cablu TV de la Rromanika
Posted: 19 Jul 2012, 16:09
Pe scurt:
- firmele care ofera serviciul emisiei pe cablu TV in Bucuresti si-au impartit teritoriul intre ele acum multi ani.
- in multe zone nu exista decat un singur furnizor pe cablu, practic nu exista concurenta. E si cazul meu.
- luam de exemplu cea mai mare si mai raspandita firma. Aceasta nu poate oferi nici o lista completa si exacta a programelor TV emise pe cablu. Ofera asazise pachete, site-ul lor e o abureala aiurita, daca cineva doreste sa stie exact ce programe va receptiona intr-un anumit pachet cumparat, nu poate afla decat butonand televizorul.
- din timp in timp mai dispar dintre programe, altele (de obicei niste balarii) apar. Numarul posturilor emise e ceva variabil si aiuristic iar 80% dintre ele sunt balarii la care nu vad cine s-ar uita vreodata ?!
- la un moment dat un post dispare inlocuit de altul. Hazul este ca pe decodoarele digitale informatia in text despre canal, emisiuni, etc, ramane cea a postului care disparut si este afisata peste postul nou aparut.
- sun sa intreb ce naiba se intampla ?
- la unicele telefoane se asteapta enorm (peste 10 minute cu telefonul la ureche.....daca ai noroc!) dupa care, in sfarsit, din telefon se aude o voce, toate posturile sunt ocupate, va rog sa asteptati.
- dupa multaaa rabdareee apare una la telefon nu inainte de anuntul ca respectiva convorbire este inregistrata si ca o sa fiu de acord (chiar ma bucura ca se inregistreaza!).
- intreb operatoarea de ce au disparut peste noapte posturile Discovery Science si Discovery World ?! De ce Science a fost inlocuit cu History ?!
- ma intreaba cum ma numesc, unde stau, ce abonament am, etc.
- ii dau toate datele si numarul de la pantofi sau grupa de sange dupa care intreb din nou intrebarea mea
- imi spune sa astept, raman indelung pe linie. Sportul asta cu sunatul e pentru cei cu multa frunza de taiat la caini ! Toate telefoanele pentru reclamatii din tara asta asa (nu) merg, macar la astia raspunde cineva dupa 10...20 minute de stat pe linie, la altii nu raspunde nimeni niciodata sau e ocupat intruna, ca toate telefoanele "verzi". Tipic, le stim!
- revine si-mi spune, "A aparut o modificare care este in curs".
- ii spun, "De ce modificati ?! De ce nu am o lista de programe pentru care am semnat un contract si platesc ?!"
- imi spune, "Va rog sa stiti ca in contract ati semnat o clauza care spune ca furnizorul de cablu isi rezerva dreptul sa faca unele modificari" si mai imi spune ca cele doua posturi pot fi urmarite pe analogic, nu si pe digital iar daca vreau sa le vad pe digital trebuie sa optez pentru un pachet superior de programe....
- ii spun ca eu am cel mai superior pachet de programe, ca am cerut sa le am pe toate si ca este un abuz sa semnez un contract prin care mi se furnizeaza o anumita lista de programe (care oricum nu e cunoscuta/afisata niciunde la modul exact) si in timpul contractului sa-mi scoata din posturile TV si sa ma puna in continuare sa platesc extra ca sa le mai vad !
- imi raspunde ca le pot vedea pe ...analogic !
- ii spun ca eu nu doresc sa le vad pe analogic ca de-aia mi-am luat decodor digital si ca nu au dreptul sa-mi scoata din programe atata vreme cat eu pentru asta am semnat un contract sa platesc.
- iritata, mi-o spune tot pe aia cu clauza care le da dreptul sa modifice....
- eu ii spun ca nu se poate trece chiar orice clauza abuziva in contracte....sau se poate trece dar la o judecata se va dovedi nevalabila.
- ....dar in gandul meu stiu ca in nici un contract nu exista o lista de posturi TV ci numai o denumire de "pachete TV". In plus de asta, nici pe net nu exista ceva clar.
- mi-o taie ca daca mai am altceva de intrebat ?!...
Asta e una din multele peripetii ale rumanului mujic in tara asta.
Pare chiar aberanta intrebarea, ce-i de facut ?!......
- firmele care ofera serviciul emisiei pe cablu TV in Bucuresti si-au impartit teritoriul intre ele acum multi ani.
- in multe zone nu exista decat un singur furnizor pe cablu, practic nu exista concurenta. E si cazul meu.
- luam de exemplu cea mai mare si mai raspandita firma. Aceasta nu poate oferi nici o lista completa si exacta a programelor TV emise pe cablu. Ofera asazise pachete, site-ul lor e o abureala aiurita, daca cineva doreste sa stie exact ce programe va receptiona intr-un anumit pachet cumparat, nu poate afla decat butonand televizorul.
- din timp in timp mai dispar dintre programe, altele (de obicei niste balarii) apar. Numarul posturilor emise e ceva variabil si aiuristic iar 80% dintre ele sunt balarii la care nu vad cine s-ar uita vreodata ?!
- la un moment dat un post dispare inlocuit de altul. Hazul este ca pe decodoarele digitale informatia in text despre canal, emisiuni, etc, ramane cea a postului care disparut si este afisata peste postul nou aparut.
- sun sa intreb ce naiba se intampla ?
- la unicele telefoane se asteapta enorm (peste 10 minute cu telefonul la ureche.....daca ai noroc!) dupa care, in sfarsit, din telefon se aude o voce, toate posturile sunt ocupate, va rog sa asteptati.
- dupa multaaa rabdareee apare una la telefon nu inainte de anuntul ca respectiva convorbire este inregistrata si ca o sa fiu de acord (chiar ma bucura ca se inregistreaza!).
- intreb operatoarea de ce au disparut peste noapte posturile Discovery Science si Discovery World ?! De ce Science a fost inlocuit cu History ?!
- ma intreaba cum ma numesc, unde stau, ce abonament am, etc.
- ii dau toate datele si numarul de la pantofi sau grupa de sange dupa care intreb din nou intrebarea mea
- imi spune sa astept, raman indelung pe linie. Sportul asta cu sunatul e pentru cei cu multa frunza de taiat la caini ! Toate telefoanele pentru reclamatii din tara asta asa (nu) merg, macar la astia raspunde cineva dupa 10...20 minute de stat pe linie, la altii nu raspunde nimeni niciodata sau e ocupat intruna, ca toate telefoanele "verzi". Tipic, le stim!
- revine si-mi spune, "A aparut o modificare care este in curs".
- ii spun, "De ce modificati ?! De ce nu am o lista de programe pentru care am semnat un contract si platesc ?!"
- imi spune, "Va rog sa stiti ca in contract ati semnat o clauza care spune ca furnizorul de cablu isi rezerva dreptul sa faca unele modificari" si mai imi spune ca cele doua posturi pot fi urmarite pe analogic, nu si pe digital iar daca vreau sa le vad pe digital trebuie sa optez pentru un pachet superior de programe....
- ii spun ca eu am cel mai superior pachet de programe, ca am cerut sa le am pe toate si ca este un abuz sa semnez un contract prin care mi se furnizeaza o anumita lista de programe (care oricum nu e cunoscuta/afisata niciunde la modul exact) si in timpul contractului sa-mi scoata din posturile TV si sa ma puna in continuare sa platesc extra ca sa le mai vad !
- imi raspunde ca le pot vedea pe ...analogic !
- ii spun ca eu nu doresc sa le vad pe analogic ca de-aia mi-am luat decodor digital si ca nu au dreptul sa-mi scoata din programe atata vreme cat eu pentru asta am semnat un contract sa platesc.
- iritata, mi-o spune tot pe aia cu clauza care le da dreptul sa modifice....
- eu ii spun ca nu se poate trece chiar orice clauza abuziva in contracte....sau se poate trece dar la o judecata se va dovedi nevalabila.
- ....dar in gandul meu stiu ca in nici un contract nu exista o lista de posturi TV ci numai o denumire de "pachete TV". In plus de asta, nici pe net nu exista ceva clar.
- mi-o taie ca daca mai am altceva de intrebat ?!...
Asta e una din multele peripetii ale rumanului mujic in tara asta.
Pare chiar aberanta intrebarea, ce-i de facut ?!......