Page 1 of 2

FIRE in the SKY

Posted: 15 Dec 2009, 20:02
by LEKTOR
Cu care sa ne dam ?

BOEING - 787 - The Dreamliner finally takes off today

http://news.yahoo.com/s/nm/20091215/us_ ... eing787_16" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.newairplane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Poze interior - http://images.search.yahoo.com/search/i ... ior&sz=all" onclick="window.open(this.href);return false;




AIRBUS - A380 superjumbo grounded last night

http://news.yahoo.com/s/afp/20091215/bs ... sairfrance" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FIRE in the SKY

Posted: 15 Dec 2009, 21:22
by West
Eu m-as da cu amindoua, but...no money, no honey. :mrgreen:

Re: FIRE in the SKY

Posted: 15 Dec 2009, 21:46
by Obelix
Cu al doilea ca e in exploatare comerciala, primul este inca in teste preliminare... :roll:
Dupa ani buni de intarziere, date fiind solutiile constructive alese (materiale compozite...)
In plus, zborul a fost un "succes"....

http://news.yahoo.com/s/ap/20091215/ap_ ... light_test" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FIRE in the SKY

Posted: 15 Dec 2009, 22:22
by LEKTOR
Pina se mai fabricheaza inca 3 avioane pt o formatie de 4, sa vedem ce se poate face cu ele

http://images.search.yahoo.com/search/i ... tart=1&b=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 08:40
by Adrian_2k8
Voi chiar aveti posibilitatea sa va alegeti marca de avion cand faceti o deplasare? :P Zburam cu ce o da Domnu'. :(

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 09:33
by West
Nu mai zboara nici dracu', nici el nu mai are bani. :D
British Airways face greva...
Pina acum nu-i mai incapea cerul, nu mai stiau ce sisteme automate de dirijare a zborului sa conceapa pentru a impacheta mai strins avioanele in kilometrul cub de cer. :)
Cu criza asta, fiecare mai taie din bugetul de plimbareli.

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 09:47
by momolo
Cu care sa ne dam ?
Eu ma dau cu Airbus 380 ca are 4 motoare. Celalalt nu are decat 2, chestie care nu-mi place.

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 14:27
by LEKTOR
Neah, 4 motoare !

Eu ma dau cu 6

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:GF26 ... vo0cwm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

sau cu 4 plus inca ceva ...

http://www.nasaimages.org/luna/servlet/ ... iaTemplate" onclick="window.open(this.href);return false;?

http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Spac ... 9wfQ2l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 14:48
by Adrian_2k8
Sau mai bine cu ASTA. :)

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 15:26
by LEKTOR
Nu ma dau cu rusii .

http://www.airforce-technology.com/proj ... laxy_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... -5Mart.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... galaxy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - cockpit rabatabil

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 15:33
by momolo
LEKTOR, la asta al tau, daca-ti cedeaza balamaua in timpul mersului si ti se deschide trapa fatza, o iei direct in freza. Pe cand la ala rusesc daca ti se deschide trapa spate, in cel mai rau caz pierzi navetele de votka si te trage corintu' ca sa te trezesti din betie. Plus ca astea rusesti sunt proiectate pentru a fi conduse si cu alcoolemie ridicata, robuste, simple, sarma groasa de veioza, se mai strica ceva, ai ciocan si secera de interventie, merg si cu pneurile sparte, pe mocirla siberiana sau hartoape comuniste, etc, mult mai versatile. La ala americanu' daca iti da o gherla windowsu' vista cu care pilotezi, te uiti la el cum o ia singur in jos in timp ce rasfoiesti manualul sau incerci sa downloadezi o noua versiune de firmware pana nu da cu botu' de pamant.

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 15:49
by LEKTOR
[quote="momolo] la asta al tau, daca-ti cedeaza balamaua in timpul mersului si ti se deschide trapa fatza, o iei direct in freza[/quote]

Another important feature of the C-5A is its ease of loading and unloading. Since the cargo compartment opened at both ends, a truck or tank could drive in before takeoff and at the destination drive out under its own power, with no need for backing and filling


Cel putin imi place cum Maninca si apoi naste

http://www.globalsecurity.org/military/ ... allery.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

inca un pui mincat - http://www.fas.org/man//dod-101/sys/ac/c-5-9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FIRE in the SKY

Posted: 16 Dec 2009, 23:28
by Obelix
LEKTOR wrote: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... galaxy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - cockpit rabatabil
Asta din urma nu cara boysii care au mierlit-o "democratizand" tarile cu petrol :?:

Re: FIRE in the SKY

Posted: 17 Dec 2009, 11:30
by momolo
Asta din urma nu cara boysii care au mierlit-o "democratizand" tarile cu petrol ?
- ba da. Avantajul este ca bagi sicriele pe o parte si le scoti pe partea ailalta, adica se poate respecta regula, mortul intotdeauna cu picioarele inainte.

Re: FIRE in the SKY

Posted: 17 Dec 2009, 15:39
by LEKTOR
Bine zis ! :)