Page 1 of 2
Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 16 Dec 2009, 23:30
by SOLO
Cand am vazut asta am ras . Dupa ce mi-a trecut rasul m-am tot gadit ce-o fi fost in capul alora de la departamentul marketing sa lege un LCD de 20 mil. cu un borcan de castraveti . Oare chiar cred ca va creste vanzarea la LG-uri daca iti fac cadou un borcan cu muraturi ??
Poza e facuta recent si la subsolul paginii ( nu se vede in foto ) este specificat clar ca daca cumperi televiorul ai muraturile incluse , deci nu e gluma E PE BUNE si daca e pe bune E GRAV . Pai la o asa firma cu o asemenea promotie de tot cacatul , cum naiba e posibil ? Discutam in topicul anterior despre criza si despre firmele care dau faliment din cauza management-ului defectuos si a marketingului rudimentar . Eu nu mai inteleg nimic , suntem noi prea prosti sau cu un pas inaintea tuturor ?! Tare sunt curios ce studii are omuletul care a scos tampenia asta pe piata ..
Eu daca as fi LG i-as da in judecata si daca as fi client nu as cumpara in viata mea un televizor de la ei .
Oare se poate schimba borcanul cu unul de gogosari
?
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 16 Dec 2009, 23:32
by Obelix
La clientele de parveniti, metode de parveniti...
Ca doar Metro la acest "targhet" se adreseaza cu predilectie...
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 16 Dec 2009, 23:35
by SOLO
Oare departamentul marketing de la Metro ar avea o solutie si pentru Dubai ? care ar putea fi ?
Lektor , aveti de-astea in America ?
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 16 Dec 2009, 23:41
by Obelix
Cumperi un apartament la et.45 al imobilului inca nefinisat la "numai" 5 milioane de marafeti, vine manelistu' Guta fara Putza si iti rage o manea la inaugurare...
Pentru un pachet de actiuni tiparite pe hartie ijienica la Looser's Bank of Dubay, un al doilea pachet la 50% si o saptamana de turism sexual in Thailanda cadou
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 11:23
by kaav
Nu pot sa cred ca asa ceva exista
Daca era Lg-ul cadou la borcanul de muraturi (macar de era unul cu ceapa murata
), mai intelegeam, dar asa...
Cred ca este un test pentru atentzie. Asocieri insolite de produse, ca sa nu uiti prea repede despre acel LG, cand afli despre el in treacat....
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 11:28
by momolo
SOLO Dupa ce mi-a trecut rasul m-am tot gadit ce-o fi fost in capul alora de la departamentul marketing sa lege un LCD de 20 mil. cu un borcan de castraveti
- eu cred ca sunt baieti destepti. De multe ori un borcan de catraveti murati iti poate aduce mai multa bucurie decat un LCD LG.
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 12:30
by Obelix
Puschea pe limba... eu vroiam sa schimb monitoriu de la PC (22>>27) si ma uitam cu jind la un LG...
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 12:53
by kaav
Obelix, asta nu este un argument solid sa nu iti cumperi monitor LG.
Si eu tzin langa monitorul meu tot felul de obiecte din sticla (dar nu cu muraturi
) si nu este afectata calitatea imaginii....
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 12:55
by momolo
LG sunt campioni la pixeli morti aparate scoase noi din ambalaj. Sunt serii unde pixelii morti se manifesta la aprox. 30% din aparatele de aceelasi indicativ model.
Daca vrei calitate, din pacate pe un pret ceva mai maricel (dar calitatea nu e pe gratis...), baga ochiul la Viewsonic.
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 13:03
by kaav
Eu nu am monitor lcd (sincer nu mi-a placut ce mi-as fi permis. Ce as fi vrut - un model de la Samsung din generatzie noua, chiar mi-a placut). Am un crt ProView (vechi de vre-o 6 ani, ecran plat) de care sunt sincer multzumit. LG personal nu imi place, dar daca lui Obelix ii place, eu nu amestec in gusturile nimanui (perceptzia este o chestie subiectiva, iar acest lucru este un fapt sigur obiectiv
)
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 13:10
by Obelix
Eu vroiam sa-l iau cu o "garantie pixeli morti"...
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 13:15
by kaav
Cu asa ceva se lauda Philips (fatza de care am o simpatie, dar asta nu ar trebui sa insemne ceva pentru altcineva, in afara de mine)
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 13:28
by Kostas
Daca ai sa cumperi un apartament primesti o putina cu muraturi, sa ai ce pritocii toata iarna si sa terorizezi vecinii cu mirosul lor !
La lcd-ul cu pixeli morti primesti muraturi stricate !
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 13:46
by kaav
Kostas wrote:
La lcd-ul cu pixeli morti primesti muraturi stricate !
Crezi ca se risca cineva sa trezeasca ''omul de pestera'' care doarme si zace mai adanc sau nu, in noi?
Re: Metro Romania - Lectie de Marketing
Posted: 17 Dec 2009, 13:54
by momolo
La lcd-ul cu pixeli morti primesti muraturi stricate !
- la un pixel mort poti alege conopida murata in loc de castraveti, la doi pixeli morti primesti borcan de gogosari suplimentar iar la 3 pixeli morti primesti bonus un plic condimente pentru friptura de porc. La mai mult de 3 pixeli morti poti opta sa primesti in loc de LCD LG o jumatate de porc 100Kg made in Ungaria provenit de la CAP-ul vecin cu fabrica de LG-uri.