Yamaha as 1000

Analogic, digital, sisteme audio, casti, revelatii si review-uri
Kross
Posts: 527
Joined: 05 Apr 2017, 18:17

Re: Yamaha as 1000

Post by Kross »

Am auzit un xindak, pe lămpi, nu știu modelul. Nu e cine știe ce, dar nici ultima găină de la gostat. Suna chiar bine pentru cât costă. Dacă observi, chiar nu am zis nimic rău despre xindak. Cele cu care m-am jucat eu erau niște vechituri, mai mult sau mai puțin audiofile pentru anii 1960, în limitele performanțelor lor. Cât de bune sau ne-bune sunt...nu știu...dar știu că vroiau boxe sensibile, având în vedere trafurile de ieșire mici.
1) Technics SU-V8K 2) SU-8080K
1) Linn Isobarik DMS 2) JBL LX-55
1)Technics SL1200GR (curând)2) Technics SL-B202 & Technics SL1500-C.
1)Technics ST-8044k 2) ST-8080K.
1) Sony CDP-X33ES 2) CDP-X55ES/philips n4504
1) Living 2)Dinning.

HIL
Posts: 37
Joined: 04 Nov 2010, 11:00
Location: Iasi

Re: Yamaha as 1000

Post by HIL »

Kross wrote:Am auzit un xindak, pe lămpi, nu știu modelul. Nu e cine știe ce, dar nici ultima găină de la gostat. Suna chiar bine pentru cât costă. Dacă observi, chiar nu am zis nimic rău despre xindak. Cele cu care m-am jucat eu erau niște vechituri, mai mult sau mai puțin audiofile pentru anii 1960, în limitele performanțelor lor. Cât de bune sau ne-bune sunt...nu știu...dar știu că vroiau boxe sensibile, având în vedere trafurile de ieșire mici.
Kross daca nici nu ai vazut modelul asta de amplificator, te intreb: de unde stii ca ”nu e cine stie ce?” Macar daca citeai si tu putin, stii vorba aia: sa vezi barem fotografia. Amplificatorul acesta e facut dupa o schema veche mullard, de altfel ultra uzitata. E cunoscut printre electronstii din Romania de cel putin 10 ani. A fost la un moment dat o auditie cu mai multe amplificatoare printre care si acest xindac, la care a participat si domnul Mateescu un electronist cu o reputatie exceptionala in domeniu si se declara satosfacut de constructia solida a amplificatorului si de sunetul acestuia (asta poate fi o chestiune subiectiva desi toti acei electronisti care au participat la acea intalnire au avut aceeasi parere).
In ciuda faptului ca aici nu a fost in discutie acest amplificator, inainte de a-l cumpara am cerut parerea mai multor oameni, unii electronisti, altii audiofili custate vechi si toti mi-au zis ca e un amplificator decent, care isi merita pretul si chiar mai mult, bine construit, cu piese de calitate, inclusiv transfoarmatoarele. Are aproape 20 kg. In general asta nu conteaza, dar. la un amplificator pe lampi este un semn ca are transfoarmatoare serioase.
Eu nu sunt genul acela de on care sa se identifice cu ”sculili” lui si sa o ia personal, dar sincer te faci de ras daca asa oferi tu un sfat si argumentul se limiteaza ca un amplificator e fabricat in China. Cu foarte mici exceptii toate sunt facute cap-coada in China. Piesele sunt chinezesti 100% in toate amplificatoarele. Intre timp chinezii au ajuns la un cu totul alt nivel in domeniul asta si cliseul cu: e fabricat in China si e de proasta calitate nu prea mai are acoperire. Chinezul face in zilele noastre scule dupa banii dati. Stie sa faca si hi-end si troace. Tu realizezi ca tara asta a facut un spital in 10 zile? Eu nu am mai auzit ca mar becuri sa fi pus o alta tara intr0un spital in 10 zile.
Nu as fi zis nimic, pentru ca personal nu ma poate afecta parerea ta, dar pentru ca mai vad si altii si s-ar putea sa ia de bune spusele tale, am considerat ca trebuie sa iti aduc cateva argumente. Pace!

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Yamaha as 1000

Post by momolo »

HIL, hai sa-ti explic daca nu te-ai prins. Internetul, mai ales cand "uzerii" sunt perfect anonimi creeaza un fel de egalitate intre trancotarii de tomberon si audiofilii cei mai experimentati, ba in cele mai multe cazuri trancotarul de tomberon e mai "vocal" si se impune iar bietul audiofil si-o fura ca ultimul om. De aceea cu timpul lumea serioasa nu mai vrea sa scrie, unii doar citesc.

Uzerul Kross este mitoman. Nu stiu daca e socotita boala sau afectiune sau ce este. Dar aici a inceput sa semene a trol cu posturi debitate la viteza maxima in care se repeta plicstisitor. Daca-l citesti o vreme vei afla ca cea mai buna scula e aia care, 1) bubuie si trozneste maxim, 2) nu se strica, 3) are doua trafuri, 4) este din Luxemburg (langa o anume Alimentara si un tramvai), etc. Toate astea le scrie dupa ce a dat cu clor pe trotuar sau a reparat o teava si evident, dupa ce a facut cadouri la soacre si la tot soiul de veri, rude, jdemiile de trancote analizate de el pe masa din bucatarie.

Ideea este ca aici pe internet, in virtual, o cioara poate sa se erijeze in lebada si o privighetoare este acuzata ca e papagal de balci care trage lozuri langa flasneta.

Adica o parere poate valora cam de 1000 de ori mai putin sau mai mult ca alta parere insa ambele pareri la prima vedere par aproximativ egale, efectul internetului. Trebuie sa ai o tehnica "sa-i mirosi" din ceea ce scriu. Eu mi-am format aceasta tehnica cu timpul. Asa ca unele pareri nu valoreaza doi bani.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

HIL
Posts: 37
Joined: 04 Nov 2010, 11:00
Location: Iasi

Re: Yamaha as 1000

Post by HIL »

momolo wrote:HIL, hai sa-ti explic daca nu te-ai prins. Internetul, mai ales cand "uzerii" sunt perfect anonimi creeaza un fel de egalitate intre trancotarii de tomberon si audiofilii cei mai experimentati, ba in cele mai multe cazuri trancotarul de tomberon e mai "vocal" si se impune iar bietul audiofil si-o fura ca ultimul om. De aceea cu timpul lumea serioasa nu mai vrea sa scrie, unii doar citesc.

Uzerul Kross este mitoman. Nu stiu daca e socotita boala sau afectiune sau ce este. Dar aici a inceput sa semene a trol cu posturi debitate la viteza maxima in care se repeta plicstisitor. Daca-l citesti o vreme vei afla ca cea mai buna scula e aia care, 1) bubuie si trozneste maxim, 2) nu se strica, 3) are doua trafuri, 4) este din Luxemburg (langa o anume Alimentara si un tramvai), etc. Toate astea le scrie dupa ce a dat cu clor pe trotuar sau a reparat o teava si evident, dupa ce a facut cadouri la soacre si la tot soiul de veri, rude, jdemiile de trancote analizate de el pe masa din bucatarie.

Ideea este ca aici pe internet, in virtual, o cioara poate sa se erijeze in lebada si o privighetoare este acuzata ca e papagal de balci care trage lozuri langa flasneta.

Adica o parere poate valora cam de 1000 de ori mai putin sau mai mult ca alta parere insa ambele pareri la prima vedere par aproximativ egale, efectul internetului. Trebuie sa ai o tehnica "sa-i mirosi" din ceea ce scriu. Eu mi-am format aceasta tehnica cu timpul. Asa ca unele pareri nu valoreaza doi bani.
Domnule momolo stiu. Asa e peste tot nu numai pe forumuri. Bombardierii te agaseaza acum direct, nici macar nu mai au nevoie de anonimat. Nesimtirea si obraznicia e la loc de cinste in zilele noastre. Nu ma refer la o anumita persoana in ce am scris mai sus, e o constatare cu caracter general.

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: Yamaha as 1000

Post by kaav »

Kross, daca mie mi-ar face observatie cineva in felul in care te-a ''curentat'' momolo, mi-ar fi crapat obrazul de rusine. Nici o reactie credibila la asemenea obervatii? Mai grav, ce credibilitate mai pot avea vorbele tale insiruite despre scule? Daca te ''incalzeste'' cu ceva, fac parte din categoria aia usor de incadrat la raionul ''pulime'', un anonim care doar filozofeaza aspectele etice ale relatiilor inter-umane si nu posteaza pe teme concrete la rubrica ''stereo'' decat foarte rar - pentru ca nu are cu ce (voi avea la reincarnarea urmatore, in care nu cred ca exista :lol:)

Kross
Posts: 527
Joined: 05 Apr 2017, 18:17

Re: Yamaha as 1000

Post by Kross »

Stai liniștit, m-am curentat și la 750 Vcc, un șoc scurt. Nu am decedat...ai ghicit unde lucrez.
Nu consider că am greșit cu nimic. Astfel că nu. Și am stat în Luxemburg, în baza unui contract. Altfel nu aș fi avut bani să : îmi iau casă și să o mai și repar, să îmi țin fata cea mare la sport (pe care doar eu am crescut-o, că pe prima nici nu a interesat-o, a fugit cu primul ei iubit și a uitat și de fi-sa și de toți, între timp a plecat în Spania) , să-mi fac nunta (recăsătorit a doua oară), și să mai am încă un copil (deși e diferența cam mare între ei), plus băiatul soției din prima ei căsnicie. Cu ce câștigam aici, făceam doar un credit interminabil. Și da, la curte, ai de muncă. Ai de tras. Zi de zi. Nu e ca la bloc. Iar la Luxemburg, crede-mă, nu ai ce face zi de zi, afară de muncă-casă, iar unde am stat eu, era cea mai ieftină zonă. Și singura ocupație acolo era...(erau) sculele audio, de diverse feluri. Asta când ploua, și acolo din 365/366 zile ale unui an, cam 280 plouă și e înnorat iar toamna e chiar deprimant, noroc că am stat o perioadă cu soția, dar departe de copil (care pentru mine e totul) e crunt. Când mă saturam de scule, ieșeam la jogging . Acolo totul e cam online. Cine a stat acolo ar ști.
Și eu sunt din "pulime" , nu director, doar șef de mentenanță, sunt inginer, am facultate tehnica, ca să știi (și când am terminat eu facultatea, 5 ani la zi la stat, nu termina oricine o facultate tehnică, azi orice analfabet are o diplomă obținută la Biotera sau Cantemir sau Romanoamericana, și lucrează fie la Lidl la raft fie la firma lui tăticu fie la vreo corporație unde se face de 150 kg belind ochii în monitor și ronțăind chipsuri) , lucrez în atelier, uneori cot la cot cu subalternii și mănânc cu muncitorii nu cu directorimea (unde ar trebui), lucrez și în ture uneori, nu conduc BMW sau Mercedes, ci doar un Logan sau Corsa (al soției) , fac cumpărături de la piață, nu supermarketuri (decât unele chestii). Iar pasiunea pentru audio și muzică este la fel de mare ca cea pentru mașini (chiar, poate mă apuc de restaurat moskvich ul 412 al bunicului, stă de 15 ani). Și nu, nu ascult manele, am doar doi vecini maneliști pe aici, dar nu am scos artileria grea pe ei, doar poliția locală, reclamație și gata. Am obiceiul de a fi acid cu colegii de muncă, dar nu pot să nu fiu când văd că nu se face treabă, și când trebuie să iau decizii sub presiune. Da, lucrez în STB. Nu vrei să știi ce înseamnă să trebuiască să asiguri un parc circulant la stradă. Și când se întoarce câte unul defect și trebuie să iei decizii rapide, că nu ai rezerve de vehicule la bază, ce e în depou nemișcat e defect (și chiar și pe alea studiem să le aducem la stare de funcționare, dar unele sunt coapte de defecte, și deși mi se dau șuturi în dos, uneori refuz să scot anumite vehicule la stradă, nici nu le semnez fișa, prefer siguranța călătorilor . Și un vehicul minus, e dezastru, sunt o groază de vehicule defecte. Plus călătorii care unii nu știu decât să distrugă. Călătoria nu o achită (avem cel mai mic preț din UE).
Și cât am stat în LU, puteam lua scule de scule, dar am preferat să mă gândesc la familie, la copil, la altele. Eu personal, mă consider un om împlinit, am făcut o casă, doi copii( asta e averea mea) , am avut 4 mașini ( Moskvich 412, Clio 1 1.9 D, Chevrolet Kalos, Opel Astra H, acum Logan), și sper să fiu sănătos să aduc și pe cea mică la nivelul celei mari, sper să apuc și nepoți. Sigur, până la 38 ani, unii au făcut mai multe, eu atât am putut. Dar perseverez. Atât am avut de spus. Mi-am făcut o mică prezentare, pentru a nu mai zice că sunt un nimeni. Și dacă sunteți utilizatori de stb, să țineți cont că multe din vehicule trec prin inspecția și mâna mea. Ce nu iese, nu trebuie să iasă, ce iese, este sigur. Cel puțin pe tarlaua mea, nu răspund de tarlaua altora. Cu puțin facem mult. Atât am. Avut de zis, nu prea o să mai intru pe aici. Deja, cu relaxarea, va trebui să scot un parc mai mare. A
Și încă ceva, între sănătatea copiilor și a avea un Accuphase, prefer prima. Sculele mele îmi asigură necesarul de audiție și calitate. Momentan atât se poate Sper să mai pot călători, după ridicarea restricțiilor.
Vă doresc sănătate și numai bine și doar muzică bună.
1) Technics SU-V8K 2) SU-8080K
1) Linn Isobarik DMS 2) JBL LX-55
1)Technics SL1200GR (curând)2) Technics SL-B202 & Technics SL1500-C.
1)Technics ST-8044k 2) ST-8080K.
1) Sony CDP-X33ES 2) CDP-X55ES/philips n4504
1) Living 2)Dinning.

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: Yamaha as 1000

Post by kaav »

Sa fi sanatos, nu am nimic cu tine; ma intrigat lipsa ta de reactie de-a lungul timpului la anumite observatii pe care le-ai primit. N-am complexe ca fac parte din categoria oamenilor de rand, nici eu. Nu am stres pe tema asta pe plan mental, dar financiar ma apasa. Fiecare si le stie pe ale lui cel mai bine.
Scuze de off-topic.

HIL
Posts: 37
Joined: 04 Nov 2010, 11:00
Location: Iasi

Re: Yamaha as 1000

Post by HIL »

Eu imi cer scuze daca am jignit pe cineva cu ceva. Nu asta a fost intentia mea. :(
Poate pe viitor vom reusi sa pastram un ton mai amical in dezbaterile noastre si sa impartasim cu mai multa pasiune si fara ranchiuna acest frumos hobby.

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: Yamaha as 1000

Post by kaav »

Nu consider ca ai gresit cu ceva; poate in final sunt doar neintelegeri asupra unor situatii si da, este un hobby frumos sa te bucuri de muzica. Daca nu ar mai exista muzica, sau ar disparea, ar fi mai goala viata. Pentru cine este sensibil la asemenea aspecte, desigur.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Yamaha as 1000

Post by momolo »

Kross, bravo! Sa-ti traiasca familia si copii si sa fi fericit!
O sa ai zile grele dupa 15 mai, au zis astia ca vor suplimentare maxima la ITB sa faca "distantarea sociala" (care e imposibila) si eu ma intreb pe unde vor circula aceste autobuze si troleibuze in conditiile in care de frica guvidului tot rumanul care are masina va pleca cu ea pe strazi si va fi traficul total blocat?! Dar asta e alta discutie.

Problema este ca e cam neveridic cate scule-trancote ai "triat" si parerea mea este ca o parte din povestile tale cu astea vin din ce ai auzit pe la altii sau ai citit despre acele obiecte ca altfel inseamna ca poti dilata timpul si spatiul la cate ai pe cap (si ai descris). Pare ca ai triat camioane de trancote in mari grote trancotare. Si opiniile despre "cum suna" le bagi cateodata cam fortat si fara nici o intelegere asupra conditiilor de ascultare sau testare. Caci e treaba delicata, serioasa si mare consumatoare de timp sa te poti lamuri ca audiofil (chiar si trancotar) cu adevarat si corect despre cum suna un aparat audio sau niste boxe. Unii stim cat de greu este de judecat anume aparat, ca e amplif sau altceva sau boxe. Ori tu le cam pui patalamaua si o si repeti ca masina de cusut. Chiar ma intrebam intr-o vreme ce trancota nu ai avut si testat ca pare ca le-ai avut pe toate.
Acum este si alt aspect, trebuie sa ne lamurim asupra fiecaruia cam care e nivelul si am scris mai sus, parerile aici in virtual par la fel de valabile sau nevalabile insa realitatea din spatele lor poate fi socanta in rau sau foarte rar in bine.
De aceea e bine sa ne ponderam chiar daca suntem plini de avant trancotar.
Oricum, e foarte important sa pastram un echilibru, ceea ce la tine, Kross nu prea am observat. Chiar deloc! Si chiar dincolo de acest forum.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Yamaha as 1000

Post by momolo »

Si ceva legat de acest topic (ca pana acum am luat-o foarte pe alaturi cu drumul) - daca eu as fi ales intre integratul Yamaha A-S1000 si Xindak MT-3 RC fara sa am boxe as alege fara ezitare in secunda 1..... Yamaha!
Insa eu am avut ocazia sa cunosc ce inseamna amplificarea pe tuburi si in general sa pipai multe, deci sunt ceva mai satul si lamurit cu multe sa pot face cativa pasi inapoi sa pot observa tabloul cu adevarat. Si eu unul spun cu mana pe inima, nici nu as ezita in aceasta alegere si nu pentru ca acel Xindak ar fi o "chinezarie-porcarie", nu este asa, ci dintr-un motiv mai serios, anume ca un lampadar sa ma multumeasca pe mine e mult, mult peste asa ceva (si costa enorm si nu as da banii). Pe cand un integrat "siliconat", mai ales unul lucrat atat de frumos, onest si bine precum Yamaha, tinde sa ma multumeasca mai mult sau chiar pe deplin la cat as plati. Insa daca lampadarul gadila urechile cam in orice pozitie cu distorsiunile lui speciale, la sliconat trebuie sa muncesti si sa sti cum sa-l folosesti sa ajunga acolo unde merita. Si cand ajunge acolo.... lampadarul si-o fura! Asta nu e doar dintr-o oarecare experienta, e dupa multe! Si eu acum mai multi ani (ca trec repede) eram chitit pe "lampadare" insa cu timpul am inceput sa inteleg si acum nu ca as fi fan unei solutii (e cea mai mare prostie sa fiu fan) dar am trait unele experiente si am inteles. In domeniul asta combinatia, rezultatul final al unui sistem audio bate orice calitate a unui "component" luat in parte si separat. E ca in bucatarie, poti avea multe ingrediente minunate luate fiecare in parte insa sa gatesti cu ele e secretul, pentru ca poti gati si prost cu componente bune, iar rezulaltul final care a iesit bine depaseste cu mult fiecare ingredient consumat separat. De aceea e cumva cam daunator sa insistam pe anume "component" separat, mai ales in lipsa unei experiente. E tot ca in bucatarie, una e sa ma uit eu la un condiment anume, socotit a fi bun si rar, cu totul alta e sa se uite la el un bucatar de meserie! Avem aprecieri si asteptari diferite insa daca ar fi sa aleg de pe raftul cu condimente (oarecare exemplu) stiind ce vreau sa gatesc, as intreba un bucatar profesionist ce sa aleg.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

HIL
Posts: 37
Joined: 04 Nov 2010, 11:00
Location: Iasi

Re: Yamaha as 1000

Post by HIL »

Domnule momolo, cateva consideratii in contextul acestui topic, bazate strict pe experienta mea, fara nicio pretentie de corectitudine absoluta, ci doar pe ceea ce am auzit eu:
1. Cu bani putini (aproximativ 1000 euro), mie mi s-a parut ca e mai usor de scos sunet ok din amplificatoarele pe lampi decat din amplificatoarele pe tranzistori. Acest aspect principial a stat si la baza alegerii mele.
2. Am avut ocazia sa ascult si amplificatoare scumpe (putine) si la acel nivel lucrurile sunt greu de impartit in lampase si tranzistorizate ca si preferinta. Mie mi s-a parut ca suna bine si unele si altele.
3. Nu sunt audiofil, dar fara a exagera am constatat din proprie experienta unele adevaruri audiofile incepand cu cablurile, curentul de la priza si asa mai departe. Lucrurile astea au acoperire in realitate pe sistemele corespunzatoare, dar s-au dus de multe ori si in derizoriu. Am invatat de pe forumurile de profil cum sa ascult si ce si punand in practica am vazut rezultate foarte palpabile. Ma refer la asezarea boxelor, la cablarea sistemului, la chestiuni ce tin de acustica unei incaperi. Toate functioneaza si isi au rostul pe sculele adecvate.
4. Fara indoiala sunetul de calitate costa si nu poti incropi un sistem cu pretentii audiofile decente sub 5000 euro dupa parerea mea, din acesti bani cam jumatate fiind alocati boxelor. Boxele de 1000 de euro nu pot dupa parerea mea sa cante muzica simfonica cu pasaje mai aglomerate, (nu foarte aglomerate). Suna ”mic” orice le-ai face. Cine merge des la sala de concerte constata imediat acest aspect. De ce zic de muzica simfonica? Pentru ca pe ea se vad cel mai usor lipsurile unui sistem si mai ales ale unor boxe in speta. Ma pot considera un norocos, pentru ca la Iasi, Teatrul National are o sala de exceptie, cu cea mai buna acustica de prin sud-estul Europei, zic specialistii, iar eu frecventez aceasta locoatie destul de des.
5. Acum, referitor la acest amplificator, strict punctul meu de vedere: este un push pull in clasa AB si are doua moduri de functionare, unul in format pentoda la 40W si unul in format trioda la 18W. In format trioda, din punctul meu de vedere are un sunet apropiat de ceea ce poate fi numit ”sunet de lapa”. Este mai rotund si lichid si poate fi foarte placut la o ascultare de relaxare. Acest sunet probabil e colorat intr-un mod placut urechii. In format pentoda, se schimba destul de mult lucrurile. Amplificatorul devine mult mai vanjos, nu cred sa mai aiba nevoie de boxe foarte sensibile in aceasta configuratie. Ca si sunet, poate fi confundat cu un tranzistorizat daca nu vezi la ce asculti. Este mai precis, canta parca mai plin, nu pierde aderenta pe pasaje aglomerate si nu tipa la volume mari. Imi place ca isi pastreaza coerenta pe orice muzici. Ce ii lipseste? Ced ca ultima nota atat in zona joaselor cat si a inaltelor. Acestea fiind spuse, il consider o alegere foarte buna (dupa experienta mea) la banii lui. Nimic din ce am auzit eu de banii astia din randul amplificatoarelor tranzistorizate, nu se apropie ca si sunet.

Cam aceasta este parerea mea, nu vine sa o contrazica pe a dumneavoastra domnule momolo mult mai experimentata si pe a niciunui coleg de forum. Va doresc la toti auditii placute si discutii cat mai agreabile, fara patima si fara ranchiuna. Mi se pare ciudat ca in loc sa impartasim placerea unui hoby atat de frumos, ne certam uneori ca ... Pace!

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Yamaha as 1000

Post by momolo »

Hei, ar fi culmea sa nu iti placa alegerea ta.... mai ales ca e deja facuta!
Sa sti ca reproducerea muzicii simfonice la domiciliu este o tema nu grea, este aproape imposibila. Foarte rar se poate obtine ceva si neaparat intr-o camera de auditie mare, imposibil intr-una mica! Acustica si spatiul sunt determinante! Parerea mea, nu se poate "high-end audio" in camere mici, numai in camere mari cu acustica cel putin neutra daca nu buna! Fara asta, degeaba scule mega scumpe si mega bune! Banii nu pot cumpara numai ei calitatea!
Alta parere personala, se poate sistem de calitate (de domiciliu in camere normale, adica nu mari si nu palate, deci nici high-end audio) si sub 5000 euro. Chiar cu mult sub. Dar un pret mic nu poate fi compensat, obtinut decat cu experienta. Ca sa ajungi la experienta aia.... costurile (bani si timp) sunt foarte mari si pana la urma tot scump este. Unica scurtatura este sa gasesti pe cineva care sa te ajute si tu sa ai mintea deschisa si sa prinzi "din zbor" pentru ca nimeni nu-ti va baga pestele in traista, eventual cei mai cumsecade iti vor indica unde este balta cu peste, doar cam in ce directie sa o cauti. Astea sunt cazuri ultra rare (majoritatea iti vor banutul din buzunar....chiar si prietenii...adica "prietenii") si nici intr-un caz nu le gasesti pe internet! Nici o sansa! Internetul este chiar sursa de maxima prostie! Cu timpul se aduna armate de prosti pe internet si pornesc la razboi sa eradicheze bunul simt.
Noi nu e contrazicem, ne spunem fiecare parerile. Iar parerea mea, alegerea mea ar fi fost Yamaha si nu lampasul.
In ce priveste lampasul tau, probabil sti deja, lampile sunt esentiale. Asta canta de cat tarnsformator are si de calitatea lampilor. Dar o sa ai probleme majore cu gasirea boxelor! Sa ma ti la curent, sunt curios ce boxe vei gasi!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

HIL
Posts: 37
Joined: 04 Nov 2010, 11:00
Location: Iasi

Re: Yamaha as 1000

Post by HIL »

momolo wrote:Hei, ar fi culmea sa nu iti placa alegerea ta.... mai ales ca e deja facuta!
Sa sti ca reproducerea muzicii simfonice la domiciliu este o tema nu grea, este aproape imposibila. Foarte rar se poate obtine ceva si neaparat intr-o camera de auditie mare, imposibil intr-una mica! Acustica si spatiul sunt determinante! Parerea mea, nu se poate "high-end audio" in camere mici, numai in camere mari cu acustica cel putin neutra daca nu buna! Fara asta, degeaba scule mega scumpe si mega bune! Banii nu pot cumpara numai ei calitatea!
Alta parere personala, se poate sistem de calitate (de domiciliu in camere normale, adica nu mari si nu palate, deci nici high-end audio) si sub 5000 euro. Chiar cu mult sub. Dar un pret mic nu poate fi compensat, obtinut decat cu experienta. Ca sa ajungi la experienta aia.... costurile (bani si timp) sunt foarte mari si pana la urma tot scump este. Unica scurtatura este sa gasesti pe cineva care sa te ajute si tu sa ai mintea deschisa si sa prinzi "din zbor" pentru ca nimeni nu-ti va baga pestele in traista, eventual cei mai cumsecade iti vor indica unde este balta cu peste, doar cam in ce directie sa o cauti. Astea sunt cazuri ultra rare (majoritatea iti vor banutul din buzunar....chiar si prietenii...adica "prietenii") si nici intr-un caz nu le gasesti pe internet! Nici o sansa! Internetul este chiar sursa de maxima prostie! Cu timpul se aduna armate de prosti pe internet si pornesc la razboi sa eradicheze bunul simt.
Noi nu e contrazicem, ne spunem fiecare parerile. Iar parerea mea, alegerea mea ar fi fost Yamaha si nu lampasul.
In ce priveste lampasul tau, probabil sti deja, lampile sunt esentiale. Asta canta de cat tarnsformator are si de calitatea lampilor. Dar o sa ai probleme majore cu gasirea boxelor! Sa ma ti la curent, sunt curios ce boxe vei gasi!
Boxele sunt intr-adevar foarte greu de ales. Oricum nu ma grabesc, o sa incerc sa ma documentez mai mult pe seama boxelor si poate voi avea si ocazia sa ascult ceva. Sincer, pentru boxe parca as fi dispus sa fac un drum pana in capitala. E foarte greu de ales boxe pe sfaturi. Vedeti numai din dezbaterile de mai sus cat de diferite pot fi impresiile. Voi anunta ce am luat si va rog sa ma credeti ca daca iau in orb si nu e ce trebuie, macar din razbunare si tot voi spune adevarul meu subiectiv. :D

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: Yamaha as 1000

Post by kaav »

HIL wrote:va rog sa ma credeti ca daca iau in orb si nu e ce trebuie, macar din razbunare si tot voi spune adevarul meu subiectiv. :D
Excelenta abordare :wink:

Sper sa te inspire ce o sa iti scriu. Dupa ce mi-am cumparat Quad elite int (pe care apropo, nu l-as da pe nici un utilaj sub 1500 de euro, obiect nou cumparat de nou daca ar fi sa ma iau strict din descrierile subiective pe care le-am citit pe net de-a lungul anilor referitor la fiabilitatea si muzicalitatea sculelor). Mi-am luat in orb, dupa ceva vreme, fara sa ma documentez temeinic pe tema - cat de bine s-ar potrivi cu camera, macar asa in linii mari acum ceva ani, Quad 11L. Nu poate fi descrisa in cuvinte dezamagirea care am avut-o.
Atentie ca pe butelia de gaz. Este doar parea mea care este tributara direct camerei de auditie, uzuri auzului care apare in timp + asteptarile care le ai. Ce am scris, poate deveni instant irelevant cand ascuti direct, ai o experienta nuda a unei combinatii stereo. Ce este cu adevarat important, nu se poate imprumuta, eventual ti se poate relata sub forma de povesti din simplul motiv ca aspectele intime ale cognitiei care se exprima prin fraze clare, nu este comunicabil, nu este alcatuit din cuvinte. E ca si cum adevarul despre scule se protejeaza singur si nu admite sa-ti fie lene. (Nu ma intelege gresit, am si gustat in paralel cu ce scriu, o tuica veche la care i-o venit timpul sa o iau la intrebari :mrgreen: )

Post Reply