Re: Despre masini
Posted: 19 Sep 2012, 10:16
Noile Logan si Sandero analizate foto. Mie unul nu-mi place noul Logan, este lipsit de originalitate, pare mai butucanos, are prea multe ambutisari aiurea (linii impure...dar asa e moda actuala de prost gust) aduce din spate cu Skoda, la faruri si bot seamana cu VW, dintr-o parte parca e masina coreeana, etc.
Sandero insa imi pare schimbat in mai bine, cel de acum e tare uratel.
Bordul nou insa pare mai OK decat cel vechi desi eu unul m-am obisnuit cu ceasurile si cadranul LCD de la bordul actual. As fi vrut ceva in idee de continuitate desi cele 3 ceasuri rotunde dau binisor. Scaunele noi arata foarte bine in aceste foto dar nu cred ca ceea ce vedem acum este model standard, posibil numai varianta cea mai scumpa.
O imbunatatire care ar trebui adusa neaparat la modelul Logan actual este capacul portbagajului. La asta nou nu vad din foto cum se deschide; ar trebui sa se desfaca cu tot cu luneta spate ca degeaba ai portbagaj mare daca gura de incarcare e mica precum la actualul Logan. Din punctul asta de vedere Dacia Solenta/Supernova era foarte reusita. Cu astea am carat lucruri care nu pareau sa incapa intr-o masina normala (plinte, galerii, ditamai cutiile, etc, o data am carat cu o Supernova 17 saci de ciment si un snop de plinde de parchet!) in timp ce in actualul Logan nu incape nimic mai voluminos desi spatiul interior e mai mare.
In concluzie (opinia mea) nu dau pe spate de noile modele, par niste banalitati, niste mediocritati in designul actual de duzina cand nu mai recunosti o marca de alta (care sa fim realisti, se afla in era mediocritatii si prostului gust!) si astfel, cred eu, doar pretul le salveaza....sau nu...
Cand a aparut primul Logan piata nu oferea asa ceva, o masina simpla, ieftina si robusta. De aceea a avut mare succes. Dar momentul actual e diferit, concurenta s-a ascutit, multe branduri au invatat lectia si deja sunt multe oferte pe sectorul asta de piata.
Si deja faima de fiabiliatate a Loganului model actual a scazut in ultimii ani, adica nu le mai fac tot atat de bune ca primele.
http://0-100.hotnews.ro/foto/logan-2-vs ... sandero-1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sandero insa imi pare schimbat in mai bine, cel de acum e tare uratel.
Bordul nou insa pare mai OK decat cel vechi desi eu unul m-am obisnuit cu ceasurile si cadranul LCD de la bordul actual. As fi vrut ceva in idee de continuitate desi cele 3 ceasuri rotunde dau binisor. Scaunele noi arata foarte bine in aceste foto dar nu cred ca ceea ce vedem acum este model standard, posibil numai varianta cea mai scumpa.
O imbunatatire care ar trebui adusa neaparat la modelul Logan actual este capacul portbagajului. La asta nou nu vad din foto cum se deschide; ar trebui sa se desfaca cu tot cu luneta spate ca degeaba ai portbagaj mare daca gura de incarcare e mica precum la actualul Logan. Din punctul asta de vedere Dacia Solenta/Supernova era foarte reusita. Cu astea am carat lucruri care nu pareau sa incapa intr-o masina normala (plinte, galerii, ditamai cutiile, etc, o data am carat cu o Supernova 17 saci de ciment si un snop de plinde de parchet!) in timp ce in actualul Logan nu incape nimic mai voluminos desi spatiul interior e mai mare.
In concluzie (opinia mea) nu dau pe spate de noile modele, par niste banalitati, niste mediocritati in designul actual de duzina cand nu mai recunosti o marca de alta (care sa fim realisti, se afla in era mediocritatii si prostului gust!) si astfel, cred eu, doar pretul le salveaza....sau nu...
Cand a aparut primul Logan piata nu oferea asa ceva, o masina simpla, ieftina si robusta. De aceea a avut mare succes. Dar momentul actual e diferit, concurenta s-a ascutit, multe branduri au invatat lectia si deja sunt multe oferte pe sectorul asta de piata.
Si deja faima de fiabiliatate a Loganului model actual a scazut in ultimii ani, adica nu le mai fac tot atat de bune ca primele.
http://0-100.hotnews.ro/foto/logan-2-vs ... sandero-1/" onclick="window.open(this.href);return false;