Re: Diferenta intre cabluri
Posted: 11 Mar 2016, 12:26
Pai iti dai seama ca nu mi-a trecut prin cap ca nu ai fi asculat Cello-uri de mai multe ori decat mine si in mai multe locatii. Ar fi fost chiar culmea avand in vedere domiciliul meu!
Daca Raidho-urile le las sa se apere singure (pot fi ascultate decent zic eu la orice expozitie audiofila unde este prezent producatorul sau in setupuri pe masura in cazul auditiilor domestice pentru modelele mai vechi; eu oricum nu am auzit incinte mai rapide ca X-3 si X-4 si aici ma refer pe medii si bas, nu pe inalte) eu tot insist cu aparatul Triangle-urilor. Cello-urile au suficient corp si textura inca sa nu fie ascutite sau tipatoare intr-un setup corespunzator si intr-o camera pe masura. Tweeter-ul ala 'mini-horn' aduce cu el niste probleme pentru utilizatorul de rand, pentru neinitiat nu insa si pentru audiofilul rasat si pasionat de hobby-ul lui. La Triangle problema a fost intotdeauna alta - daca Raidho am reusit sa ascult de obicei in setupuri de top, la francezi rareori vezi un sistem capabil sa scoata untul din incinte. Iar aici dau vina tot pe raportul pret-performanta foarte bun (si extraordinar de bun cand vine vorba de preturi SH). Si amplificarea sau sursa nu sunt totul, fie ele Lamm, Accuphase, Vitus, BAT, Audio Aero, Meridian, Studer, table, etc. Eu nu cred in sunet teuton, danez, francez, american, etc. Exista incinte la fel de bune dar si extraordinar de proaste indiferent de natia care le produce... Poate ca nemtii si danezii insista pe un sunet mai neutru, mai putin colorat, fara prea multa broderie organica insa astea se rezolva deseori printr-o echilibrare, o atenta pupare cu restul sistemului... in timp ce italienii nu exceleaza de obicei la viteza si rezolutie (poate Operele sunt o exceptie avand in vedere si constructia) dar compenseaza prin caldura, prin paleta coloristica timbrala foarte bogata. Am generalizat destul de mult mai mult ca sa dau un fel de exemplu de rezolvare insa nu cred ca era cazul.. In tot cazul adevarul consider ca este undeva pe la mijloc. Este clar ca diferentele sunt atat de mari intre auditiile aceluiasi model de boxa (camera, pozitionare, amplificare, sursa, cabluri, muzica, ureche, dispozitie, samd) incat discutia nu are cum sa duca la o concluzie comuna... asa incat ma predau nu inainte de a recomanda doritorilor si posesorilor de Triangle sa nu se dea batuti si sa munceasca pentru sunetul mult ravnit! Tind sa cred ca sunt mai perseverent si mult mai optimist ca momolo, poate si din cauza varstei!
Daca Raidho-urile le las sa se apere singure (pot fi ascultate decent zic eu la orice expozitie audiofila unde este prezent producatorul sau in setupuri pe masura in cazul auditiilor domestice pentru modelele mai vechi; eu oricum nu am auzit incinte mai rapide ca X-3 si X-4 si aici ma refer pe medii si bas, nu pe inalte) eu tot insist cu aparatul Triangle-urilor. Cello-urile au suficient corp si textura inca sa nu fie ascutite sau tipatoare intr-un setup corespunzator si intr-o camera pe masura. Tweeter-ul ala 'mini-horn' aduce cu el niste probleme pentru utilizatorul de rand, pentru neinitiat nu insa si pentru audiofilul rasat si pasionat de hobby-ul lui. La Triangle problema a fost intotdeauna alta - daca Raidho am reusit sa ascult de obicei in setupuri de top, la francezi rareori vezi un sistem capabil sa scoata untul din incinte. Iar aici dau vina tot pe raportul pret-performanta foarte bun (si extraordinar de bun cand vine vorba de preturi SH). Si amplificarea sau sursa nu sunt totul, fie ele Lamm, Accuphase, Vitus, BAT, Audio Aero, Meridian, Studer, table, etc. Eu nu cred in sunet teuton, danez, francez, american, etc. Exista incinte la fel de bune dar si extraordinar de proaste indiferent de natia care le produce... Poate ca nemtii si danezii insista pe un sunet mai neutru, mai putin colorat, fara prea multa broderie organica insa astea se rezolva deseori printr-o echilibrare, o atenta pupare cu restul sistemului... in timp ce italienii nu exceleaza de obicei la viteza si rezolutie (poate Operele sunt o exceptie avand in vedere si constructia) dar compenseaza prin caldura, prin paleta coloristica timbrala foarte bogata. Am generalizat destul de mult mai mult ca sa dau un fel de exemplu de rezolvare insa nu cred ca era cazul.. In tot cazul adevarul consider ca este undeva pe la mijloc. Este clar ca diferentele sunt atat de mari intre auditiile aceluiasi model de boxa (camera, pozitionare, amplificare, sursa, cabluri, muzica, ureche, dispozitie, samd) incat discutia nu are cum sa duca la o concluzie comuna... asa incat ma predau nu inainte de a recomanda doritorilor si posesorilor de Triangle sa nu se dea batuti si sa munceasca pentru sunetul mult ravnit! Tind sa cred ca sunt mai perseverent si mult mai optimist ca momolo, poate si din cauza varstei!