FIRE in the SKY
FIRE in the SKY
Cu care sa ne dam ?
BOEING - 787 - The Dreamliner finally takes off today
http://news.yahoo.com/s/nm/20091215/us_ ... eing787_16" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newairplane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Poze interior - http://images.search.yahoo.com/search/i ... ior&sz=all" onclick="window.open(this.href);return false;
AIRBUS - A380 superjumbo grounded last night
http://news.yahoo.com/s/afp/20091215/bs ... sairfrance" onclick="window.open(this.href);return false;
BOEING - 787 - The Dreamliner finally takes off today
http://news.yahoo.com/s/nm/20091215/us_ ... eing787_16" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newairplane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Poze interior - http://images.search.yahoo.com/search/i ... ior&sz=all" onclick="window.open(this.href);return false;
AIRBUS - A380 superjumbo grounded last night
http://news.yahoo.com/s/afp/20091215/bs ... sairfrance" onclick="window.open(this.href);return false;
... living a vi(ntage)king analog lifestyle in a digital world ...
Re: FIRE in the SKY
Eu m-as da cu amindoua, but...no money, no honey.
Re: FIRE in the SKY
Cu al doilea ca e in exploatare comerciala, primul este inca in teste preliminare...
Dupa ani buni de intarziere, date fiind solutiile constructive alese (materiale compozite...)
In plus, zborul a fost un "succes"....
http://news.yahoo.com/s/ap/20091215/ap_ ... light_test" onclick="window.open(this.href);return false;
Dupa ani buni de intarziere, date fiind solutiile constructive alese (materiale compozite...)
In plus, zborul a fost un "succes"....
http://news.yahoo.com/s/ap/20091215/ap_ ... light_test" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FIRE in the SKY
Pina se mai fabricheaza inca 3 avioane pt o formatie de 4, sa vedem ce se poate face cu ele
http://images.search.yahoo.com/search/i ... tart=1&b=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images.search.yahoo.com/search/i ... tart=1&b=1" onclick="window.open(this.href);return false;
... living a vi(ntage)king analog lifestyle in a digital world ...
- Adrian_2k8
- Posts: 227
- Joined: 30 Mar 2009, 07:54
- Location: Bucuresti
Re: FIRE in the SKY
Voi chiar aveti posibilitatea sa va alegeti marca de avion cand faceti o deplasare? Zburam cu ce o da Domnu'.
"Netul este locul ideal unde omul aberant poate abera si se poate da ceea ce nu este." - by M _ _ _ _ o.
Re: FIRE in the SKY
Nu mai zboara nici dracu', nici el nu mai are bani.
British Airways face greva...
Pina acum nu-i mai incapea cerul, nu mai stiau ce sisteme automate de dirijare a zborului sa conceapa pentru a impacheta mai strins avioanele in kilometrul cub de cer.
Cu criza asta, fiecare mai taie din bugetul de plimbareli.
British Airways face greva...
Pina acum nu-i mai incapea cerul, nu mai stiau ce sisteme automate de dirijare a zborului sa conceapa pentru a impacheta mai strins avioanele in kilometrul cub de cer.
Cu criza asta, fiecare mai taie din bugetul de plimbareli.
Re: FIRE in the SKY
Eu ma dau cu Airbus 380 ca are 4 motoare. Celalalt nu are decat 2, chestie care nu-mi place.Cu care sa ne dam ?
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.
Re: FIRE in the SKY
Neah, 4 motoare !
Eu ma dau cu 6
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:GF26 ... vo0cwm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
sau cu 4 plus inca ceva ...
http://www.nasaimages.org/luna/servlet/ ... iaTemplate" onclick="window.open(this.href);return false;?
http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Spac ... 9wfQ2l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Eu ma dau cu 6
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:GF26 ... vo0cwm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
sau cu 4 plus inca ceva ...
http://www.nasaimages.org/luna/servlet/ ... iaTemplate" onclick="window.open(this.href);return false;?
http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Spac ... 9wfQ2l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
... living a vi(ntage)king analog lifestyle in a digital world ...
- Adrian_2k8
- Posts: 227
- Joined: 30 Mar 2009, 07:54
- Location: Bucuresti
Re: FIRE in the SKY
Sau mai bine cu ASTA.
"Netul este locul ideal unde omul aberant poate abera si se poate da ceea ce nu este." - by M _ _ _ _ o.
Re: FIRE in the SKY
Nu ma dau cu rusii .
http://www.airforce-technology.com/proj ... laxy_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... -5Mart.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... galaxy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - cockpit rabatabil
http://www.airforce-technology.com/proj ... laxy_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... -5Mart.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... galaxy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - cockpit rabatabil
... living a vi(ntage)king analog lifestyle in a digital world ...
Re: FIRE in the SKY
LEKTOR, la asta al tau, daca-ti cedeaza balamaua in timpul mersului si ti se deschide trapa fatza, o iei direct in freza. Pe cand la ala rusesc daca ti se deschide trapa spate, in cel mai rau caz pierzi navetele de votka si te trage corintu' ca sa te trezesti din betie. Plus ca astea rusesti sunt proiectate pentru a fi conduse si cu alcoolemie ridicata, robuste, simple, sarma groasa de veioza, se mai strica ceva, ai ciocan si secera de interventie, merg si cu pneurile sparte, pe mocirla siberiana sau hartoape comuniste, etc, mult mai versatile. La ala americanu' daca iti da o gherla windowsu' vista cu care pilotezi, te uiti la el cum o ia singur in jos in timp ce rasfoiesti manualul sau incerci sa downloadezi o noua versiune de firmware pana nu da cu botu' de pamant.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.
Re: FIRE in the SKY
[quote="momolo] la asta al tau, daca-ti cedeaza balamaua in timpul mersului si ti se deschide trapa fatza, o iei direct in freza[/quote]
Another important feature of the C-5A is its ease of loading and unloading. Since the cargo compartment opened at both ends, a truck or tank could drive in before takeoff and at the destination drive out under its own power, with no need for backing and filling
Cel putin imi place cum Maninca si apoi naste
http://www.globalsecurity.org/military/ ... allery.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
inca un pui mincat - http://www.fas.org/man//dod-101/sys/ac/c-5-9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Another important feature of the C-5A is its ease of loading and unloading. Since the cargo compartment opened at both ends, a truck or tank could drive in before takeoff and at the destination drive out under its own power, with no need for backing and filling
Cel putin imi place cum Maninca si apoi naste
http://www.globalsecurity.org/military/ ... allery.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
inca un pui mincat - http://www.fas.org/man//dod-101/sys/ac/c-5-9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
... living a vi(ntage)king analog lifestyle in a digital world ...
Re: FIRE in the SKY
Asta din urma nu cara boysii care au mierlit-o "democratizand" tarile cu petrolLEKTOR wrote: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... galaxy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - cockpit rabatabil
Re: FIRE in the SKY
- ba da. Avantajul este ca bagi sicriele pe o parte si le scoti pe partea ailalta, adica se poate respecta regula, mortul intotdeauna cu picioarele inainte.Asta din urma nu cara boysii care au mierlit-o "democratizand" tarile cu petrol ?
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.