nu are asa mare importanta. Chiar cei 10.000uF sunt OK in comparatie cu multe altele care au 6.800uF (valoare pe care am vazut-o si la profy PA de 500W). Conteaza in primul rand calitatea filtrajului (inaintea cantitatii - adica marimii capacitatii) si aici ma refer la ESR si curentul de riplu. Acelasi condensator produs de aceeasi firma cu aceleasi valori (capacitate/tensiune) costa si de 3...5 ori mai mult daca are acesti parametrii de calitate (ESR si curent de riplu). Mai bine pun un capacitor de 10.000uF cu valori excelente la ESR si curent riplu decat unul de 22.000uF cu valori inferioare. Apoi mai conteaza si puntea redresoare, conteaza evident si schema, conteaza calitatea componentelor, firelor, cablajelor, sasiul (legat de vibratii), evident conteaza si transformatorul.... si in final nimeni nu stie cum va suna pana nu-l va asculta. De aceea tipul asta de "judecata" pe capacitatea si marimea "borcanelor" este la fel de gresit ca si faza aia cu rasucirea knobului de volum la ora X sau Y. Asa cum neelegant spunea un coleg forumist cu limbaj de garaj, chestiile astea sunt "flatulente audiofile"cristina wrote:Singurul care a raspuns la telefon a fost Samsonul. Cred ca o sa-l iau. Dar: din poze se vede ca are doi condensatori de 10.000 microfarazi fiecare (ce m-am specializat). Alte aparate de care voi tot radeti ca sunt jucarele, au 30.000 (impreuna). Sa minta oare producatorul, asa cum spunea Momolo? Oare sunt suficienti la Samson pentru acele momente cand Hendrix cere foarte mult curent?
Cat priveste problema, "cum va suna".... nimeni nu stie pana nu incearca. Deci cu 10.000uF sau 80.000uF nimeni nu stie nimic pana nu testeaza (asculta).
Daca il poti testa inainte sa platesti sau daca ti se garanteaza returnarea dupa testare, merita incercat. Nu retin suma, dar la o valoare relativ redusa poate merita tras un "loz in plic". Eu asa am facut de multe ori, fiind valori relativ mici, am riscat. Oricum, greu gasesti ceva mai slab ca acel Pioneer, deci referinta pe care o ai deja acasa are stacheta pusa foarte jos si e usor de sarit peste.
Insa trebuie sa te descurci cu mufele si firele. Eu nici acum nu stiu pe unde mi-am pus adaptoarele XLR-RCA. Sunt niste mufe XLR tata cu o mufa RCA mama in fundul fiecareia. Altfel se mai pot folosi cabluri facute special, intr-o parte mufa XLR tata cu plusul pe pinul 2 si masa pe 1 si 3, in partea ailalta RCA lipit conventional, plusul pe putzulica si masa pe corpul mufei. La treaba asta trebuie sa sti daca ampliful are standard european, adica la XLR plusul ("firul cald") este pe pinul 2. Mai exista un standard care e mai vechi si inca bantuie prin Japonia si partial prin USA care are plusul pe pinul 3 de la XLR. Insa sunt rare.