Page 11 of 230

Re: DIVERSE

Posted: 17 Jan 2011, 12:51
by Obelix
Strainii in tranzit in Bubu-land trebuie sa se dovedeasca si ei solidari cu falimentul bancilor miorritice :?:
Bancile sunt solidare cu situatia generala a platitorilor de taxe :?:

Re: DIVERSE

Posted: 17 Jan 2011, 14:56
by SOLO
Vreau doar sa spun ca activitati de genul asta pe melegurile mele au dat rezultate . Intr-adevar , daca oamenii isi unesc fortele pot muta si muntii . Curaj !

solo

Re: DIVERSE

Posted: 17 Jan 2011, 22:52
by Obelix
Da, macaroanele explodeaza, mamaliga, mai greu :mrgreen:
Sa fim seriosi, singura sansa ar fi "exportarea" conflictului inspre profesionistii soselelor, camionagii... :!:
Cei cu "masina mica" la scara sunt mult prea diversi si usor de speriat, cu legea, cu luatul carnetului, etc, samd...

Re: DIVERSE

Posted: 18 Jan 2011, 06:52
by Obelix

Re: DIVERSE

Posted: 18 Jan 2011, 12:31
by momolo
superstorm - americanii isi cobesc singuri in filme si mai mereu viata bate filmul :D

http://news.yahoo.com/s/yblog_thelookou ... superstorm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 18 Jan 2011, 21:38
by momolo
The Most Expensive Celebrity Real Estate For Sale

http://realestate.yahoo.com/promo/the-m ... -sale.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 19 Jan 2011, 15:01
by momolo
http://news.yahoo.com/s/ap/us_alabama_g ... christians" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 19 Jan 2011, 16:37
by momolo
Lene:
Helmuth Karl Bernhard Graf von Moltke (1800 – 1891) a fost un general prusac, înaintat la gradul de Generalfeldmarschall, care, timp de 30 de ani, a fost Șeful Statului Major General (Großer Generalstab) al armatei prusace și un mare strateg, care a creat noi metode moderne de conducere a armatelor pe câmpul de luptă. El a publicat cărți legate de război, note de călătorie, povestiri istorice și un roman.[9]

Imediat după numirea în funcție, a trecut la reforme, între care și modul de instruire și promovare a ofițerilor.

În acest scop, i-a evaluat după două criterii:

gradul de inteligență (de la proști la inteligenți) și
atitudinea față de muncă (de la leneși la harnici).
În baza acestor criterii, au rezultat patru grupe / tipuri de ofițeri:

A: prost și leneș
B: inteligent și harnic
C: prost și harnic
D: inteligent și leneș
Ofițerilor din categoria A, proști și leneși, le-a dat sarcini simple și repetitive. Aceștia nu mai puteau înainta în cariera militară. Este posibil ca într-o bună zi să le vină o idee bună, dar mai important, nu creează probleme.

Moltke considera că ofițerii din categoria B, inteligenți și harnici, erau obsedați de micromanagement (se pierd în mărunțișuri) și, prin urmare, sunt lideri de slabă calitate. Era posibilă o promovare, dar nu până la nivel de ofițeri de Stat Major. Acești ofițeri dădeau certitudinea că ordinele vor fi îndeplinite la timp și întocmai, în toate detaliile.

Ofițerii din categoria C, proști și harnici, erau considerați periculoși. Moltke afirma că aceștia ar trebui să fie supravegheați permanent, ceea ce este inacceptabil în armată. Deoarece ar fi putut crea probleme grave, greu de remediat, aceștia au fost scoși din armată.

Ofițerii din categoria D, inteligenți și leneși, erau cei pe care Moltke îi considera cei mai potriviți pentru cele mai înalte funcții de comandă. Acești ofițeri erau suficient de inteligenți ca să știe ce trebuie făcut, dar și suficient de leneși, pentru a găsi cea mai ușoară și simplă cale de a atinge obiectivul cerut. Aici generalul nu se referea la lene în accepțiunea clasică a termenului (adică lene fizică și intelectuală) ci la faptul că, în anumite cazuri, comoditatea fizică este suplinită de o activitate intelectuală sporită (deci de o hărnicie spirituală). Așadar ofițerii numiți de el „leneși” sunt, de fapt, cei ce sunt capabili de o hărnicie intelectuală superioară.

Este adevărat că lenea singură nu este productivă. Ea trebuie combinată cu inteligența. Oamenii leneși și inteligenți au un avantaj în societate și sunt cei mai nimeriți pentru rolul de lider într-o organizație.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Lene" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 20 Jan 2011, 07:42
by momolo
http://games.yahoo.com/braingames/brain ... ilding-673" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 20 Jan 2011, 15:04
by momolo
Nu mai dati banii pe tampenii asazis audiofile! Nu mai cumparati amplifuri de 30 kile la 22W pentru ca acum aveti un sunet cat se poate de clar la 100 Watzi in caseta de buzunar:

http://www.audio.ro/driver-acustic-sd1-desktop-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 20 Jan 2011, 21:12
by momolo
Smithsonian's hidden car cache

http://news.yahoo.com/video/us-15749625 ... e-23902691" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 20 Jan 2011, 21:58
by Obelix
Parca era si un film cu actori cunoscuti despre povestea masinilor "Tucker", dar nu imi mai aduc aminte titlul... :wink:

Re: DIVERSE

Posted: 20 Jan 2011, 22:27
by momolo
http://www.imdb.com/title/tt0096316/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 25 Jan 2011, 11:10
by momolo
http://news.yahoo.com/video/newyorkcbs2 ... e-23949191" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 25 Jan 2011, 15:28
by momolo
Poate ca l-au ciupit prea des de oo si omul s-a revoltat. Interesant ce scannere se monteaza la ei, distractiv pentru cei care privesc ecranele (chiar si fara sa stie fatza si identitatea scanatilor) :

http://news.yahoo.com/s/ap/us_ventura_airport_security" onclick="window.open(this.href);return false;