The Wife (2017)
Director: Björn Runge (as Björn L Runge)
Writers: Jane Anderson (screenplay by), Meg Wolitzer (based on the novel "The Wife" by)
Stars: Glenn Close, Jonathan Pryce, Max Irons
Mi-a placut, recomand. Totusi din cate inteleg este pura fictiune deoarece in realitate supravietuitorii din submarin au mai trait doar 6 ore.
Filmul are o ciudatenie, la inceput imaginea e mai mica decat cadrul filmului.
Parerea mea, merita vazut.
The Command (2018) Kursk (original title)
Director: Thomas Vinterberg
Writers: Robert Rodat, Robert Moore (based on Robert Moore's book "A Time to Die")
Stars: Matthias Schoenaerts, Léa Seydoux, Peter Simonischek
Ultimul sezon a aparut acum 3 zile. Ce e nasol la serialele Prime (Amazon) este ca apare un intreg sezon odata. Cu alte cuvinte, l-am sorbit dintr-o inghititura. Excelent! Merita insa, dupa cateva zile cu norma intreaga, o sa-i simtiti lipsa...
Un serial chiar deosebit, acest The Man in the High Castle. Am tot asteptat sa mai apara sezoane noi, dar la un moment dat am uitat de el. Mersi
Momentan ma uit/astept noi episoade din trei seriale diferite si ca subiect dar si ca complexitate:
M-au intrigat ingredientele acestui serial. La cateva sute de ani de acum incolo, toti oamenii care mai sunt pe pamant (putini la numar) sunt orbi si isi traiesc viata, fara acest simt. In fine, mai sunt si exceptii foarte rare. Nu pot sa am o parere foarte clara despre cat este de plauzibila convietuirea intr-o comunitate la modul real fara acesta abilitate, dar este un exercitiu de imaginatie in primul rand pentru noi cei care avem acest dar.
Stiu (pentru mine cel putin) ca un serial merita vazut atunci cand remarc ca toti actorii sunt buni in rolurile lor, indiferent daca sunt personaje pozitive sau negative. Normal ca conteaza cum este abordat si subiectul serialului, din pacate prea de actualitate in lumea noastra moderna.
Habar n-am de ce l-am, postat, probabil de ciuda ca nu mi-a placut
Nu are greutate, nu are parfumul unui film ce-ti ramane, cadrele sunt pe alocuri misto, camera are rar acea ipostaza iconica, de tablou, in Nasul, daca pui stop cadru, aproape din orice moment al filmului se poate scoate un tablou! Se vede ca au fost destul de ingrijiti la decoruri, nu mi-a placut machiajul deloc, nu ii intinereste, ii schimonoseste, iar ochii... pffffff horor, parerea mea! Va rog nu va suparati, este o opinie!
PS: Cea mai mare dezamagire a fost , oricum, Terminator, un gunoi sinistru, eram fan al seriei! (fara legatura cu subiectul si off-topic!)
"Parasite", de Bong Joon Ho, marele câștigător al serii: cel mai bun film, cel mai bun regizor, cel mai bun film străin și scenariu original / Lista completă a câștigătorilor
Un serial cu buget redus dar foarte interesant . Merita vazut, o sa va captiveze .
3% https://www.imdb.com/title/tt4922804/" onclick="window.open(this.href);return false;
3% bun, mi-au placut primele 2 sezoane, la sezonul 3 m-am plictisit.
https://www.imdb.com/title/tt8946378/" onclick="window.open(this.href);return false;
Knives Out
Un film usurel, interpreti buni ce produc caractere bine definite, ceva suspans si putin umor.
Salutari tuturor!
Tot am timp, ma bag si eu in discutie, spunandu-mi parerea. De cativa ani, ma uit si la alte filme decat la cele englezesti si americane(desi, as aminti aici Frailty 2001, Split 2016, Get out 2017, zic eu altfel de filme).
Am vizionat si frantuzesti(in special cu Jean Reno - Nikita 1990, Leon 1994, Ronin 1998, Empire of the Wolves 2005, Les rivieres pourpres 2000 si 2004 etc. Sunt prea multe si prea bune, chiar si comediile in care joaca), spaniole (The hidden face 2011), rusesti (Loveless 2017), asiatice, nordice si sunt altceva, altfel. Nu intotdeauna se termina bine, nu intotdeauna eroul invinge si mai ales nu sunt intuitive. Pe moment imi vin in minte cateva filme nordice si asiatice (le caut, nu va imaginati ca le-am retinut denumirea), filme pe care le amintesc aici, nu neaparat ca recomandare. Sunt filme care mi-au placut.
Nordice: Daglicht 2013, Hodejegerne 2011, Den skydlige 2018, Hamilton 2012(2 parti), The treatment 2014, King of devil's island 2010.
Asiatice: New world 2013, Forgotten 2017, Oldboy2003, Giri/Haji 2019(serial).