AUTO - Despre masini (si soferi)

Doar o vorba sa-ti mai spun
User avatar
brighty
Posts: 957
Joined: 06 Nov 2008, 19:05
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by brighty »

remoteviewer1 wrote:Frumos...insa vad ca unele lucruri nu se schimba niciodata...dupa aproape 100 de ani avem aceleasi drumuri :lol: .
Apropo de starea drumurilor, va las aici un link extrem de interesant, cu poze dintr-o expeditie turistica auto ungureasca, de pe la 1920, in Transilvania, cu doua automobile Benz, de fabricatie ceva mai veche, din 1911 aprox., dupa cum se specifica in articol. Probabil ca masinile erau deja uzate si moghiorii au decis sa le sacrifice pe drumurile desfundate transilvanene! :D

http://volganeagra.blogspot.ro/2013/04/ ... -1920.html" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by momolo »

„Dezastru“, „şoc“, „ruină“: Politicienii germani cer să se verse sânge în scandalul Volkswagen. Pentru unii analişti reprezintă doar începutul unei furtuni care va lovi industria auto
http://www.zf.ro/business-international ... o-14738334" onclick="window.open(this.href);return false;
_______________
Mega-scandalul Volkswagen, o "rusine nationala": Presiuni imense pentru demisia sefului companiei, VW trage toata piata auto in jos
http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-2 ... to-jos.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
_______________
Anunţă Volkswagen sfârşitul industriei auto aşa cum o ştim de mai bine de un secol?

Scandalul Volkswagen cu privire la emisiile de noxe şi strategiile constructorilor de a „evita” respectarea standardelor de poluare impuse de normele tot mai stricte poate reprezenta rampa de lansare de care aveau nevoie maşinile electrice atât în Europa, cât şi în Statele Unite. Şi odată cu acestea, se va anunţa moartea motoarelor diesel pe care francezii deja au în plan să le interzică, pentru început în Paris şi ulterior în întreaga ţară. Cât de toxic este un motor diesel sau benzină poate fi văzut de orice om care a mers 10 metri printr-o parcare subterană sau acoperită neaerisită, unde vara uşor se ajunge la peste 50 de grade Celsius, iar aerul este de nerespirat.

De la ce pornesc problemele constructorilor? De la faptul că piaţa dictează menţinerea unui anumit preţ pentru maşini, iar introducerea unor standarde tot mai ridicate de poluare creşte preţul, odată cu echipamentele necesare acestora. Întâi a fost discuţia pe piaţa camioanelor, care a trecut încă de anul trecut la normele Euro 6, iar constructorii au fost obligaţi să regândească întreg proiectul pentru ca acestea să poată respecta noile standarde. Acum sunt autoturismele care au trecut la Euro 6 şi odată cu noul standard au intervenit creşteri ale preţurilor. Însă motoarele termice nu sunt cele mai eficiente, motiv pentru care menţinerea consumului la un nivel redus reprezintă o adevărată provocare pe măsură ce normele de siguranţă cresc greutatea vehiculelor, în timp ce arderea noxelor de asemenea consumă mai mult carburant.

Cum se pot rezolva problemele? Prin eliminarea motoarelor termice, indiferent că este vorba de diesel, benzină, biodiesel, gaz natural comprimat sau chiar hibride. Volkswagen a lansat de curând modelul e-up! cu un preţ de 26.000 de euro cu TVA, care prin programul pentru maşini electrice şi Rabla va costa sub 20.000 de euro, iar acesta nu va polua deloc aerul. Renault a venit cu ZOE, care pleacă de la 20.000 de euro cu TVA la care se adaugă plata lunară a unei chirii care pleacă de la 79 de euro, Tesla oferă cu Model S alternativă la marile limuzine premium tot cu un motor electric cu o autonomie de peste 400 km, suficientă pentru aproape orice traseu. Audi a prezentat săptămâna trecută conceptul unui SUV electric cu o autonomie de 500 km, iar Volkswagen a lansat în România anul acesta varianta electrică a lui Golf şi hibridele pe baza Golf şi Passat. Acest scandal poate fi rampa de lansare a maşinilor electrice pe care toată industria auto o aştepta.

Maşinile electrice dispun de motoare mult mai simple, nu au cutie de viteze complicată, nu au atât de multe filtre, iar reviziile se pot realiza chiar şi online, direct de către producător. Acest scandal trebuie să convingă atât Guvernul României cât şi celelalte executive din lume să susţină şi mai mult maşinile electrice nu numai prin subvenţii pentru achiziţii, cât şi prin infrastructură de alimentare a acestora. La fel cum s-a întâmplat cu televizoarele cu tub catodic, „tradiţionale” pe care LCD-urile le-au înlocuit în timp, la fel trebuie să se întâmple şi cu maşinile electrice.
.....
http://www.zf.ro/opinii/anunta-volkswag ... l-14738041" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
RaimondAudio
Posts: 173
Joined: 24 Oct 2013, 16:21
Contact:

Re: AUTO - Despre masini

Post by RaimondAudio »

Exact ! S-a taraganat prea mult trecerea la modelele electrice. De ce ? Din cauza accizarii foarte usoara a combustibilului. Curentul electric este acelasi si pentru masini cat si pentru telefoane, casetofoane, aparate medicale, etc.., deci foarte greu de accizat.

Cred ca de data asta se va rupe pisica in doua. Americanii vor sa faca revolutie , in felul acesta preluand din nou locul intai in industrua auto.
yahoo messenger : RaimondAudio

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by momolo »

Scandalul Volkswagen, un risc mai mare pentru Germania decat criza elena a datoriilor. De ce patarea etichetei "Made in Germany" poate avea un efect de domino in economie

Scandalul trucarii emisiilor masinilor Volkswagen a zguduit scena politica si mediul de afaceri din Germania, iar analistii avertizeaza ca aceasta criza a producatorului de masini ar putea deveni cea mai mare amenintare pentru principala economie de pe Batranul Continent, transmite Reuters.
...
http://www.hotnews.ro/stiri-internation ... onomie.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Lungul sir de scandaluri in care au fost implicate companii germane, VW e doar ultima pe lista. De-a lungul timpului, firmele germane au fost acuzate de mita, evaziune, spionarea personalului, organizarea de carteluri si petreceri cu prostituate
http://www.hotnews.ro/stiri-internation ... stitua.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
RaimondAudio
Posts: 173
Joined: 24 Oct 2013, 16:21
Contact:

Re: AUTO - Despre masini

Post by RaimondAudio »

http://www.auto-bild.ro/stiri/cutia-pan ... 81177.html" onclick="window.open(this.href);return false;
yahoo messenger : RaimondAudio

User avatar
RaimondAudio
Posts: 173
Joined: 24 Oct 2013, 16:21
Contact:

Re: AUTO - Despre masini

Post by RaimondAudio »

http://www.gandul.info/auto/scandalul-v ... a-14746836" onclick="window.open(this.href);return false;
yahoo messenger : RaimondAudio

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by momolo »

Un bărbat din Mureş a construit o maşină din lemn de frasin şi a ajuns vedetă la Salonul Auto de la Frankfurt
http://adevarul.ro/locale/targu-mures/u ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Image
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by momolo »

Cum arată scuterul ”minune” produs la Arad: te costă doar 50 bani la 100 kilometri parcurşi
http://www.gandul.info/magazin/cum-arat ... i-14862665" onclick="window.open(this.href);return false;

Image
Mai mult, scuterul electric este foarte uşor şi poate fi conectat la telefon, astfel că învaţă stilul de mers al utilizatorului. Ionuţ Predescu, unul dintre cei trei arădeni care au realizat scuterul, a oferit detalii despre momentul în care acesta va ajunge pe piaţă, la Arad, în cadrul Târgului Regional de Inovare organizat de ADR Vest săptămâna trecută. “Momentan, suntem într-o campanie de finanţare şi presupunem că anul viitor, în 2016, scuterul va fi pe piaţă deja. Este prima trotinetă inteligentă din lume şi este conectată la telefon. Este conectată la cloud şi învaţă stilul tău de mers, ştie inclusiv gesturile tale sau cât de repede vrei să mergi, cât de repede vrei să accelerezi şi ştie cât de multă autonomie mai ai. Are un battery management special pentru cât de multă autonomie mai ai în aşa fel încât nu te lasă fără baterie. Când ştie că mai ai 15 km de baterie şi tu mai ai până acasă 20 km, atunci îşi scade performanţa ca tu să ai baterie pentru a ajunge acasă”, a explicat Ionuţ Predescu.
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by momolo »

Călătorii vesele cu un Hover 6
Care-i hazul să te plimbi cu o maşină chinezească?
http://www.cotidianul.ro/care-i-hazul-s ... ca-271677/" onclick="window.open(this.href);return false;

Image
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 15650
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by momolo »

Povestea lui Victor Sfiazof, designerul roman care a decis cum arata cel mai nou SUV Renault: Am avut adevarate lupte cu inginerii pentru a-i convinge sa nu schimbe foarte multe
http://0-100.hotnews.ro/2015/11/25/pove ... rte-multe/" onclick="window.open(this.href);return false;

Image
Prostu' invata pe pielea lui, desteptu' pe-a altuia.

User avatar
brighty
Posts: 957
Joined: 06 Nov 2008, 19:05
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by brighty »

LADA VESTA, testata de insusi Presedintele Vladimir Putin, se anunta o concurenta redutabila pentri Dacia Logan:

http://m.prosport.ro/alte-sporturi/auto ... a-14900341" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
brighty
Posts: 957
Joined: 06 Nov 2008, 19:05
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by brighty »

In vreme ce romanasii nostri iau in deradere ori in bataie de joc vechile noastre autoturisme nationale, in tarile invecinate (Ungaria, Cehia, Polonia s.a.) acestea sunt frumos ingrijite, pastrate si colectionate iar posesorii lor se unesc in asociatii ale pasionatilor de Dacia. In clipul de mai-jos, un grup de tineri frumosi din Polonia ce-si spun "Drumbun", foarte pasionati de Dacia 1300 si de cultura romaneasca:

https://youtu.be/ttLUHuu4sjI" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
johndoe21ro
Posts: 777
Joined: 27 Jun 2015, 23:36
Location: Craiova

Re: AUTO - Despre masini

Post by johndoe21ro »

brighty wrote:In vreme ce romanasii nostri iau in deradere ori in bataie de joc vechile noastre autoturisme nationale, in tarile invecinate (Ungaria, Cehia, Polonia s.a.) acestea sunt frumos ingrijite, pastrate si colectionate iar posesorii lor se unesc in asociatii ale pasionatilor de Dacia. In clipul de mai-jos, un grup de tineri frumosi din Polonia ce-si spun "Drumbun", foarte pasionati de Dacia 1300 si de cultura romaneasca:

https://youtu.be/ttLUHuu4sjI" onclick="window.open(this.href);return false;
Cred ca asta e si mai reprezentativ pentru ideea pe care ai expus-o:

https://youtu.be/S0mBx1hUgNs" onclick="window.open(this.href);return false;
Triangle Magellan Concerto 2; AQ Everest; Vitus Audio SS-010 Mk2; AQ Dragon HC; AQ WEL XLR; Chord Qutest w UpTone JS-2; SOtM tX-USBultra & Paul Hynes SR5-12XL; AQ Diamond USB; Gryphon PowerZone; Stillpoints UltraSS; Solid Tech Hybrid

User avatar
brighty
Posts: 957
Joined: 06 Nov 2008, 19:05
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini

Post by brighty »

Daaaaa!... Foarte frumos clipul, melodia descrie perfect pasiunea acestor frumosi tineri polonezi pentru cultura si traditiile romanesti :)

Adaug si eu inca un clip, de la deschiderea clubului lor "Kornet Club" din Krakowia, in care Dacia 1310 este cult, la fel ca si produsele autentice romanesti, care se servesc la bar:
https://www.youtube.com/watch?v=C4_T23Y1MHk" onclick="window.open(this.href);return false;

Pana si ungurii sunt topiti dupa batrana noastra Dacia 1310, am gasit pe YouTube cateva clipuri video in care sunt prezentate de catre ei, cu mandrie, cateva exemplare atent intretinute. Si adevarul este ca la vremea ei a fost o masina frumoasa, cu linii fluente, zvelte, aerodinamice, diferita de "concurentele" patratoase, stil FIAT, din tarile fostului bloc comunist. Cu fiabilitatea pot exista comentarii, insa ca design, era super frumoasa.

Pacat ca romanii, cu rare exceptii, nu stiu sa o aprecieze cum s-ar cuveni, fiind deja un automobil retro... E plin YouTube-ul de videoclipuri filmate in bataie de joc, cu bietele Dacii tavalite prin noroaie, motorizate dubios, ori impopotonate kitschos, tiganeste... :evil:

User avatar
johndoe21ro
Posts: 777
Joined: 27 Jun 2015, 23:36
Location: Craiova

Re: AUTO - Despre masini

Post by johndoe21ro »

brighty wrote:Daaaaa!... Foarte frumos clipul, melodia descrie perfect pasiunea acestor frumosi tineri polonezi pentru cultura si traditiile romanesti :)

Adaug si eu inca un clip, de la deschiderea clubului lor "Kornet Club" din Krakowia, in care Dacia 1310 este cult, la fel ca si produsele autentice romanesti, care se servesc la bar:
https://www.youtube.com/watch?v=C4_T23Y1MHk" onclick="window.open(this.href);return false;

Pana si ungurii sunt topiti dupa batrana noastra Dacia 1310, am gasit pe YouTube cateva clipuri video in care sunt prezentate de catre ei, cu mandrie, cateva exemplare atent intretinute. Si adevarul este ca la vremea ei a fost o masina frumoasa, cu linii fluente, zvelte, aerodinamice, diferita de "concurentele" patratoase, stil FIAT, din tarile fostului bloc comunist. Cu fiabilitatea pot exista comentarii, insa ca design, era super frumoasa.

Pacat ca romanii, cu rare exceptii, nu stiu sa o aprecieze cum s-ar cuveni, fiind deja un automobil retro... E plin YouTube-ul de videoclipuri filmate in bataie de joc, cu bietele Dacii tavalite prin noroaie, motorizate dubios, ori impopotonate kitschos, tiganeste... :evil:
Romanii, cu foarte rare exceptii, nu stiu sa aprecieze nimic asa cum s-ar cuveni... Eu nu am o pasiune neaparat pentru Dacie dar nici nu-mi place sa-mi bat joc de nimic.. Asta este! Bine ca sunt alti topiti dupa ale noastre... :)
Triangle Magellan Concerto 2; AQ Everest; Vitus Audio SS-010 Mk2; AQ Dragon HC; AQ WEL XLR; Chord Qutest w UpTone JS-2; SOtM tX-USBultra & Paul Hynes SR5-12XL; AQ Diamond USB; Gryphon PowerZone; Stillpoints UltraSS; Solid Tech Hybrid

Post Reply