Page 7 of 230

Re: DIVERSE

Posted: 28 Oct 2010, 21:51
by momolo
http://news.yahoo.com/s/afp/20101028/tc ... ogyitworld" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 29 Oct 2010, 13:05
by momolo
adrese utile de stiut :lol:

http://realestate.yahoo.com/promo/best- ... erica.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 01 Nov 2010, 19:19
by momolo
Indonesia - Mount Merapi volcano erupts

http://news.yahoo.com/nphotos/Indonesia ... 5c6937cf85" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reuters.com/article/idUSTRE69P1ZJ20101101" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.metrolic.com/mount-merapi-er ... in-142720/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 02 Nov 2010, 12:05
by momolo
mama tuturor gropilor! Pana si la gropi ne-au depasit americanii !

http://news.yahoo.com/nphotos/Massive-c ... manycrater" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 02 Nov 2010, 15:38
by akaiofil
americanii l-au facut? Or fi cautat petrol, ca acolo scrie ca e undeva in Germania... :)

Re: DIVERSE

Posted: 02 Nov 2010, 16:46
by momolo
Ai ghicit, americanii sunt de vina pentru orice! Tocmai sapau pe partea ailalta si le-a cazut tavanul in cap ! Stai sa vezi si textul de spam de pe mailuri cu teoria absconsa ! :lol: Gaura e facuta cu satelitul si niste raze noi ! :lol:

Re: DIVERSE

Posted: 04 Nov 2010, 09:40
by momolo
New hologram technology brings 3-D to life

http://news.yahoo.com/s/nm/us_hologram" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 05 Nov 2010, 09:47
by momolo
Pe buna dreptate se spune ca norocul este orb si loveste exact atunci cand te astepti mai putin.

http://news.yahoo.com/s/yblog_upshot/20 ... y-winnings" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 10 Nov 2010, 13:11
by momolo
Fundul calului si....naveta spatiala....

Ecartamentul standard al cailor ferate din Statele Unite este de 143.5 cm. Este un numar foarte ciudat. De ce se foloseste acest ecartament?

Pentru ca asa se construiau in Anglia , iar primele cai ferate din SUA au fost facute de englezi expatriati. De ce construiau englezii asa?

Pentru ca primele cai ferate au fost facute de oamenii care construisera tramvaiele premergatoare trenului si acesta era ecartamenul folosit de ei. Dar de ce se folosea la tramvaie acest ecartament?

Atunci cind au inceput sa se faca tramvaiele s-au folosit aceleasi scule si sabloane pe care le foloseau pentru a construi trasuri, iar la acestea, asta era spatierea rotilor. Dar de ce aveau trasurile nevoie de aceasta distanta intre roti?

Ei bine, daca ar fi incercat sa foloseasca orice alta spatiere,rotile s-ar fi rupt in cele din urma pe vreunul din vechile drumuri din Anglia, pentru ca aceasta era departarea dintre santurile sapate de alte roti de-a lungul timpului.
Cine construise aceste drumuri?

Primele drumuri ce acopereau mari distante in Europa (si in Anglia ) au fost construite de Roma Imperiala, pentru legiunile ei. Multe drumuri au fost folosite de atunci pina in ziua de azi. Iar carele de lupta romane au sapat primele santuri in ele, si dupa aceea toata lumea si-a potrivit rotile dupa ele, ca sa nu riste sa si le strice. De vreme ce carele de lupta erau facute de romani (sau la comanda lor) erau toate la fel in privinta standardelor.
Ecartamentul cailor ferate din Statele Unite de 143.5 cm deriva din specificatiile originale pentru carele de lupta romane.

Birocratia este nemuritoare.

Astfel ca, daca vreodata va intilniti cu cine stie ce specificatii stranii si va intrebati "de unde fundu' calului le-au scos astia?" este perfect posibil sa fie o intrebare corecta, pentru ca, de exemplu, carele de lupta romane erau facute astfel incit latimea lor sa fie cit fundurile celor doi cai. Astfel am gasit raspunsul la intrebarea de la care am pornit initial.

Si acum partea interesanta. Cind privim naveta spatiala pe platforma ei de lansare, vedem doua rachete auxiliare atasate de rezervorul principal de combustibil. Acestea sunt "Solid Rocket Boosters" -- SRB. SRB-urile sunt facute de Thiokol la fabrica din Utah . Inginerii care au proiectat SRB-urile ar fi vrut sa le faca mai mari in diametru, dar ele trebuiau transportate cu trenul de la fabrica pina la locul de lansare. Calea ferata trece printr-un tunel in munti. SRB-urile trebuiau sa incapa in tunel. Tunelul este facut pe masura caii ferate, care este la rindul ei cam cit dosurile a doi cai. Astfel ca, una din trasaturile esentiale ale propulsiei celui mai puternic mijloc de transport din ziua de azi a fost determinata acum mai mult de doua mii de ani, de latimea standard a unui dos de cal...

Re: DIVERSE

Posted: 10 Nov 2010, 14:39
by momolo
interesant si bine de stiut pentru cei care calatoresc cu avionul !

http://shine.yahoo.com/channel/life/35- ... u-2399544/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 12 Nov 2010, 23:05
by bnt
http://www.ziare.com/sorin-oprescu/prim ... te-1055226" onclick="window.open(this.href);return false;
...si eu care credeam ca functia unui oras e de-a fi locuit, nu traversat... :oops:

P.S.
Din pdv al facerii varza a orasului il prefer pe Ceasca: un bou care nu intelege valoarea lucrurilor pe care le distruge poate avea o scuza, un ticalos care o intelege dar nu-i pasa n-are nici una.
Acu' vreo cateva zile am citit o chestie despre un proprietar de herghelie care a considerat ca cea mai ieftina cale de a scapa de cai e sa-i lase sa moara de foame, eu zic ca in loc sa fie amendat de cei de la protectia animalelor mai corect ar fi sa i se aprecieze metafora, pt ca exact asta se face cu casele "vechi" din Bucuresti.

Re: DIVERSE

Posted: 15 Nov 2010, 07:55
by momolo
semnificatia culorilor:

http://yahoo.match.com/y/article.aspx?a ... rID=706376" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 15 Nov 2010, 10:47
by momolo
un test excelent - recunoasteti picturile ?

http://www.linternaute.com/sortir/quest ... 999/1/d/f/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DIVERSE

Posted: 15 Nov 2010, 11:05
by bnt
Eu zic ca-i facut special ca "iesi bine", nu prea ai cum sa gresesti (ma rog, recunosc cinstit ca am incurcat doi romantici intre ei, Gericault si Delacroix, da' in rest selectia si/sau variantele de raspuns sunt mura-n gura :D ), ca doar vizitatorul tre' sa se simta bine, nu? :)

Re: DIVERSE

Posted: 15 Nov 2010, 12:17
by momolo
bnt wrote:Eu zic ca-i facut special ca "iesi bine", nu prea ai cum sa gresesti
:D cat de optimist esti !