One of the most interesting demonstrations of any show we've covered was put on at High End 2004 by the German audio magazines Audio and Stereoplay.
Evident, daca citim ce scrie acolo aflam ca este din 2004 si alegerea celor doua publicatii s-a facut pe "lista lor de interese" (comerciale). Sa nu uitam ca orice publicatie de acest profil castiga din publicitate (in domeniu). Evident, daca reusim sa depasim mentalitatea mioritica, aflam (cu stupoare
) ca nu este
decat un punct de vedere. Fara indoiala, daca brandul Triangle cumpara spatiu publicitar in acea vreme in acele publicatii, ar fi aparut pe lista....poate era si votat in capul mesei (daca suma de cotizatie era suficienta).
Lumea audiofila este prin definitie subiectiva. Incintele acustice chiar si de ultra-mega-top suna atat de diferit de la un model la altul incat ar fi aberant sa consideram un anume model "cel mai bun din lume". Nu exista asa ceva, mai ales din considerente de bun simt.
Si trebuia citita fraza asta:
but the other 30 or so listeners certainly had their preferences, with votes split among the speaker models.
Asa ca, lipsa unui anume brand nu "spune" absolut nimic. E doar o anume selectie si o anume preferinta. Poate ca in acelasi timp alte reviste din alte tari, de exemplu Franta au pus pe lista brandul Triangle si l-au votat in capul listei. Deasemenea irelevand din multe puncte de vedere.
PS - ca sa nu mai spun ca lipsesc si alte branduri deosebite din lumea larga...Ok, si ce-i cu asta ?!