Page 12 of 20

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 08 Mar 2016, 14:42
by remoteviewer1
Parerea mea este sa nu mai dai cu presupusul si sa vii sa asculti, de cand ai fost tu la mine ultima data (acum peste un an) s-au intamplat miracole (nimic nu mai e ca atunci, pozitionare sistem, preamp phono, doza, cabluri)! :lol: In plus, la acel moment, daca as fi fost multumit de sunet nu mai faceam nimic, eram in aceasi stare. Decat sa cumpar o casa la 100 000 euro, mai bine upgradez niste cabluri, pare mai ieftina aceasta solutie :lol: ! Emperor/Empress/Ruby (double) Crown, pazea ca vin!

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 08 Mar 2016, 15:03
by doru
remoteviewer1 wrote:Decat sa cumpar o casa la 100 000 euro, mai bine upgradez niste cabluri,
Asta s-o crezi tu! Cand ti-oi lua M40-urile alea (ca parca vad ca acolo ajungi) unde le bagi? :mrgreen:

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 08 Mar 2016, 17:41
by hersorin
doru wrote: Cand ti-oi lua M40-urile alea (ca parca vad ca acolo ajungi) :mrgreen:
Eu zic ca toti avem acest scop , sa ajungem la maxim altfel traim cu un regret ca ala e mai bun .
Eu cel putin pe aceasta idee am mers , tot ce am cumparat , la marca respectiva au fost capurile de serie deci MAXIM (boxe S1 , Unico 200 , dac 3.5 , chiar si lampi :D ) . Avantajul meu e ca m-am orientat catre firme mai medii nu extreme :D .

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 09 Mar 2016, 21:22
by remoteviewer1
doru eu nu sunt adeptul unei curse a inarmarilor ce poate duce la anihilarea totala (vezi unele exemple de la noi din tara). In conditiile mele locative actuale nu voi lua in considerare niciodata o pereche de M40. Chiar si daca as fi avut conditii locative pe termen scurt, nu m-as fi dat la M40 cu un integrat solid state "de baza", fara o sursa analogica cu adevarat high-end si fara o doza MC adevarata plus o "cablaraie de vis". Eu sunt de parere ca o crestere graduala, in care se poate observa atent aportul fiecarei componente in sunet, unde se analizeaza continuu balanta pret performanta pentru fiecare zala a lantului audio este mult mai sanatoasa pentru pasionatul de sunet. Astfel exista sansa sa mai inveti ceva, nu sa treci ca gasca (audiofila) prin apa...In plus, cred ca modelul SHL5 este mult mai "democratic" decat M40, ce necesita dupa parerea mea un buget de 2-3 ori cat boxele pentru electronice si cabluri, deci suna complicat, si scump si posibil aducator de frustrari...In concluzie decat niste M40-uri pozitionate cu spatele la geam si alimentate de amplificatoare integrate de 20W legate cu sarme de veioza(dupa cum am vazut de multe ori la "hoccidentali", caci asa au citit pe net ca se procedeaza) prefer niste SHL5-uri bine dopate care canta decent. Ca sa citez un clasic, o pereche de M40 nu le-as lua nici pe degeaba in acest moment si in anii viitori (excluzand un castig la loterie)...pentru mine personal, ar fi irosire de timp si mai ales de bani!

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 10 Mar 2016, 18:56
by hersorin
Nu cred ca rezistai la asa un pret :D


Image

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 10 Mar 2016, 19:02
by hersorin
Si ca sa nu fiu rau ii urez si lui momolo aceste boxe tinind cont ca are deja purcelusii din spate . :D

Image

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 10 Mar 2016, 19:12
by glucica
Nu le ia, ca toata lumea stie ca Trinangle tipa!

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 10 Mar 2016, 19:15
by hersorin
Pai din cite tin eu minte , ultima data tot Triangle avea .

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 10 Mar 2016, 19:52
by johndoe21ro
Triangle tipa doar pentru trancotarii care considera ca niste boxe canta dupa ce le trantesti in coltul camerei si le pui cablul de veioza in dos! Eu consider Cello-urile niste incinte cu o performanta incredibila raportata la pretul cerut! Mi-au placut enorm inca de acum vreo 8 ani cand le-am auzit pentru prima oara intr-un setup corespunzator... Ultimele doua generatii sunt oricum mult mai usor de integrat in spatiul locativ si de pupat cu echipamentele electronice (vis-a-vis de echilibrul tonal)... Cello-urile sunt niste incinte care scaleaza foarte mult... cu electronicele, cu cablurile si cu pozitionarea si respecti camera... Iar noua generatie ridica miza mult mai sus! :wink:

P.S. Eu as fi zis ca momolo are niste Triangle Genese Lyrr dar este foarte posibil sa ma insel! :mrgreen:

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 10 Mar 2016, 19:56
by hersorin
Din citite am inteles ca se pupa foarte bine si cu Bat-ul tau . Avea cineva in Romania .

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 10 Mar 2016, 23:07
by johndoe21ro
hersorin wrote:Din citite am inteles ca se pupa foarte bine si cu Bat-ul tau . Avea cineva in Romania .
Stiu! Fui ibi et audivi cum ar spune probabil Decebal (nu Traian, caci latina mea e de balta)! Din pacate m-am obisnuit cu ribbon-ul si cu viteza cam mult insa cine stie ce mi-o rezerva viitorul?! Se pupa excelent si cu Everesturile! Mai la limita cu Sky-urile insa apartin trecutului... Incerc sa agat un WBY macar! Sau... visez cu ochii deschisi! :roll:

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 11 Mar 2016, 06:25
by hersorin
johndoe21ro wrote: Incerc sa agat un WBY macar! Sau... visez cu ochii deschisi! :roll:
WBY inseamna asa ceva ? http://www.audioquest.com/reference-ser ... lue-yonder" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 11 Mar 2016, 08:56
by momolo
hersorin, johndoe21ro, eu va zic opinia mea (unii credeti ca ma puteti trece strada chiar daca nu doresc) - nu-mi place deloc modelul "Cello", in opinia mea astea tipa in orice pozitie si cu orice deoarece sunt un model facut dintr-un model mare pe motiv de, "hai sa facem si unul mai ieftin ca altfel nu supravietuim economic". Defapt in opinia mea toate Triangle chiar tipa cu adevarat insa unele modele tipa orice le-ai face. Si un exemplu l-ati gasit voi.
Defapt e greu de gasit incinte acustice bune din toate punctele de vedere. Aproape toate (sub cele care costa perechea cat o casa) au parti bune si parti rele. La Triangle partea rea e cu tipatul care e un fapt incontestabil (tre' sa fi surd sa nu-ti dai seama). Asa cum la boxele din gama celor pe care le are johndoe21ro difuzoarele nu sunt aliniate si ala micul vine sa sune la usa ta mai devreme decat alea mari si grase. Ca probabil nici nu au cum altfel, nu poti alinia ceea ce nu se poate alinia. Unii cred ca pot s-o faca (si sa faca orice) din filtrele pasive. Asa cum trancotarii cred ca pot inlocui efectul cablurilor cu equalizere.
Alta problema la Triangle - in gama Magellan nu sunt boxe sa "cante" bine la puteri si nivele mici (in fapt de seara pentru ala care nu vrea sa-i salte cu patul pe vecinii de sus si de jos). Poate se mai obtin cazuri cand sunt amplificate cu lampase, adica unele modele Magellan canta ceva mai ok si la putere ceva mai mica, daca sunt pilotate de lampadarele potrivite (de obicei alea din gamele cele mai scumpe!). Dar per total Magellan-urile sunt boxe care isi dau talentul la puteri mari in (evident) saloane mari. Poate par ele mai subtirele dar le trebuie spatiu sa-si arate talentul. Si evident, amplificare coioasa! Deci scumpa! Diversele incercari cu "bun si ieftin" sau amplificari facute de vitejii mesteri DIY, nu fac altceva decat sa demonstreze de ce unele scule costa enorm!
Mie unul de la Magellan imi plac cu adevarat doar ultimele cele mai mari modele, Concerto si Grand pentru care asa cum am spus e nevoie de un salon mare, multi metri cubi si niste "masini de spalat" pe post de monobloace, de cabluri bine gasite si per total e nevoie de o mica avere. Adica, pe langa faptul ca boxele costa mult, sculili din spatele lor costa si mai mult!

Ok, am zis de cele rele, sa zic si de cele bune - cu toate ca Triangle sunt boxe din categoria tipatoare (premiante in aceasta categorie), partea buna este ca au o deosebita transparenta, viteza, delicatete la unele modele, nici vorba de cele ieftine ( si numai atunci cand sunt bine potrivite cu scule bine potrivite - treaba grea deoarece fiind boxe mofturoase, sunt greu de gasit amplificarile potrivite!).
Doar am zis, exista parti bune care "se platesc" prin parti rele. Ca in viata reala, ca intre oameni, nimeni nu-i perfect. Insa sunt unele modele mai nereusite decat alte modele si voi ati gasit taman cel mai elocvent exemplu.

Cat priveste amplificarea de la BAT. O fi sublima, dar mie nu mi-a placut intotdeauna combinata cu diverse modele Triangle. Adica nu-i usor de impacat cum nici Accuphase nu e usor de impacat cu diverse modele Triangle.
Mi-a placut de mult, de foarte multa vreme un BAT mare, probabil precursorul lui 655 cu o pereche Triangle din generatia foarte veche, aia care avea difuri, toate cu suspensie "cutata", adica nu cele aparute ulterior cu suspensie conventionala pe cauciuc. Ceva de genul modelului "Naia" canta deosebit de bine cu un BAT mare. Trianglele alea sunt si mai mofturoase. Defapt francezii astia le-au facut din ce in ce mai putin mofturoase pe vreme ce a trecut si se pare, noile modele sunt cele mai prietenoase de pana acum.
Apoi ca exemplu pozitiv cu BAT-ul, am auzit o perche "Cello" puse cu un BAT din asta mare pilotat daca nu ma insel direct dintr-un Meridian. Inainte posesorul de "Cello" avusese tot felul de amplificari din zona high-end, toate scumpe. Cu BAT-ul era de departe cea mai buna combinatie pe care o avusese pana atunci, problemele specifice modelului "Cello" fiind diminuate foarte mult. Si sa nu uitam, exista si partile bune, parti care erau chiar foarte bune in acel caz fericit. Dar in alte cazuri de combinatie cu BAT nu mi-a placut "potriveala".

Mai e ceva de spus - desi gama veche "Genese" (iar cele noi urmeaza gama, asa e necesar in marketing, sa mai schimbi din cand in cand denumirile) e una medie, clar si evident mai ieftina si mai din saracie in comparatie cu gama Magellan, totusi astea sunt cele mai putin tipatoare si cele mai prietenoase cu amplificarile la modul general. Adica cele mai "de casa" la omul sarac si omul mediu muncitor (ala care traieste din munca).
Magellan sunt considerabil mai dificile si din pacate, mai tipatoare. Eeee, ca sa zic asa, precum la masinile de curse, te zdruncina sa-ti rupa noada, directia e sensibila si periculoasa, ajungi mai repede in decor, o droaie de dezavantaje contra unei senzatii superioare de "sportivitate" si emotie. Totul necesitand o cheltuiala considerabil mai mare, domeniu pentru cei cu multi bani.

Asa ca, dupa parerea mea, ar trebui sa discutam de boxele potrivite la casa si situatia financiara a haudiofilului-trancotar. Altfel ajungem ca vecinul meu care are Tuareg full option, masina care costa mai mult decat apartamentul in care sta, dar nu mai are bani sa-i puna motorina, nici bani sa-si cumpere tigari si de multe ori merge cu metroul de foame sau cu izmenele rupte in fund.

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 11 Mar 2016, 10:24
by johndoe21ro
momolo wrote:hersorin, johndoe21ro, eu va zic opinia mea (unii credeti ca ma puteti trece strada chiar daca nu doresc) - nu-mi place deloc modelul "Cello", in opinia mea astea tipa in orice pozitie si cu orice deoarece sunt un model facut dintr-un model mare pe motiv de, "hai sa facem si unul mai ieftin ca altfel nu supravietuim economic". Defapt in opinia mea toate Triangle chiar tipa cu adevarat insa unele modele tipa orice le-ai face. Si un exemplu l-ati gasit voi.
Defapt e greu de gasit incinte acustice bune din toate punctele de vedere. Aproape toate (sub cele care costa perechea cat o casa) au parti bune si parti rele. La Triangle partea rea e cu tipatul care e un fapt incontestabil (tre' sa fi surd sa nu-ti dai seama). Asa cum la boxele din gama celor pe care le are johndoe21ro difuzoarele nu sunt aliniate si ala micul vine sa sune la usa ta mai devreme decat alea mari si grase. Ca probabil nici nu au cum altfel, nu poti alinia ceea ce nu se poate alinia. Unii cred ca pot s-o faca (si sa faca orice) din filtrele pasive. Asa cum trancotarii cred ca pot inlocui efectul cablurilor cu equalizere.
Alta problema la Triangle - in gama Magellan nu sunt boxe sa "cante" bine la puteri si nivele mici (in fapt de seara pentru ala care nu vrea sa-i salte cu patul pe vecinii de sus si de jos). Poate se mai obtin cazuri cand sunt amplificate cu lampase, adica unele modele Magellan canta ceva mai ok si la putere ceva mai mica, daca sunt pilotate de lampadarele potrivite (de obicei alea din gamele cele mai scumpe!). Dar per total Magellan-urile sunt boxe care isi dau talentul la puteri mari in (evident) saloane mari. Poate par ele mai subtirele dar le trebuie spatiu sa-si arate talentul. Si evident, amplificare coioasa! Deci scumpa! Diversele incercari cu "bun si ieftin" sau amplificari facute de vitejii mesteri DIY, nu fac altceva decat sa demonstreze de ce unele scule costa enorm!
Mie unul de la Magellan imi plac cu adevarat doar ultimele cele mai mari modele, Concerto si Grand pentru care asa cum am spus e nevoie de un salon mare, multi metri cubi si niste "masini de spalat" pe post de monobloace, de cabluri bine gasite si per total e nevoie de o mica avere. Adica, pe langa faptul ca boxele costa mult, sculili din spatele lor costa si mai mult!

Ok, am zis de cele rele, sa zic si de cele bune - cu toate ca Triangle sunt boxe din categoria tipatoare (premiante in aceasta categorie), partea buna este ca au o deosebita transparenta, viteza, delicatete la unele modele, nici vorba de cele ieftine ( si numai atunci cand sunt bine potrivite cu scule bine potrivite - treaba grea deoarece fiind boxe mofturoase, sunt greu de gasit amplificarile potrivite!).
Doar am zis, exista parti bune care "se platesc" prin parti rele. Ca in viata reala, ca intre oameni, nimeni nu-i perfect. Insa sunt unele modele mai nereusite decat alte modele si voi ati gasit taman cel mai elocvent exemplu.

Cat priveste amplificarea de la BAT. O fi sublima, dar mie nu mi-a placut intotdeauna combinata cu diverse modele Triangle. Adica nu-i usor de impacat cum nici Accuphase nu e usor de impacat cu diverse modele Triangle.
Mi-a placut de mult, de foarte multa vreme un BAT mare, probabil precursorul lui 655 cu o pereche Triangle din generatia foarte veche, aia care avea difuri, toate cu suspensie "cutata", adica nu cele aparute ulterior cu suspensie conventionala pe cauciuc. Ceva de genul modelului "Naia" canta deosebit de bine cu un BAT mare. Trianglele alea sunt si mai mofturoase. Defapt francezii astia le-au facut din ce in ce mai putin mofturoase pe vreme ce a trecut si se pare, noile modele sunt cele mai prietenoase de pana acum.
Apoi ca exemplu pozitiv cu BAT-ul, am auzit o perche "Cello" puse cu un BAT din asta mare pilotat daca nu ma insel direct dintr-un Meridian. Inainte posesorul de "Cello" avusese tot felul de amplificari din zona high-end, toate scumpe. Cu BAT-ul era de departe cea mai buna combinatie pe care o avusese pana atunci, problemele specifice modelului "Cello" fiind diminuate foarte mult. Si sa nu uitam, exista si partile bune, parti care erau chiar foarte bune in acel caz fericit. Dar in alte cazuri de combinatie cu BAT nu mi-a placut "potriveala".

Mai e ceva de spus - desi gama veche "Genese" (iar cele noi urmeaza gama, asa e necesar in marketing, sa mai schimbi din cand in cand denumirile) e una medie, clar si evident mai ieftina si mai din saracie in comparatie cu gama Magellan, totusi astea sunt cele mai putin tipatoare si cele mai prietenoase cu amplificarile la modul general. Adica cele mai "de casa" la omul sarac si omul mediu muncitor (ala care traieste din munca).
Magellan sunt considerabil mai dificile si din pacate, mai tipatoare. Eeee, ca sa zic asa, precum la masinile de curse, te zdruncina sa-ti rupa noada, directia e sensibila si periculoasa, ajungi mai repede in decor, o droaie de dezavantaje contra unei senzatii superioare de "sportivitate" si emotie. Totul necesitand o cheltuiala considerabil mai mare, domeniu pentru cei cu multi bani.

Asa ca, dupa parerea mea, ar trebui sa discutam de boxele potrivite la casa si situatia financiara a haudiofilului-trancotar. Altfel ajungem ca vecinul meu care are Tuareg full option, masina care costa mai mult decat apartamentul in care sta, dar nu mai are bani sa-i puna motorina, nici bani sa-si cumpere tigari si de multe ori merge cu metroul de foame sau cu izmenele rupte in fund.
He he... Imi pare rau dar nu pot fi de acord cu tine! Sau sunt dar intr-o oarecare masura! Da, toate Triangle-urile tipa si tipa rau insa eu consider gama Magellan suficient de Hi-End incat sa inteleg ca isi dau arama pe fata doar in anumite conditii optime. Da, am auzit si eu in mai multe randuri Cello-urile cu BAT-ul si cu pre-ul si sursa Meridian si da, sunau foarte bine pentru conditiile date insa spatiul in care erau amplasate lasa foarte rau de dorit. Camera de bloc/hol mic, patrat si gol? Toate Triangle-urile au nevoie de un spatiu foarte mare de desfasurare pentru ca altfel esti condamnat sa fii asuprit!
Deci da... si nu! Cand vorbim de lucruri MAI MULT sau MAI PUTIN Hi-End matching-ul, pozitionarea, spatiul sunt cruciale pentru ca altfel dai multe zeci de mii de euro pe... un sunet mult mai ieftin si nu e ok! Poate ca Magellan-urile mai de jos nu 'or striga din rasputeri ca sunt Hi-End dar eu cred ca scaleaza enorm si ca, daca ai bani sa le asiguri spatele, te rasplatesc foarte bine. Si, pe deasupra, arata si foarte bine.
Despre Raidho-uri eu nu pot decat sa repet cele de mai sus. Din punctul meu de vedere difuzoarele sunt aliniate si in conditii chiar normale, Raidho-urile nu sunt tipatoare. Dimpotriva, daca ar fi sa le compar cu Triangle as spune ca au un sunet clar mai intunecat. Insa, asa cum stim, conteaza foarte mult ce am audiat, unde am audiat si pe ce am audiat asa incat nu-ti contrazic urechile ci doar spun ce am constatat eu! Eu asta consider chiar ca este marele merit Raidho: de a fi facut difuzoare la fel de rapide, de rezolute si de capabile ca si ribbon-ul lor si de a le fi integrat fericit, mai cu seama la difuzoarele Diamond si cele ceramice si, intr-o masura mai mica dar suficienta daca vorbim de difuzoarele din polipropilena de la Audio Technology. Repet insa: nu in orice setup Triangle-urile, Raidho-urile si alte incinte isi vor dezvalui calitatile. Cred ca totul este atat de relativ vis-a-vis de restul lantului de echipamente, de cabluri, de camera si de toate cele incat rareori ajungem sa intelegem abia o frantura din potentialul unor echipamente! Matching-ul este totul si, fara matching, nu avem nimic mai ales cand urcam in sus si in calitate si la pret! :)

Re: Diferenta intre cabluri

Posted: 11 Mar 2016, 11:09
by momolo
johndoe21ro wrote:Despre Raidho-uri eu nu pot decat sa repet cele de mai sus. Din punctul meu de vedere difuzoarele sunt aliniate si in conditii chiar normale, Raidho-urile nu sunt tipatoare. Dimpotriva, daca ar fi sa le compar cu Triangle as spune ca au un sunet clar mai intunecat.
unde am scris si zis eu ca Raidho tipa ?!?! :roll: Am zis doar ca tweeterul ala canta de capul lui, nu din cale afara de aliniat cu restul. Adica vine mai devreme, adica ajunge primul, si dupa el se taraie si restul difurilor profund ineficiente (SPL la subsol) si cu membrane grele, bobine cat gaoaza elefantului, etc.
Am ascultat in conditii foarte lamuritoare (asta inseamna un spatiul cunoscut, nu un singur lant de amplificare ci mai multe, surse diverse, aranjamente diverse, etc - adica nu situatia in care merg acasa la cineva si ascult ce este acolo cu mainile la spate) modelul vechi Raidho X3. Concluzia mea a fost ca au probleme in redarea benzii medii, adica pe acolo unde este vocea umana si violoncelul si probleme de aliniere, adica au o coloratura de bonganeala, eu am denumit, "butoiul cu varza" (in care varza pluteste cam 2/3 din butoi si in care suflam cu gulguta in sunetul specific de gulguta) Tweeterul era tot timpul pe treaba lui, nefiind integrat in peisaj. Asta e parerea mea personala. Evident, altii au alte pareri, nu e nici o problema. Ca sa nu mai spun ca muzica clasica nu avea ce cauta pe boxele astea iar muzica cu lalaieli de jazz avea mari probleme la redarea autentica, corecta si reala a vocilor cunoscute. Pe doamna Diana "Krell".... pardon Diana Krall, nu am prea recunoscut-o crezand ca in locul ei a venit matusa Aglaia sa lalaie. Si de fiecare data cand am ascultat orice de la Raidho by Eben (si defel nu trambitez dupa ce am fost prin vizite, nici nu comentez) mi-au venit in cap afirmatiile Maestrului VTP, cele cu "sunet teutonic" si "sunet danez mort". E un stil de sound, anume. Iti place, esti fericit. Nu-ti place, cauti altceva. Oricum, numai de tipatura NU am spus, cum gresit pare c-ai inteles acum. Dimpotriva, fatza de Triangle sunt la polul opus, deci intunecate ca o ceatza in Danemarka.
Si nu ma lua in nume de rau, nu vreau sa fiu Gica Contra, mi-am zis doar opiniile personale, poate formate neindestulator, poate nu am avut eu ocazia de auditii fericite cu aceste "butoaie de varza" (bonga-bonga cu dulce tzitzilica de tuitar harnicut si de capul lui scapat prin miriste), poate am alte gusturi, etc.
Dar in mod cert compar ce aud din difuzoare cu ceea ce aud pe viu in ocaziile de muzica clasica neamplificata. Iar boxele astea supranumite, "daneze moarte" (tara unde in orice satuc exista cate o fabricuta de boxe si amplificatoare) nu prea reflecta ceea ce am auzit in realitate, ma refer la muzica unde se taie dulapul pe viu, nu muzica sintetica unde bubuiala artistica generata de sintetizatoare poate fi deosebit de interesanta! Acolo fiind o alta lume a sunetului.
De aceea am ramas pe Triangle. Dar nu le laud pana "pumnii mei minte nu are" pentru ca stiu bine, nu-s alfa si nici omega, si defapt nimic in materie de boxe nu e perfect ca realitatea sunetului.
Depinde ce preferam, depinde CU CE NE-AM OBISNUIT (asta e o mare chestie!), depinde si cum auzim, depinde si de gusturi, depinde mult si ce muzici ascultam!
Iar in ce priveste Cello, sa sti ca nu le-am ascultat numai unde crezi tu ca le-am ascultat ci si in locuri pe care nu le banui. Saracutele, opinia mea, evident, nu sufera atat de camera mare si camera mica cat sufera pentru faptul ca s-a luat o boxa mare si reusita (de exemplu, Concerto) si s-a scos din ea cat sa se ajunga la un pret mai mic. Ca sa fi fost treaba gatita "cusher", trebuia pe marimea asta sa refaca totul, inclusiv trompeta aia de tuitar care iti ia timpanul precum claxonul TIR-ului. Dar asta COSTA si ajungeau de unde au plecat. Ei au vrut doar sa faca gama mai bogata si sa vanda la toate categoriile de mujici si boieri. Astea fiind prin sectorul de pret pentru ciocoiasi sau mujici cu multa indrazneala! :D

Dar sa nu fiu rau, exista in gama asta de pret si chiar mai scumpe, boxe de la alte branduri celebre si laudate in spume pe net, care suna net inferior lui Magellan Cello. Le asculti pe alea, apoi pui un Cello si pana sa-ti curga sange din urechi iti dai seama ca celelalte sunt in bezna mintii pe langa astea! Caci sunetul e teribil de complex, nu contine numai basi, medii, inalte, tipatura sau infundatura, ci multe, multe alte atribute complicate!

Adica nu-s o oferta proasta, doar ca e mai bine de plusat niste bani si luata una mai mare. Pe cand, cu topul de la gama medie, treaba e mai "cusher", chiar eleganta! Nu mai spun de pret (excelent!) in cazul asta, adica fac de rusine alte conteinere de boxe si nume celebre care la banii de Lyrr nu ofera nici postamentul!

Dar inca o data, depinde fiecare cum aude..... daca aude.... daca a avut sansa sa auda.... daca are si curiozitatea sa auda cu adevarat! Ceea ce hai sa recunoastem, nu e o fericire. Caci asa cum ne invata scriptura, fericiti cei saraci cu duhul caci a lor va fi imparatia cerului! Evident, nu ma refer la persoanele implicate aici in discutie, ci la modul general, mai ales cand ma gandesc cum un eveniment sonorizat efectiv DE PORC este dupa aceea laudat si ridicat in slavi pe netul r(r)omanesc plin de haudiofili! (de computer - ocazie cu care iar imi dau seama cat poate sa tampeasca folosirea in exces a calculatorului! :roll: )