Creşterea numărului de locuinţe noi din Capitală nu a ţinut cont de infrastructura educaţională, astfel că s-a ajuns în situaţia în care, în anumite zone, copiii merg la şcoală în trei schimburi. În plus, adesea efectivele de elevi depăşesc 30 de copii într-o clasă, deşi legea învăţământului spune clar că într-o clasă nu pot învăţa mai mult de 25 de copii.
http://www.mediafax.ro/social/la-noua-s ... i-16170743" onclick="window.open(this.href);return false;
Se intampla si alte fenomene - metroul e supra aglomerat si nu mai face fazta la ore de varf. Idem si transportul de suprafata. Idem bulevardele principale ambuteiate la ore de varf. Idem si problema parcarilor.
Ideea este ca in sistemul criminal birocratic romanesc pentru autorizatia de construire se cer dosare ca in evul mediu si hoarde de trantori de la primarii sau aciuati in jur (prin diverse mafii profesionale) sug papica din toata povestea autorizarii. In final, dupa ce sistemul birocratic a supt de vlaga pe ala care vrea sa construiasca ceva, "organele" autorizeaza in bezna mintii oribilitati sinistre si obscene (cu aspect de Africa Centrala) si aglomerari de oameni fara ca infrastructura zonei sa suporte asa ceva, fara ca "organele" sa raspunda pentru aceasta perturbare. Iar politica marlelor politice este sa arunce totul pe investitor, ca doar el e singurul care are bani si deci trebuie jumulit!
In tarile civilizate autoritatile locale raspund de infrastructura si chiar pun la dispozitie intai infrastructura si apoi dau aprobarea de construire!
la noi se construieste cladirea in mijlocul unei mocirle fara canalizare, fara nimic, dupa care urmeaza lupta pentru utilitati si strada pavata. Care in final arata mai rau si e mai ingusta ca in Uganda!
Cum terenul in Bucuresti costa de bubuie (adica are aspect si facilitati de Africa Centrala dar pret de Miami Florida), investitorul care construieste vrea sa scoata 7 piei de pe oaie, adica vrea sa construiasca cat mai mult in petecutztul lui penal de teren de rahat cu accese si facilitati demne de Congo. Oricum, investitorul isi imparte profitul cu toti coruptii locali, altfel nu pupa afacere! Deci in final costul e aberant
pentru o tara de lumea a treia (cum suntem noi) iar tot ce reprezinta infrastructura si exterior, e cel mult la nivel (si aspect) de Uganda sau Congo.
Totul e condimentat cu o coruptie
totala a "organelor" locale in strat cu o incompetenta uimitoare!
In final se construiesc bantustane din polistiren si rigips pe care daca le compari cu ceea ce s-a construit in anii de comunism 1960-1970, le plangi de mila astora moderne. Ceea ce pe vremea aia era considerat saracie (ca banii erau putini), acum e lux! Si totul tine de joi pana mai apoi, totul e consumabil. Dar pretul e colosal!
Astfel, apar mini orase in oras pe infrastructura actuala care zace in paragina de peste treizeci de ani (nu punem la socoteala cateva asfaltari, nici bordurile rosii!).