Re: aparatele audiofile si metodele inventive de marketing
Posted: 26 Jan 2009, 19:12
Oake,te incolteste nemilos curgerea cu folos a experientei de viata, se pare.Nu este periculos?
Trancotari iubitori de muzica
https://www.hifi-stereo.eu/forum/
Chiar nu!...cu cat esti mai constrans de context cu atat spiritul expandeaza...asta numai daca ne gandim la epoca de trista amintire si tot e un argument.kaav wrote:Oake,te incolteste nemilos curgerea cu folos a experientei de viata, se pare.Nu este periculos?
Sunt absolut de acord cu tine....Sa fim intelesi : cand cumperi o unitate si iti exprimi parerea despre ea e ceva,dar cand iti exprimi parerea despre un brand in totalitate,e altceva
O strategie de marketing se bazeaza pe principiu pretului mic.Este vorba tot de „pretul psihologic” , dar in alt sens de data asta.…
Brandul cu pricina s-a gandit ca daca proiecteaza de la inceput un aparat de calitate (atata cat se poate ...sau cat pot respectivii), acesta ar aduce doar "una bucata" profit.
Insa ce ar fi daca in proiectare s-ar face unele compromisuri, motivul esential ...sau mai bine spus, justificarea "morala" fiind pretul final, astfel ca aparatul cu pricina ar primi in dotare o sursa alimentare interna nu tocmai la maximul (lor) de calitate.
Ulterior scot la vanzare o sursa externa de calitate (asta fiind maximul de care sunt ei cu adevarat capabili) astfel ca celui caruia i s-a vandut aparatul i se vinde apoi si sursa externa pe post de ......upgrade!
Bingo! Ati ghicit! Daca in carcasa aparatului s-ar pune de la inceput o sursa buna, atunci cheltuiala ar fi considerabil mai mica decat sa se fabrice ulterior o alta sursa externa pe post de upgrade. ....Insa ce interes ar avea ei ?!.....sa vanda doar o bucata cand ar putea sa vanda doua ?!
Absolut corect si sunt pe deplin de acord cu reprezentativitatea exemplului.Insa perversiunea a mers intracolo incat a pus o sursa mai slaba ca sa aiba ulterior motiv sa mai vanda una (mai buna).
Eu la asta ma refeream in exemplul meu teoretic.
kaav..tocmai aici e problema: oferte de genul celor obscene apar tocmai datorita cererii snobilor avuti si impotenti acustic.Nu e prost cine cere,dar e prost cine da.Orgoliul costa...de aici si oferta,tot ce trebuie e un cuvant cheie sau de cele mai multe ori insusi pretul face acest lucru.kaav wrote:Intreb si eu ca taranu'....
Totusi nu ar fi de bun simt sa dea dracu' faliment fanariotii astia (toti,care frizeaza obscenitatea)
Cred ca dupa ce se vinde ceva very espensive,el - lupul,care este - se duce in camera special antifonta si rade cu racnete...
In scopuri terapeutice,evident