pe drumul intre realitate si "conserva" redata acasa din "traductoare" (si alta chestie care merita mai mult de o paranteza - va asigur ca in partea de captare a sunetului, sculele profesionale sunt nesperat de performante si capteaza foarte mult, de multe ori chiar prea mult. Problema e redarea!).

Ori genul asta de scule (tip "basculanta") lucrate cu scopul exclusiv al calitatii audio indiferent de costuri si inconveniente, reusesc cateodata sa induca macar o parte a realitatii (care sta ascunsa, pitita in inregistrare si asteapta sa o descoperim - de aceea am zis de multe ori, majoritatea discurilor sunt bune, noi nu avem cu ce le reda asa cum trebuie!).

Avantajul este enorm pentru ca in felul asta putem asculta muzicieni care nu mai exista, putem asculta concerte fara inconvenientele salii (fara a avea pretentia ca sunetul "la conserva" e la fel cu realitatea, totusi exista inconveniente multe in sala de concert, nu le mai amintesc aici).

Poate unica mea obiectie este legata de camera sistemului din foto, prea mica pentru astfel de boxe pilotate de o amplificare fabuloasa.

Insa echilibrul timbral combinat cu o rezolutie high-end (acea rezolutie care este enorma dar nu-ti "scoate ochii", adica se arata numai cand si cat trebuie, ca o lady, nu ca o tarfa de trotuar machiata violent), asta e marea calitate! Asta e cu adevarat ceea ce denumim cu atata usurinta in discutii (si demonetizat), audio high-end.

Nu e numai meritul unor scule bune si potrivite, e si meritul cablarii si aranjamentului, meritul celui care le "surubareste". Toate astea in conditiile in care tensiunea de la retea era de 208 V intr-o zona centrala cu multe instalatii de climatizare (intr-o zi caniculara).

In mod evident pickupul ca sursa este deasupra celorlalte surse (e vorba de digitale. De data aceasta magul nu a mai fost utilizat). Insa si digitalele sunt impresionante. Playerul Audio Aero La Source este fabulos insa e prima oara cand mi-a placut cumva chiar si sursa de fisiere, chestia aia cu ecranas cu litere albastre care da semnal digital in DAC-ul Thrax. E prima oara cand pot spune ca sursa din fisiere nu e penibila, insa evident, playerul cu mecanica optica e superior iar pickup-ul le depaseste copios pe ambele. Totusi, avand in vedere cat de multe inregistrari exista numai in formate ne-analogice, digitalele nu se fac de ras chiar deloc pe asemenea boxe si amplificare. Probabil am scris destul de des, in mod cert am spus la prieteni, cel mai mult conteaza amplificarea si boxele (inclus cablaraia, tot ce se ocupa cu alimentarea in curent precum si rackul plus camera de auditie). Daca acest ansamblu e bine pus la punct, te poti delecta (ca audiofil) cu orice fel de sursa. Nu zic lucrul asta de florile marului, am observat la unii ca au tendinta sa puna carul inaintea boilor. Cat priveste legendele trancotare (cateodata atat de amuzante), degeaba ai boxe bune daca nu ai si o amplificare pe masura. Precum si invers. Si tot cei bun costa dar mie unul imi pare bine ca exista asa ceva.

Va recomand sa ascultati sistemul din foto (pana nu va fi descompletat :) ).

PS - va rog nu ma mai intrebati despre boxe si marfuri diverse de la dealeri deoarece sunt doar un musafir care vizitez (rar) pe acolo, in consecinsta habar nu am despre noile serii, modele Triangle, etc. Defapt sa fiu sincer, pana am scris polologhia de mai sus in primul text, nici nu deschisesem site-ul Triangle de vreo cativa ani, l-am deschis doar atunci sa pot da linkuri aici, sa fiu "profy" la exprimare. Cand am trecut acolo in vizita anterioara la plecare am facut un tur de marfuri prin camere si am vazut o boxa din seria Genese (adica semana cu ale mele), parea un Quartet, culoare maron si cu o placuta de model aniversar, extrem de frumos finisajul, o bijuterie. Dar mai mult nu stiu.


Superb scris. Clar, profesional si la obiect. Tie ca cititor, iti da impresia ca ai participat la sesiunea audio. Unii , de prin alte parti, ar trebuii sa ia lectie de dictie - pardon, de scris. Am reusit sa audiez si eu, cele doua sisteme si confirm, este exact cam ce s-a intamplat si am auzit si eu. Performanta sistemelor era a la Concert, sound-ul era mult peste high end, cine merge la evenimente LIVE, poate sa confirme. Amandoua sistemele au fost superbe :) Fericiti cine le va detine :mrgreen:

TNF
Posts: 5
Joined: 15 Nov 2009, 14:20

Re: TRIANGLE

Post by TNF »

Thanks @ johndoe21 pentru poze si share de la eveniment. :)

User avatar
johndoe21ro
Posts: 777
Joined: 27 Jun 2015, 23:36
Location: Craiova

Re: TRIANGLE

Post by johndoe21ro »

TNF wrote:Thanks @ johndoe21 pentru poze si share de la eveniment. :)
Cu placere... insa la mine nu mai apare decat una dintre fotografii. Daca nu gresesc, o sa mai pun inca o data fotografiile. Ele sunt mai vechi, ce-i drept, insa suficient de actuale ca sa fie relevante pentru discutiile de mai sus.

Image

Image

Image

Image

P.S. De la sesiunea cu monobloacele nu gasesc inca fotografiile... Am fost insa cu un prieten asa ca o sa-l iscodesc pe el, daca stie ceva de ele... :(
Triangle Magellan Concerto 2; AQ Everest; Vitus Audio SS-010 Mk2; AQ Dragon HC; AQ WEL XLR; Chord Qutest w UpTone JS-2; SOtM tX-USBultra & Paul Hynes SR5-12XL; AQ Diamond USB; Gryphon PowerZone; Stillpoints UltraSS; Solid Tech Hybrid

Rotton
Posts: 17
Joined: 19 Apr 2014, 12:42
Location: Caracal

Re: TRIANGLE

Post by Rotton »

Am achizitionat zilele trecute o pereche de Triangle Comete EZ pentru un sistem secundar, mai mult din curiozitate, si am ramas extrem de impresionat de calitatile acestor boxe, atat de tare incat am pus gand rau Klipsch-urilor Cornwall din sistemul principal si ma gandesc sa la un sistem mai serios in jurul unor incinte Triangle.
Am cautat review-uri, dar cred ca cel mai bine intreb aici pentru ca exista multi iubitori ai acestor incinte in Romania si cred ca e mai relevanta opinia voastra. Ma gandeam de principiu la Genese Quartet sau Lyrr. Dar imi par interesante si Signature Delta. Caut sa le amplasez intr-o camera de aprox 30 mp si sa le amplific cu un Lavardin IS sau Leben cs300 (cu ambele am avut rezultate foarte bune cu cometele).

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: TRIANGLE

Post by momolo »

Rotton wrote:Am achizitionat zilele trecute o pereche de Triangle Comete EZ pentru un sistem secundar, mai mult din curiozitate, si am ramas extrem de impresionat de calitatile acestor boxe, atat de tare incat am pus gand rau Klipsch-urilor Cornwall din sistemul principal si ma gandesc sa la un sistem mai serios in jurul unor incinte Triangle.
Am cautat review-uri, dar cred ca cel mai bine intreb aici pentru ca exista multi iubitori ai acestor incinte in Romania si cred ca e mai relevanta opinia voastra. Ma gandeam de principiu la Genese Quartet sau Lyrr. Dar imi par interesante si Signature Delta. Caut sa le amplasez intr-o camera de aprox 30 mp si sa le amplific cu un Lavardin IS sau Leben cs300 (cu ambele am avut rezultate foarte bune cu cometele).
Signature Delta ( http://www.triangle-fr.com/signature_delta_en" onclick="window.open(this.href);return false; ) sunt identice (ce se vede pe afara) cu Genese Quartet ( https://www.audioweb.ro/uploads/product ... nd-nou.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ). Nu si pretul, din cate am vazut noua gama este mult mai scumpa (cred ca spre dublu.... sau si mai mult! Am ramas socat cand am vazut https://www.price.ro/preturi_triangle_s ... 210672.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Acum nu putem sti ce se afla inauntru, adica ce a facut producatorul de le-a dublat pretul ?! Ca sunet nu ma pot pronunta ferm, mie mi s-au parut la fel.
Cat priveste diferenta intre Quartet/Delta si Lyrr/Alpha ( http://www.triangle-fr.com/signature_alpha_en" onclick="window.open(this.href);return false; ) eu cred ca merita diferenta pentru gama mai mare. E mai echilibrata in sunet pe toata plaja, mai ales pe joase dar cum stim, daca umbli la "sumufer" se schimba media si culmea, chiar si "tzitzerul" (ma refer la cum suna). Adica nu trebuie sa gandim trancotar sa credem ca ii lipseste numai din bubuiala. Nici vorba, e o treaba de toata boxa.
Adica eu am impresia ca boxa adevarata e aia din varful gamei iar restul sunt facute..... sa fie mai ieftine. E un principiu comercial, daca nu oferi marfa pentru toate buzunarele iti restrangi aria de vanzari. Varfurile poarta brandul si faima, adica fac numele mare. Alea ieftine au "numele mare" pe capota mica. Si posesorul este mandru ca si-a tras BMW in fata blocului din Ferentari.
Cat priveste spatiul tau de 30mp, abia il acoperi cu Lyrr/Alpha ....dar nu cu jucariile alea de amplificatoare. Cu Lavardinul nu ai nici o sansa, cu Leben-ul poate ai sunet dragut de EL84 si poate cam fara bas dar nici vorba sa "deschizi" boxa sa-si dea examenul de maturitate. Adica iti trebuie un tun mai mare.
Daca aveai 14...18mp (debara), ziceam ca poate ai fi facut ceva cu Lebenul (fiind lampadar - la Triangle, ale naibii, le plac lampile!), dar la 30mp situatia e imputita. Si in spatiul asta cu gama mai de jos (nominata mai sus, nu repet ca poate mi-o fur) o sa auzi sunet de galena defecta.
...Stiu, nu sunt :roll: .... "politic corect" :lol: Dar realitatea e crunta, boxe mai scumpe = scularaie mai scumpa ..... si tot asa ca in filmele cu audiofili greci postate azi de Kostas si de mine.
Acum ca ai prins gust de Triangle..... ce pot sa spun?! :lol: Nu ai gusturi rele! :lol: Numai ca, sti si tu deja, sunt pretentioase ale naibii!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

Rotton
Posts: 17
Joined: 19 Apr 2014, 12:42
Location: Caracal

Re: TRIANGLE

Post by Rotton »

Ai dreptate ca Signature si Genese sunt identice din exterior. Am crezut ca mi se pare la inceput. :D Din specificatii ei spun ca ar fi un tweeter diferit TZ2550 fata de TZ2500, dar este foarte posibil sa fie un artificiu de marketing, avand in vedere ca ai spus ca ti se pare ca suna la fel.
Cred ca strategia lor a fost sa dubleze pretul tuturor boxelor. Au dublat pretul esprit-urilor EZ (modelul EZ fata de EX) si le-au echipat cu tweeter TZ2500B si astfel au facut loc seriei Plaisir pentru cei mai atenti cu bugetul.
In concluzie, cred ca in acest moment fosta serie Genese, inca pe stoc, e un best buy, doar ca preturile noastre sunt foarte ridicate fata de Franta. Genese Lyrr nu mai sunt decat pe piata second hand.

Rotton
Posts: 17
Joined: 19 Apr 2014, 12:42
Location: Caracal

Re: TRIANGLE

Post by Rotton »

Eram curios, a comparat cineva incintele esprit EZ cu genese?

User avatar
Schindler
Posts: 395
Joined: 28 Oct 2008, 11:13
Location: Constanta

Re: TRIANGLE

Post by Schindler »

http://www.hifishock.org/gallery/speakers/triangle/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Stop hearing music. Start listening to it."

Post Reply