Magnetofoane SH - ghid de achizitie ?

A fost odata ca niciodata
florinmacri
Posts: 32
Joined: 16 Apr 2009, 14:19

Re: Magnetofoane SH - ghid de achizitie ?

Post by florinmacri »

Multumesc frumos!
Promt si la obiect ca deobicei.

florinmacri
Posts: 32
Joined: 16 Apr 2009, 14:19

Re: Magnetofoane SH - ghid de achizitie ?

Post by florinmacri »

Revin asupra subiectului, dupa ce mi-am clatit ochii pe diverse site-uri si vazut preturi bune si altele nesimtite.
Ca sa nu o mai lungesc am un buget de aprox. 1500 de lei si as vrea un magnetofon cu nu prea mari pretentii ,sunt constient ca la banii astia nu poti avea un 747 sau mai stiu eu ce alta nava spatiala dar totusi pentru a asculta cateva benzi mi-as dori unul cu ceva fidelitate. Am vazut cateva Teac-uri care mi-au placut ca aspect, nu stiu si nu cunosc nimic in legatura cu ele.
Mi-am facut o lista din care as alege ce este mai bun si anume:
Akai
Teac
Revox
Astept ceva pareri de la voi.
Numai bine!

Obelix
Posts: 1444
Joined: 19 Jan 2009, 13:01

Re: Magnetofoane SH - ghid de achizitie ?

Post by Obelix »

AKAi GX-255, GX-620 si-ti mai raman bani si de niste benzi...
parere personala, desigur...

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Magnetofoane SH - ghid de achizitie ?

Post by momolo »

Un oarecare exemplu, magnetofon DENON profesional, aproximativ 2.450 dolari in Japan:

http://www.hifido.com/KW/G2/P0/A10/E/0- ... -93534-00/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dar evident, in cazul lui florinmacri, in acel buget recomandarea lui Obelix este de bun simt (Gx 255 e chiar misto).

Mai sus am dat un exemplu legat de o constatare de-a mea - in cazul sculelor second hand cele mai bune afaceri se fac cu cele scumpe si nu cu cele ieftine.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
hondaru
Posts: 317
Joined: 31 Oct 2010, 06:35
Location: La tara...
Contact:

Re: Magnetofoane SH - ghid de achizitie ?

Post by hondaru »

Poti incerca un Philips 4520. Are capete FSX un echivalent al GX-ului dar pe Sendust! Cabestanul antrenat de curea de motor dedicat pilotat de un oscilator cu cuart si cu bucla negativa pe volantul antrenat, prin intermediul unor senzori magentici. Celelalte 2 motoare (ptr role) sunt direct drive. Poseda si viteza de 38 si corectie DIN! Bias reglabil frontal si pitch tot frontal. Din pacate nu este autorevers dar are intizatoarele cu lagare cu rostogolire iar singurele frecari ale benzii sunt cu capetele si cu cele 3 ghidaje fixe prezente in apropierea capetelor.

La achizitia SH un mare pericol este starea lagarelor motoarelor. Acestea sunt greu de reconstruit pentru ca la cele "calarite" se uzeaza si axul si problemele legate de reconstruire cresc. Elemente de cauciuc se gasesc pe epay suficiente sa reconstruiesti aparatul iar daca triesti putin te tin o viata :lol: !
Capetele trebuie vazute cu ochiul tau pentru ca pozele trimise de propietari sunt de putine ori suficient de graitoare/convingatoare. Trebuie sa cunosti bine modelul sa poti recunoaste vopselele folosite la sigiliile suruburilor de reglaj de producator pentru a sti dintr-o privire daca au fost umblate sau nu. De asemenea lipiturile firelor facute de fabrica sunt la multi producatori acoperite de vopsea.

Atentie si la ghidajele din imediata apropiere a capetelor cu rol de a pozitiona banda care se uzeaza datorita frecarii cu marginea benzii. Samsarii obisnuiesc sa le rasuceasca in asa fel incat sa nu se vada uzura ce apare sub forma unor linii. Am vazut o data un GX636 cu astfel de ghidaje rasucite de 5 ori iar apoi la o privire atenta capetele aveau sant in ele care se putea simti la atingerea cu mana!

Nu in ultimul rand studiaza bine manualul de service inainte pentru a identifica punctele slabe reprezentate de obicei de elemente de cauciuc si ambreiaje sau arcuri functie de model.
◄◄ REW ► PLAY ▌▌PAUSE █▌STOP ►► FF
Daca nu ajungi sa te pierzi in muzica atunci muzica se pierde in sistemul tau

Post Reply