Daca reusesti sa probezi ceva de la
Unison Research http://www.unisonresearch.com/home2.html poate ca ar fi interesant pentru tine. Poti incerca cu ceva second in caz ca gasesti.
Cat priveste lampile, nu-ti face griji, se gasesc destule si nu sunt scumpe. Mai ales la preuri sunt relativ usor de inlocuit, nu necesita reglaje speciale de bias si alte chestii, eventual cumperi lampi imperecheate si atat.
Alta sugestie de cautare (si daca dau aceste sugestii am in vedere sistemul tau audio) ar fi
JADIS (clik dreapta, atentie ca se incarca greu!)
http://www.jadis-electronics.com/ evident, pe tuburi. Cred ca deja este evident ca-ti trebuie ceva lampi in sistem, iar singurul liber neales a ramas preul si eventual playerul CD. Insa la playere, lampile nu "intervin" peste masura ca la preuri.
O alta recomandare, zic eu, care ar trebui luata prima la verificat, ar fi
EAR Yoshino http://www.ear-yoshino.com/products.htm
Si daca imi permiti o sugestie - ar trebui intai sa-ti gasesti un player CD pe gustul tau si bugetul disponibil si abia dupa aia sa te stabilesti si sa judeci niste preuri! Deoarece, orice sistem de amplificare, amplifica ceea ce-i dai. Adica nu poti judeca un pre bun cu o sursa mediocra, asta asa ca exemplu.
Si o "limitare" pe care o ai ar fi powerul nebalansat. Nu e neaparat dovada unei slabe calitati, exista aparate grozave nebalansate si aparate proaste balansate, nu exista o anume regula, infara de una - sa nu legi in sistem aparate (real) balansate cu nebalansate, ori mergi pe o cale de A la Z, ori pe cealalta.
Din pacate multi producatori prevad intrari/iesiri atat nebalansate (pe mufe RCA) cat si balansate (mufe XLR), lucrul asta nedovedind nimic. Trebuie sa afli daca montajul este real-balansat sau convertit? (multi nu spun oficial lucrurile astea, dar in general cei care merg pe montaje full-balansate declara lucrul asta, in timp ce "convertitii" merg pe burta, emit abureli ca sa nu piarda niste potentiali clienti.)
Acest lucru, deoarece conversiile, mai ales cea de la nebalansat la balansat NU poate oferi garantia unei calitati high-end in sunet. Mai pe scurt, nu exista high-end audio cu montaje de conversie.
Ba am intalnit si cazuri extreme, zona high-end, unde am legat doua scule intre ele, ambele real-balanced, insa una pe standartul (defapt nu e un standart ci mai degraba o conventie) european cu pinul 2 pe + si alta pe cel japonez cu pinul 2 pe - . In acest caz aveam de ales sa schimb polaritatea de iesire XLR din pre ca sa coincida cu powerul japonez sau sa fac un cablu XLR-XLR in "X". La probe urechiometrice, pe un sistem de peste 50.000 euro s-a dovedit instant ca desi prin ambele variante exista aceeasi polaritate intre pre si power, teoretic, totusi in fapt a sunat inferior cand am schimbat polaritatea electronic din comenzile preului decat atunci cand am folosit un cablu modificat XLR in X. Astfel ca, dupa cum unii deja stiu, cand ajungem in "sfere inalte" conteaza totul! Pana si cele mai neinsemnate amanunte (aparent neinsemnate) ca o banala priza, stecher, mufa, etc.
Astfel ca, dupa cum iti dai seama, e destul de simplu sa iei acasa un aparat high-end si sa-l apreciezi gresit din cauza unor "amanunte" ciudate trecute cu vederea sau a unor nepotriveli nerezolvate (multe se pot rezolva, insa cu experienta si multa, multa rabdare si pasiune).
Astfel ca in cazul tau tot la valvole ajungi
, majoritatea montajelor lampofile fiind nebalansate, adica perfecte pentru powerul tau.