AUTO - Despre masini (si soferi)

Doar o vorba sa-ti mai spun
User avatar
SOLO
Moderator
Posts: 1881
Joined: 25 Sep 2008, 22:42
Location: Milan

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by SOLO »

Trebuie sa fim adusi la conditia sclavului vestic, chirias pe viata
as adauga: Dependent de servicii pe baza de abonament cum ar fi deplasare, entertainment, food, sanatate, comunicatii etc.

Exista niste studii facute de companii de consultanta care definesc strategii de transfer de proprietate ( vorba aia, vor fi multi care vor acumula bunuri mostenite de la 1/2/3 generatii ) catre "cine trebuie".
Si avand in vedere factorii, vor reusi! Poate mai curand decat credem!
Absolut, nu am nici un dubiu. Este mersul "natural impus" al economiei mondiale.
Cel mai parsiv si ticalos sistem unde sclavul nici nu mai striga, ca nu mai e nimeni sa-l auda
In cel mai bun caz va face selfie-uri cu trecatorii, pentru alimentare retele sociale.
Every foot from the wall adds 1000$ to the sound
*Doneaza pentru libertatea si sustenabilitatea forumului

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by kaav »

In mod evident masinile actuale ocupa mult spatiu, sunt ca frunzele pe ram cand le vezi pe strada parcate. Oare ce se va intampla cu ele cand proprietarii nu o sa-si mai permita acest mijloc de deplasare? Puse una peste alta ai putea face munti de fiare cu roti.
Ce era acum 10 ani teoria conspiratiei acum este fapt. Ce a facilitat puternic asa ceva a fost pervertirea limbajului si modificarea sensului la multe cuvinte la nivel oficial, gradual in timp. ''Political correctness'', un intrument toxic de manipulare care corupe profund, degradeaza si mai mult si intr-o maniera artificiala relatiile dintre diverse paturi sociale, de sus in jos.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

Probabil stiti de legea cu porcii votata de mai toti porcii politici din parlament (si de la USR, PNL, UDMR si evident, PSD), lege prin care amaratul de la tzara sa nu mai poata creste peste 5 purcei. Adica sa nu mai poata! Asta e scopul! Sa cumpere carne de la supermarketul francez si nemtesc!
E data sub pretextul fricii de pesta porcina. Si e data pe muteste, nu s-a facut mare caz. Dar asta pune in aplicare planul diabolic despre care am scris anterior.

Ei bine, sa vedeti ca planul diabolic merge inainte, cititi ce debiteaza hipstera "doctor in trafic" de la universitatea de fabricat pe banda rulanta infatuati, prosti, fudui analfabeti functionali cu titlul pompos de "arhitecti":
Dincolo de lacrimi și suspine, cu ce ne ajută, totuși, scumpirea de 10 ori a parcărilor de reședință din București? „Noi suntem în etapa sălbăticiei: toată lumea și-a cumpărat mașini și le-a parcat pe stradă”
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... strada.htm

Mie imi este clar ca tipa merge cu Uber-ul! De acolo au plecat si ideile vanturate de peste 10 ani in presa cu interzicerea totala a traficului in centrul orasului (ca tot e loc destul! :lol: ) pentru a face "zone pietonale" ......Ca in Vest! :lol: Cititi cum incetisor, incetisor otrava e picurata in mintile naivilor de noi! "Sa fie ca in Vest" unde este minunat! Adica 5% din populatie are TOT si restul sug ciorapul platind abonament si pentru aerul pe care il respira!

Deja in 20 de ani ne-au adus la nivelul lor de mancare de plastic indopata cu otrava frumoasa. Apropos, de ce credeti ca au murit ca mustele de covid in 2020 taman cei mai multi in Vest?! De la alimentatia minunata, ii tine impaiati frumos pana da boala peste ei. Daca spuneti ca si la noi au murit multi de covid.... pai da, in majoritate bolnavi copti, batrani, rablagiti saracii si toti ajutati de sistemul medical romanesc sa moara mai repede sau omorati direct de minunatii nostrii medici (aia care nu au emigrat)! In tara asta daca nu mergi la doctor mori ca a dat boala peste tine. Daca mergi la doctor mori..... ca acolo te ajuta s-o mierlesti mai repede!

Cititi ideile acestei hipstere! (care merge cu Uber-ul si recomanda asta la toata pulimea - ce minunat este!). Ni se spune cum anormalul este normal! Si chiar de dorit!
Hai sa proiectam iadul frumos! Ai naibii de sarantoci, vor masina toti?! :shock: Ii invatam minte! Le facem parcari private cu preturi private, ii gonim de pe strazi sa poata merge hipsterii cu Uberul mai repede! F_tu-i in gura de sarantoci! (zise hipsterul ca si cand o materie maronie i s-a lipit de pantof si i-a stricat ziua!) Si-au cumparat toti cazane de la groapa de gunoi nemteasca! :twisted: Ii aranjam noi, sa-si ia cazanul in casa! Dam exemple minunate despre orase atat de minunate cum e New York-ul si altele asemenea! Vai ce bine se traieste acolo! Nu am sa uit un var de-al meu care traind 20 de ani la New York venise in Bucuresti (in vizita) si mangaia plantele verzi si se uita la pajistile cu iarba verde in parcuri cu lacrimi in ochi si nu stia cum putea sa-mi explice viata intr-o cutie al carei geam da intr-un zid si intr-un oras unde nu vezi decat beton (in afara de parcul ala central), adica viata intre betoane si intre nebuni.

Apropos de asta, eu am intalnit si cunosc destui rumani care au emigrat in America si nu stiu vreunul din ei sa nu fie afectat la cap de treaba asta! Daca ei nu te cunosc iti vor spune cu gura plina ca Paradis mai superb ca acolo nici ca exista pe lume.....Dupa ce te cunosti mai bine apar si lacrimile de furie, nostalgie, disperare si iti vor spune ca mereu in coltul mintii si-au pastrat gandul sa se intoarca. O lume minunata acolo! Hai s-o aplicam si la noi, vorba aia, ca tot ne-am atasat de notiunea de "aplicatie"! Uite asa, incetisor, incetisor, hipsterul cu mintea spalata promoveaza dragutul iad vestic si anormalitatea ambalata in normalitate! Doar ca pe aici suntem cam pe alta planeta iar decalajele economice sunt atat de uriase incat orice idee din asta este pur si simplu doar pornografie!

Cica totul e spre binele aerului pe care-l repiram (deja resimtim frica! De poluare, de moarte!), ca murim repede astia pe aici prin Bucuresti din cauza masinilor prea vechi si mai ales prea multe! (cum aflam daca sunt prea multe?! Simplu, ne spune doctorul expert in trafic!)

Doar ca poluarea de care murim NU e produsa de traficul auto ci de muntii de deseuri importati de diverse mafii din Vestul ala minunat, paradisul ala de care evident vorbesc eu aiurea! Aici isi arde Vestul pampersii si frigiderele vechi! Deja de 2 ani imi este clar pe masuratori si chestii concrete ca poluarea in Bucuresti are peste 90% din cauza arderea deseurilor in jurul orasului efectuata de triburile inconjuratoare si cu permisiunea tacita a "organelor"! Mafia se duce pana sus in politic! Altfel cum se pot explica senzori care arata aer de munte in timpul celui mai urias trafic auto doar atunci cand triburile nu mai ard deseurile?!?! Era carantina in Bucuresti si traficul era inexistent, strazi goale, mergeam cu masina in viteza a 5-a in orasul asta, socant! Pe strazi unde zilnic nu depasesc viteza unei bliciclete stand in coloana! Ei bine, senzorii aratau cu rosu ca de explozie! Poluarea era halucinanta! Pentru ca la adapostul carantinei se ard mai bine deseurile in gropile de gunoi si pe maidanele inconjuratoare ale Bucurestiului! Poluarea cu PM2.5 si PM10 este parsiva si invizibila, omul nu simte dar trage direct in sange, particula fiind cat o molecula de CO, habar nu ai ce respiri! Dar senzorii sunt la maxim cu rosu! E ca si gazul de butelie, daca nu ii baga putoare in el habar nu ai, nu-l simti dar il respiri si macar cu ala sari in aer daca aprinzi tigare. Cu PM2.5 efectiv habar nu ai, poate doar numai daca sti si in anumite zone mai bate vantul, aduce un iz de chimicala, asa mai simti si dupa aia te ia cu un mic leshin....

Eu m-am convins, poluarea imensa din Bucuresti are cauza principala, totala chiar, arderea deseurilor in jurul orasului! Traficul auto polueaza local si nu majoritar. Intradevar, daca stai pe o artera principala umpluta cu masini cu motorul pornit, este poluare, insa asta se disipa, nu contribuie asa de dramatic la poluarea generala.

Pe de alta parte, daca unii infiereaza anumite masuri din trecut prin care rumanul sarac si-a permis "cazan pe roti" din Germania, problema se rezolva simplu - la RAR sa nu mai fie coruptie, sa nu se mai dea pe spaga ci pe bune. Masoara cazanul, rezultatele sunt proaste, nu capata permisul sa functioneze! Simplu!

Insa coruptia e tolerata, sistemul e in asa fel facut sa protejeze coruptia (ca multi din asta traiesc) si apoi ne vaitam ca pe strada sunt atat de multe afumatoare! Ce daca masina are gauri in tabla?! Problema trebuie sa fie la teava de esapament! Daca fumega, nu mai trebuie sa aiba dreptul sa mearga pe strazi! Simplu! Eu ca biciclist am intalnit multe masini aparent noi dar care scoteau otrava pura pe teava! E ceva mult mai rau decat o Dacie comunista!

Daca instant s-ar aplica Legea si nu ar mai exista shpaga, "cazanele" ar disparea de pe strazi! Simplu si corect!..... Dar nu! Hipsterul doctor in trafic care merge cu Uber-ul spune ca din cauza acestor cazane pe roti trebuie sa renuntam cu totii la masini, sa ramana numai oamenii bogati cu ele! Noi vom merge veseli si fericiti cu Uber-ul! :lol: Tipic gandire hipsterista. Dar acesti idioti utili sunt unelte perfecte in mana planului diabolic!

Si cat priveste parcarile de resedinta in Bucuresti - in opinia mea sunt o aberatie si o nedreptate. Atata vreme cat nu exista spatiu fizic sa poti parca legal si civilizat jumatate din masini, sa dai locurile de parcare la proprietar care inchiriaza, asta inseamna ca locul ala va sta gol cat proprietarul e plecat. E ca la cubul rubik, muti ca sa muti daca vrei sa mearga. Ori aceste rezervari de parcare practic fac spatiul disponibil si mai mic decat este! O solutie corecta ar fi ca toti cu masini sa plateasca o taxa din care primaria sa faca solutii de extindere a suprafetei de parcare. In felul asta ar fi cel mai ieftin si cel mai drept ca mai bine iei de la multi putin decat sa iei de la putini mult lasandu-i pe ceilalti fara nici o solutie! (de fapt solutia hipstereasca este sa-i faca pe astia sa renunte la masina!) Dupa care vine hipsterul vesel si spune "hai cu Uber-ul!".

Inteleg ca primarie sa inchiriezi locul de parcare cand suprafata disponibila acopera disponibilul..... Dar si atunci faptul ca niste locuri inchiriate vor sta goale....problem! Deci vedeti ca sistemul asta de fapt ii favorizeaza pe cei deja favorizati si ceilalti sug ciorapul?! Gandire de hipster impletita pe "coloana vertebrala" a acestei gandiri, egoismul in armonie cu prostia militanta!

Urmariti zilnic asta (cei din Bucuresti)! Azi iar au dat foc la gunoaie!
https://aerlive.ro/
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

Planul merge inainte asa cum spuneam, pas cu pas!
Ministrul Mediului, Tánczos Barna, a anunţat că interzicerea centralelor individuale de apartament trebuie să fie graduală, "nu de azi pe mâine", precizând că sunt multe investiţii deja pornite, aflate în execuţie pe metodele vechi, iar legiutorul nu poate interveni retroactiv.
https://adevarul.ro/economie/stiri-econ ... index.html

Stiu un bloc nou, mare, 8 etaje, multe apartamente. Cu centrala proprie, adica centrala comuna (una noua, ditamai puterea ca blocul e maricel bine). S-au mutat doar cam 20% din apartamente. Sunt scumpe, restul se vor vinde alta data, insa sunt genul de apartamente mai spatioase pe care le cumpara oamenii cu bani sa le tina de rezerva. In timp ce intretinerea medie la un bloc comunist pentru 3 camere costa 250.....500 lei, la acest bloc din cauza ca nu s-au vandut toate apartamentele (dar centrala trebuie sa mearga) si deci locuiesc doar o cincime, intretinerea pe luna este 2300....3200 lei la 3 camere (din rigips cu parchet laminat, o bunatate moderna!)!

Si in general tot ce este "la comun" in tara asta nu merge! Cand problema unei centrale comune de bloc cade pe treaba Asociatiei de Proprietari, iese urat!
La centralele "de bloc" trebuie in general si un fochist angajat, cineva, un om totusi trebuie sa se priceapa, chestia aia nu merge singura! Sa angajezi fochist, sa platesti salariu, etc, costa ceva parale. Poate ca se imparte daca centrala alimenteaza foarte multe apartamente, insa din nou, daca o parte din apartamente nu sunt cumparate sau nu sunt folosite, mastodontul tot trebuie sa mearga pentru ceilalti. Uniii stim asta! I
Si in general cu chestiile astea la comun (mai ales pentru cladiri mari, deci multe apartamente) problema este hotia, prostia si indiferenta oamenilor. Cand constructia e mare oamenii nici nu se cunosc intre ei. Merge bine hotia si ciupeala la administratie! Mai ales sa aiba ei centrala si fochist! Mana cereasca! Si hai acum cu noul pret la gaz sa facem socoteala, cat ar costa intretinerea la un bloc nou cu 40 de apartamente cu centrala proprie pe gaz si evident, fochist?!

Lumea va regreta amarnic centralele individuale! Toata povestea e la fel de hipstereasca si ticaloasa ca si aia cu parcarile despre am scris mai sus, ca aia cu porcii, ca aia cu masinile, etc.

E noua mentalitate, de hiena spalata pe creier, hipsterul-ecologist care poate forma mase de sinucigasi entuziasti (astia seamana cu omul nou sovietic la care visau acum decenii - dar iata ca in sfarsit a aparut! In plin capitalism!). Haios va fi cand o sa-i arda direct toata povestea cu combaterea incalzirii globale, adica direct pe curul lor. Dar atunci va fi prea tarziu, va fi cum zice SOLO, isi vor face selfi cu eventual cativa trecatori gasiti pe strada, daca au noroc!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by kaav »

momolo wrote:
06 Jan 2022, 19:17
Lumea va regreta amarnic centralele individuale!
Pentru foarte multi dintre noi, aspectul asta a fost cea mai buna decizie care s-a putut lua, acum multi ani. Cui ii convinea sa plateasca si pentru altul, care poate consuma mai mult ca tine sa zicem cand caldura venea din retea? Era ceva contorizat?
Caldura care venea era fantomatica, nici nu stiai ca exista de multe ori + tevi vechi fisurate, pierderi de presiune, de apa in subsol, care evident ca se platea tot de catre locatari. Iar despre faptele de vitejie care se fac la asociatie stie toata lumea (sume de bani pe care le platesti cu japca pentru reparatii periodice, de mentenanta care exista doar pe hartie).
Va fi mult prea scump gazul? De voie, de nevoie trecem pe plite electrice cand e vorba de mancare sau incalzit apa. Merg pe ideea rezonabila ca, chiar nu putem sa le avem pe toate si mai ales o sa aflam concret ce ne va aduce viitorul.
Cu centrala ma raportez in felul urmator:
Toamna catre iarna o pornesc cat mai tarziu posibil, cand deja nu se mai poate fara ea iar primavara o opresc cat mai repede posibil. Bani conteaza si odata dati, asa raman, dati.

Bizy-Jo
Posts: 65
Joined: 01 Jul 2021, 12:01

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Bizy-Jo »

"În legătură cu centralele de apartament, declaraţia mea de anul trecut a fost clară. Vom propune interzicerea centralelor individuale în blocurile noi, tot ce este luat doar ca primă parte a propoziţiei este fake-news, nu avem în vedere intervenţii pe centralele individuale în apartamente deja instalate, vom propune o limitare a acestor soluţii individuale la nivel de apartament doar în construcţiile noi. “

Momolo , cred ca ai omis ceva cand ai citi. :)
Din proprie experienta pot sa spun ca centralele de bloc/scara sunt mai economice decat centralele individuale de apartament si nu necesita fochisti dar necesita contract de mentenanta. In plus sunt mai puni sanse de explozie/incendiu.
O Problema ar fi cea mentionata de tine si anume “la comun”. Dansul incepe cand uni vor sa porneasca caldura in octombrie iar altii in noiembrie, cand trebuiesc platite la timp facturile de gaz/ mentenanta,etc.
Ca tot vb de incalzire, le doresc tuturor celor care au scumpit gazul sa ajunga in situatia in care sa nu isi poata plati facturile.Na!
Seara faina!

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

Bizy-Jo wrote:
06 Jan 2022, 20:19
Momolo , cred ca ai omis ceva cand ai citi.
Multumesc dar nu sunt nici retard si nici analfabet! Insa pe net parem cu totii la fel.
Bizy-Jo wrote:
06 Jan 2022, 20:19
Dansul incepe cand unii vor sa porneasca caldura in octombrie iar altii in noiembrie, cand trebuiesc platite la timp facturile de gaz/ mentenanta,etc.
incepi sa te prinzi.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

puf
Posts: 471
Joined: 09 Oct 2008, 20:30

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by puf »

Centralele vechi nu vor fi interzise, vor fi taxate ca si masinile vechi, este cea mai simpla metoda de a restrictiona accesul.
Nu implica institutii, autorizari, comisii, masuratori, totul va fi la gramada.
Orice masura va limita accesul la centrale, automobile, acum in ce masura ...direct proportional cu taxa.
Se pare ca in Germania intra de anul asta o reglementare care va interzice incalzirea locuintelor din orice sursa care implica arderi de combustibil fosili, trebuie folosite surse alternative.Oricum ei aveau un sistem ciudat de platit incalzirea, daca de depasea 17-18 grade (considerata temperatura optima in locuinta) se platea exponential cresterea.

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by kaav »

puf wrote:
07 Jan 2022, 11:02
Centralele vechi nu vor fi interzise, vor fi taxate ca si masinile vechi,
este cea mai simpla metoda de a restrictiona accesul.
Nu implica institutii, autorizari, comisii, masuratori, totul va fi la gramada.
Acest aspect inseamna o recunoastere indirecta (''ei'' nu ti-o spun verde in fata, le stirbeste aparenta ''elitista'' de parca nu ar sti ce sunt cu adevarat in ochii nostri :wink: ) ca sunt incompetenti la un nivel ''profesional'' cand este sa anticipeze ''surprizele'' pe care le aduc cam orice potentiale noi reglementari, care isi au radacinile in altele mai vechi. Oameni cu functii, care dintr-o perspectiva rationala ar trebui/trebuie sa implice obligatoriu meritocratia (pe felia de tort a fiecaruia).
Avand in vedere ca de deciziile lor atarna viata altora (care iau ales sa-si faca treaba nu sa se infrupte ca niste porci din resurse presupus comune la nivel de obste).
Accept faptul ca oamenii gresesc si chiar asa stau lucrurile, dar cand de ''tine'' depinde fericirea altora, nu mai ai voie sa gresesti din nici un punct de vedere (politic, sau ca si functionar public).

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

Răspunsul şocant al unui şofer filmat când nu cedează trecerea: „Nu am făcut şcoală” VIDEO
https://adevarul.ro/locale/ramnicu-valc ... index.html
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

VIDEO Marea întrebare fără răspuns a bateriilor cu litiu: Ce se va întâmpla cu ele după utilizare? - ANALIZĂ BBC

Costă mai mult să le reciclezi decât să faci altele noi
https://economie.hotnews.ro/stiri-auto- ... za-bbc.htm
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

resitent
Posts: 445
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Și totuși a foc la niste grăsime Intr un cilindru este la piciorul broaștei pe o scară a evoluției.
Când vorbim de mașini electrice trebuie sa luam in considerare că este o ramura in plina dezvoltare, cu investiții majore în cercetare și implementare. Ce a fost ieri poate fi foarte diferit de ce va fi mâine și tot așa pentru că mașina electrică poate fi perfecționată foarte mult in epoca electronicii și a plasticului.
Global se va tinde spre costuri precalculate, practic nimeni nu va mai dori să dețină o mașină ci va fi interesat doar de serviciile oferite de aceasta.
Cea mai șmecheră companie de taxi din lumea (Uber) nu are nici un taxiu (un exemplu paralel).

Hardware is a commodity. Hardware-ul va face cat e programat să facă, la un nivel de calitate prestabilit și mereu, standard.
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

resitent, bine ai revenit dupa pedeapsa de 1 luna! Si la multi ani! Sper ca acum vei fi mai atent inainte sa iti bati joc de ceea ce aici majoritatea respectam!
Șefului grupului Renault, Luca de Meo, a spus că ar vrea ca în 2030 marca să vândă doar mașini electrice în Europa, iar pentru asta pregătirile sunt în toi. El a spus că și Dacia va trece la 100% electric, dar poziționarea va trebui făcută astfel încât prețul mașinilor să nu crească.
https://economie.hotnews.ro/stiri-auto- ... -dacia.htm

Este evident ca politica acum s-a schimbat masiv, radical. Tehnologia progreseaza desi de cele mai multe ori o supraestimam. Noi pe aici, inclusiv tu, resitent, am observat ca progresul tehnologic nu inseamna automat si o evolutie catre o calitate autentica mai buna sau neaparat catre ceva superior. Daca judecam dupa domeniul audio vedem cam ce inseamna progresul asta tehnologic care merge cu "viteza luminii". De aceea eu unul sunt mai sceptic.
Pana cand a zis nenea ala de la Renault ca trece complet pe electrice mai sunt doar 8 ani. La cum zboara timpul asta e ca si maine. Iar tipul spune ceva interesant..... spera sa nu creasca pretul! Ca si cum ar fi ieftin! (electrica). Ma tem ca e cum cineva a mai scris aici pe forum, o sa ajunga masina (electrica) un lux. O s-o aiba clasa bogata din noua era neo-feudala. Mujicul o s-o ia pe jos.
Cat priveste ceea ce spui, chestia cu "a avea" si "a folosi", deasemenea sunt foarte sceptic. Omul are inscrisa in genetica notiunea de proprietate. Drept dovada ca anul trecut a fost prima oara dupa o perioada enorma cand vanzarea CD-urilor a crescut. Asta in plina epoca a streamingului si digitalului. Probabil oamenii si-au dat seama ca avand un CD ....ai totusi ceva! Daca platesti streaming de fapt nu ai nimic, doar un drept de folosinta. Omul nu renunta asa usor la proprietate. Oricat ar incerca unii sa-l spele pe creier. De aia a esuat si sistemul bolsevic, pentru ca visa sa faca exact ce ai spus, nimeni sa nu mai detina nimic, doar un drept de folosinta, adica nimic.
Totul e o chestiune de politica. Desi mujicul de rand e dresat sa creada ca politica e urata, murdara, de evitat. Poate si de aia, ca sa nu se bage, sa ramana oaie de turma dusa in liniste la abator. Acum politica este pe electrica. Desi parerea mea, chestiunea e departe de a fi la un nivel care sa inlocuiasca chestia asta primitiva cu cilindrul si explozia grasimii in el. Dar un lucru e cert, astia sunt pusi sa ne ia jucariile! Si nu sunt deloc optimist vazand modul cum gandesc noile generatii de hashtagisti-neomarxisti-spalati la creiere! Sunt crescuti hiene cretine, rautatea si prostia se impletesc armonios in creierul lor simplificat! Neo-prostul e specia de prost care se duce cantand voios direct in prapastie si ii taraste si pe ceilalti cu el fiind convins ca le face un mare bine!
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

resitent
Posts: 445
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Poate pentru mine face sens sa am o casa plina cu CD urî și viniluri pe care oricum nimeni nu le apreciază, se vând la anticariate și talciokuri peste niste ani. Poate pentru mine face sens sa am un V8 din 90 care tuna și fulgera atunci cand pleci de loc. Trebuie să înțelegem că toate acestea ce sunt acum, nu vor mai fi. Nu vor mai fi granițe, proprietăți, religie etc. Cu o singura condiție însă, omul trebuie să evolueze. Daca va rămâne tot atât de îngust va rămâne tot la trasări cu creta, la lumea materială și la tot ce deja noi cunoaștem.
Evoluția poate incepe cu un exercițiu de imaginație, totul incepe cu ceva.

De exemplu voi cum ați vrea să vedeți niste audiofili peste 500 ani :

1. Ungând stekere cu ulei de balenă eșuată

2. Ascultând la sisteme virtuale ce pot replica atmosfera de concert cu mare acuratețe

3. Legați la o rețea neuronala unde sunetul nu mai exista, exista doar informația și transferul ei.
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

User avatar
_BGD_
Posts: 415
Joined: 09 Oct 2018, 13:56
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by _BGD_ »

In opinia mea, 3).

Asa macar scapam de "pain in the ass"-ul matching-ului sculelor, cabluri, etc :D

Post Reply