AUTO - Despre masini (si soferi)

Doar o vorba sa-ti mai spun
resitent
Posts: 445
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Da blocul acela din fonta in 4 cilindri a fost indestructibil. Majoritatea mașinilor mergeau la mormânt cu motorul bun. Acum s-a renuntat la el.
De multe ori performanta nu vine la pachet cu anduranta. Acum se folosește foarte mult blocul de aluminiu care nu rezista atât de mult în timp. Hibrida are 300 cai și nu m-aș mai întoarce la ceva mai puțin potent. E o mașină care te ajuta enorm in traficul României de astăzi la depășiri foarte rapide, nu merg tare dar depășirile le fac instantaneu. Asta înseamnă siguranță. În alte țări unde ai drumuri expres și autobenzi merge și motorul de 0.9
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

resitent
Posts: 445
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Image
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

resitent
Posts: 445
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Dar dragostea mea va rămâne mereu audi la care inca lucrez. Chiar azi l am pornit puțin..... audi V8 quattro 4.2 32valve aspirat.

Image
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

Harstereo
Posts: 21
Joined: 14 Dec 2019, 08:47

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Harstereo »

Cel mai bine ar fi că acest topic sa fie închis. Mare parte dintre voi doar va aberați, inclusiv momolo. Industria auto dintrecut/prezent din Romania este și a fost mediocră. Este că și cum ai compara industria audio din Romania cu ce din Japonia/Germania. Zero barat!!!

trancotistu
Posts: 97
Joined: 31 Dec 2018, 12:45

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by trancotistu »

Să vezi și să nu crezi....România a avut până în 1945 NOUĂ fabrici de autovehicule. Astăzi are două și o întreagă industrie conexă. Nu stăm rău deloc, chiar deloc.

Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

https://www.youtube.com/watch?v=6hQkMiIdiR0" onclick="window.open(this.href);return false;

Stam chiar foarte bine ,chiar daca nu produc ,resursa umana daca e tinuta ocupata din acest segment ,e o resursa reala ,fructificabila . :))
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

Harstereo
Posts: 21
Joined: 14 Dec 2019, 08:47

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Harstereo »

@trancotistu
Te rog sa enumeri cateva automobile sau firme romanesti care chiar au avut ceva de spus in industria auto la nivel mondial , nu la noi pe sate. Te rog sa nu enumeri Aro ca nu tine, am avut si iti spun eu cum merge.
Noi am cumparat patent de la MAN pt a produce sclipitoarea R
In tara sunt si au fost multe firme care au lucrat pt industria auto din occident insa noi , din pacate sunt doar slugi in aceste fabrici. Aceste fabrici produc componente pt o industrie auto care nu este a noastra. Sunt ferm convinsa ca daca ar pleca proprietarii acestor fabrici si le-ar lasa aici noi nu am sti ce sa facem cu ele. Nu cred ca am fi capabili sa producem un automobil bun.
@Messer
Sunt curios cate componente/subansamble din acel vehicul sunt proiectate/produse in Romania. Ma refer la motor, cutie de viteze, cutie de transfer, suspensie, etc. Mai e o vorba, "cu o floare nu se face primavara".

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by kaav »

Harstereo wrote:Cel mai bine ar fi că acest topic sa fie închis. Mare parte dintre voi doar va aberați
De ce mai scri in acest topic? Sa inteleg ca nu esti consecvent? :lol:
Acest topic se numeste AUTO - Despre masini (si soferi), deci ce declari tu vis a vis de faptul ca tara noastra nu are o industrie potenta tine doar de observatii strict secundare, cele principale tin de comportament/educatie. Nimeni de aici sau de oriunde, nu trebuie sa corespunda asteptarilor tale, asa pur si simplu.
Simplu, nu?
Cand critici si aplici verdicte definitive, s-ar putea, ca in ochii altora sa nu depasesti niste generalitati superficiale pe care le poate debita oricine si de la care nu ai nici un fel de pretentii. Din nou, doar o parere.

Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

Conform declaratiei producatorului ,in afara de motor care este de la Toyota Tundra pe Ghe-o Rescue ,toate componentele sunt autohtone ,asa zic ei .
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

Harstereo
Posts: 21
Joined: 14 Dec 2019, 08:47

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Harstereo »

Messer wrote:Conform declaratiei producatorului ,in afara de motor care este de la Toyota Tundra pe Ghe-o Rescue ,toate componentele sunt autohtone ,asa zic ei .
Messer eu nu cred ca e doar motorul si iti explic de ce. In Romania nu exista o firma care sa mai produca de exemplu amortizoare, pivoti sau alte elemente de suspensie. Cutia de viteze /transfer clar nu e romaneasca pt noi nu producem asa ceva. La nivel mondial sunt doar cativa. ZF, Sumitomo,Magna, Mahle... De echipamentele electronice nu mai vorbesc.
Ceea ce e romanesc este conceptul si executia utilitarei.

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by kaav »

Harstereo, nu se mai produc aspectele sensibile/vitale pentru ca nu se mai vrea. Asta ar insemna sa ni se acorde credit de ''independenta'' pe un domeniu in care marii rechini isi fac veacul si in mod previzibil, nu ne doresc ca si egali. Le-am tulbura ''interesele'', tocmai din cauza ca suntem o tara care produce inteligenta de top, dar care isi cauta rostul pe alte meleaguri.

Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

Posibil sa fie asa ,dar cred si stiu ca exista firme autohtone care fac la comanda orice piesa,conform cu ce zic cei de la Ghe o ,motorul este de Toyota ,e clar ca lumina zilei ca si cutia de viteze ,inclusiv transmisia si suspensiile sunt,posibil, de la acelasi model de Toyota,restul componentelor ,de ce n ar fi autohtone pentru ca vorbim de caroserie sasiu si cãblãrie,care spre exemplu se pot face la Nadab ,jud Arad sau la Continental Timisoara sau ex locuri saaiul se poate face la orice atelier de mecanica meseriasi exista si chiar foarte buni .
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

kaav
Posts: 2233
Joined: 19 Oct 2008, 18:33

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by kaav »

Te referi la matrite speciale care solicita obligatoriu masini de rectificat pentru planurile de imbinare + aparatele de masura foarte scumpe care pot releva foarte rapid deviatiile (care nu trebuie sa existe)?. La nivel de atelier, cred ca este posibil sa poata sa fi carpite - una,alta dar cam atat. Sper sa nu am dreptate ca atunci chiar suntem ''low-level'' pe tema asta. Meseriasi inca exista, dar sunt batrani si la multi nu le mai pasa, pentru ca ''sa-si bata capu' alti....''

Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

Asa este Kaav ,dar cred ca cei de la Ghe o au stiut de la inceput la ce se inhama si tind sa cred ca este adevarat ce spun ei pe site ul lor .Cât despre scule si ce au realizat ei ,cred ca le au ,alfel nu -mi explic cum ar fi facut aceste masini fara suport de la colaboratori .I-am dat ca exemplu de producatori autohtoni care dupa parerea mea,chiar au realizat echipamente bune si eficiente ,chiar daca ,costurile de productie sunt mari ,apreciez curajul si originalitatea lor desi stiu ca exista companii care poate fac acelasi lucru ,dar nu sunt din Ro.
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

resitent
Posts: 445
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Eu nu înțeleg de ce niste uzeri au ajuns la concluzia că cineva venerează industria auto românească sau că ea ar însemna vreo ceva.
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

Post Reply