BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Doar o vorba sa-ti mai spun
User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

INTERVIU Un comisar acuză: cum au încercat şefii să subordoneze Poliţia din Centrul Vechi patronilor de terase ilegale
https://adevarul.ro/news/eveniment/inte ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Noaptea trecută Bucureștiul a înregistrat depășiri de aproape 350% pentru poluarea cu PM 2,5 și 236% la PM 10
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... 236-10.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

https://aerlive.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;

Am urmarit anul asta aerlive si i au fost perioade lungi in care poluarea in Bucuresti masura uimitor de scazut. In primavara am pus pe cauza carantinei insa situatia s-a mentinut (adica poluare scazuta si in vara, cateodata deosebit de scazuta). Din cand in cand se produce o crestere exploziva si mereu se intampla noaptea si in weekenduri, adica atunci cand "organu" (statul) doarme, ca asa cum stim lucrul la stat e cu spor! Pana si covidul are weekend, vedem numarul de teste zilnice.
Parerea mea, aceste cresteri explozive au cauza activitatea umana, nu pot avea cauza principala vremea. Probabil conditiile climatice le favorizeaza dar cauza e umana. Deci, eu cred ca in jurul orasului se ard tot felul de chestii. Pot fi gropile de gunoi insa si diverse industrii. Intotdeauna se intampla cand "organu" doarme si/sau este in weekend.
Niciodata pana acum "organul" nu a dat un raspuns macar si superificial. Azi l-au intrebat pe impostorul ala de la mediu si a sforait politic, nici un raspuns, doar, "ar fi bine sa fie bine si nu rau", tipic politician mincinos si incompetent pe care il intrebi una si raspunde alta intr-o diaree verbala! Ce naiba, chiar nimeni nu e in stare sa rezolve acest mister?!?! In iarna trecuta au fost nopti (weekend, mereu weekend) si cu 800% depasire! Urmate de o cadere dramatica la mai nimic depasire. Deci suspect!
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Imaginea dezastrului care nu se vede încă în statisticile oficiale. În timp ce Bucureștiul se sufocă de poluare, Ministerul Mediului estimează că vom avea o rețea de monitorizare abia peste doi ani
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... oi-ani.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Astia de la ministerul mediului in frunte cu impostorul ala penelist de ce-si mai iau salariile daca oricum nu fac nimic?!?! Care este aportul lor la problema mediului din Romania?!?! Faptul ca in continuare padurile sunt macelarite si peste tot sunt gunoaie si poluare ca intr-o banala tara de lumea a treia din Africa?!?! Faptul ca in Romania se ard gunoaiele importate din vest cu TIR-ul sau vaporul?!?! Faptul ca fauna (adica ce a mai ramas din ea) e macelarita de vanatori de lux din vest sau braconieri peste tot?!?! Faptul ca taranii folosesc ingrasaminte si pesticide interzise in UE (fara noima si in cantitati uriase!) si "organul" nu vede si nu face nimic pana o sa se umfle pamantul tarii si apa freatica de chimicale de vor trebui generatii pentru curatare?!?! Care generatii, alea care emigreaza?!?! Si de ce emigreaza, de bine?!?!

In Bucuresti poluarea este enorma si nu e uniforma nici ca zona, nici ca ora a zilei si nici pe zile. Variatiile sunt enorme de la o zi la alta si de la o zona la alta, de la zi la noapte, de la ora la ora si lucrul asta se observa de un an pe reteaua privata aerlive: https://aerlive.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sunt zone in Bucuresti unde pute a gunoi sau/si chimicale ca de exemplu Bulevardul Pallady unde duhneste oribil si permanent de la fabricile de chimicale din zona si gropile de gunoi apropiate. S-a intrebat vreodata vreunul de la ministerul mediului de ce pute in halul ala in acea zona?!?! Astia habar nu au nici cum arata orasul asta sau tara! Stau ca sobolanii si freaca hartii si stampile pe salarii de lux! Din cand in cand mai sunt putin deranjati cu o micuta parte a presei dar nu e mare lucru, au soriciul gros! Intre timp tara zace in paragina, mizerie si saracie. Si toti acesti trantori pe banii statului traiesc bine!
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Eşec pe ultima sută de metri a mandatului Gabrielei Firea. Primăria reziliază contractul cu firma turcească pentru 100 de troleibuze
...
Licitaţia pentru 100 de troleibuze a fost organizată în 2019 şi a avut un singur ofertant, asocierea turco-germană Bozankaya Otomotiv – Sileo Gmbh.
...
Cum data semnării contractului a fost 31 martie, termenul de aducere a certificatului de omologare a expirat din data de 16 mai.
https://adevarul.ro/news/bucuresti/esec ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

DNA nu mai exista de cand a plecat Codrutza.
Este coruptie pe fatza.
Metodele coruptiei sunt omologate, nu si troleibuzele. Se manevreaza in asa fel incat la licitatie sa nu se prezinte decat "cine trebuie". Metodele sunt clasice ca de exemplu, caiete de sarcini scrise cu dedicatie (pentru "cine trebuie"), diverse acte, chichitze si cerinte pe care numai "cine trebuie le afla si le indeplineste" (ceilalti habar nu au, nu afla la timp si chiar daca unii sunt foarte persistenti, nu obtin actele respective pentru ca termenele sunt scrise pentru aia care deja le au!), deci termene peste noapte sa nu aiba timp sa depuna "cine nu trebuie", totul ocult si pe sestache prin faimosul sistem Ghitza-fugitul-de care nu se mai stie, un sistem complicat, rasucit, stupid, facut special pentru acoperirea coruptiei si eliminarea concurentei cinstite.
Intreg sistemul birocratic si legislativ din Romania are doua teme majore:
1) sa elimine concurenta cinstita si libera de piata (pentru ca Mafia sa prospere).
2) sa favorizeze coruptia "legala" din pixul functionarului public.
Aparent intreg sistemul este draconic si pleaca de la premiza, "toti sunt hoti", adica statul te considera infractor din secunda zero si iti cere si Luna de pe cer numai sa nu poti aduce (va aduce numai "cine trebuie").
Toata aceasta aberatie tine tara in paragina, sugruma economia libera de piata, tine Romania in subdezvoltare si murdareste toti oamenii din sistem si pe cei care apeleaza la acest sistem criminal. Pentru ca agentii privati sunt nevoiti sa intre in jocul acesta al coruptiei (ambalata in paranoia anticoruptiei, un ambalaj perfect fals dar si otravitor) dar si functionarul public e nevoit sa faca parte dintr-o masinarie a coruptiei. Rezulta oameni care se stiu vinovati si care vor depune orice efort de a mentine acest sistem bolnav si corupt. Rezulta o tara blocata in paragina unde totul se face extrem de lent si extrem de prost. Criteriul de baza la toate licitatiile publice si anume acela de, "pretul cel mai mic" este in sine o nenorocire pentru toata lumea! Rezulta ca orice se face e de calitatea cea mai proasta. Nu se accepta alt criteriu de baza tocmai pentru ca acest sistem birocratic corupt si criminal se erijeaza in stalpul corectitudinii si sta sub deviza paranoica, "toti sunt hoti, toti vor sa fure si nu le putem da voie!" (in realitate toate licitatiile sunt corupte si aranjate, intre sistemul e un lant al hotiei).
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Ar trebui intrebate babele alea care se spala la lighean cu cine au votat ele?!?!
Reportaj. Viața fără apă caldă în București: „Ne e frică să ne spălăm cu apa asta rece, că sunt caloriferele reci. Nu se poate!”
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... te-1392535" onclick="window.open(this.href);return false;
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Nicușor Dan, noul primar general al Capitalei, și-a parcat mașina înainte de ceremonia de învestire, într-o parcare publică, de lângă Parcul Cișmigiu, cam la 10 minute de mers pe jos de primărie, și a plătit civilzat taxa de parcare. Imaginile au fost surprinse de un cetățean care trecea prin zonă.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... itutie.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
_BGD_
Posts: 235
Joined: 09 Oct 2018, 13:56
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by _BGD_ »

Unde cetatzean....ca e unu cu ditai camera in spatele lui :)))
Yamaha RX-V1900 || Monitor Audio RS8 (bi-amp)
Yamaha CDX-497 || DAC Topping D10
Yamaha KX-W392 || Akai GX-255
Sony MDS-JB920 QS || Tesla B115
Universum HiFi F-2091||Shure M75-6S
JBL 140/230



"Caut sa ascult muzica, nu boxele..."

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

chiar daca e regizata (poate fi si semi-regizata, adica unuia din jurul lui i-a venit ideea) tot e de folos pentru ca da un exemplu bun.
Sa ne gandim cate exemple proaste vedem in fiecare zi pe strada si in presa!
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Cum a fost posibil că pasajul să funcționeze timp de 7 ani fără recepția la terminarea lucrărilor făcută? Reprezentanții Primăriei Capitalei au explicat în 2018:

"În momentul în care s-au finalizat parțial lucrările la Pasajul Basarab ( la mometul inaugurării nu era finalizată parcarea de sub pasaj, lifturile, trotuarul rulant etc) și s-au făcut toate testele de rezistență, acesta a fost deschis circulației rutiere. Acest lucru a fost posibil pentru că pe vechiul regulament de recepție, prevăzut în H.G.273/1994, beneficiarii lucrărilor puteau prelua și pune în funcțiune părți din lucrare", se arată într-un răspuns trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro, la vremea respectivă.

Reprezentanții instituției au spus că abia în 2017 s-au făcut procedurile pentru recepția lucrării, însă comisia de recepție a cerut expertizarea obiectivului.

"În anul 2017 s-a constituit comisia de recepție la terminarea lucrărilor, formată din specialiști ai PMB, RATB, Administrația Străzilor și ai Inspectoratului de Stat în Construcții care, în urma verificării lucrărilor executate și a documentelor suport a decis expertizarea întregii lucrări. Expertiza realizată de profesori universitari, ingineri de Univeristatea Tehnică de Construcții București este finalizată, fiind depusă în dată de 2 martie la Registratură PMB. După analiză acestei expertize comisia este în măsură să comunice rezultatele și măsurile ce se impun", se arată în răspunsul Primăriei Capitalei.

Din cauza faptului că această procedura legală nu s-a finalizat, de întreținerea pasajului s-a ocupat constructorul, iar după cum se vede în imagini, acesta a început să se degradeze. Abia după recepție, de întreținerea lui se va putea ocupă municipalitatea.

Pe lângă problemele cu recepția, constructorul ASTALDI se judecă cu Primăria Capitalei și spune că a executat lucrări în plus de 111.652.227 lei.

"Precizăm că Primăria Municipiului București nu are nicio datorie față de asocierea Astaldi-FCC Construction, toate situațiile de lucrări certificate de către consultant au fost plătite. Menționăm că asocierea a acționat în instanța Municipiul București în urmă cu câțiva ani, pentru plata unor lucrări suplimentare, neprevăzute în contract. Dosarul se află în prezent pe rolul instanțelor de judecată", se mai arată în răspunsul trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro în 2018.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... facuta.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

De bezna minitii cum numai in tara asta e posibil!
Haos la achiziţia biletelor de tren pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni
Dacă ieşiti din aeroport, luaţi un bilet de la automat şi vă urcaţi în primul tren, este posibil să plătiţi de două ori. Automatul de bilete este al #CFRCălători, şi dacă vă urcaţi într-un tren Transferoviar, de exemplu, atunci biletul nu este valabil şi va trebui să cumpăraţi altul, la bord. O situaţie inacceptabilă într-o capitală europeană a anului 2020.
Problema 2 - plecările din #GaraDeNord spre aeroport nu sunt efectuate de la acelaşi peron. O altă situaţie aberantă pentru un #tren cu mers cadenţat, etichetat ca „tren urban”. Evident, tot călătorii au de suferit de pe urma acestei loterii între cele 14 peroane ale Gării de Nord. Solicităm desemnarea unui singur peron care să fie utilizat exclusiv pentru trenurile de aeroport. Problema 3 - intervalele de succedare. În prezent, cea mai mare parte a traseului se desfăşoară pe o linie simplă, existând un singur loc unde trenurile se pot întâlni. De aceea, doar două trenuri pot deservi acest traseu, la o frecvenţă de 40 de minute. Pentru reducerea intervalului este necesară construirea unui alt loc unde trenurile să se poată întâlni.
https://adevarul.ro/economie/stiri-econ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Dupa ce a plecat madam Firea s-a trezit si asta!
In vara cand nu am avut apa calda doua luni in sir ce pazea vaca asta?!
In tara noastra totul este politizat, nu mai e de mirare ca imensa majoritate a cetatenilor s-au scarbit total si nu se stie ce "haur" vom mai gasi in viitor.
Avocatul Poporului s-a sesizat din oficiu privind lipsa apei calde și căldurii în București: Reprezintă o chestiune de sănătate publică
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... ublica.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

Kross
Posts: 361
Joined: 05 Apr 2017, 18:17

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by Kross »

Pe sectorul 1, nu se mai ridica gunoiul. Și deja sunt probleme și cu golirea gunoiului menajer. Deja sectorul 1, a devenit o pubela. La mine pe stradă, era un loc special unde se colectau : mobila, electronice și electrocasnice reciclare selectivă, etc. Acum deja dă în stradă. Lumea deja nu le mai duce acolo. Să le fie de sănătate ăstora cu madame clotilde armand...nu e cu nimic diferită de firea. Vin ai noștri pleacă ai noștri...
Pe strada clabucet, era gunoiul pe...linia de tramvai. Strada aia e îngustă, sens unic, și singura bandă e ocupată de tramvai (linia 3).
1) Technics SU-V8K 2) SU-8080K
1) Linn Isobarik DMS 2) JBL LX-55
1)Technics SL-15 & SL-5300 2) Technics SL-B202 & Technics SL1500-C.
1)Technics ST-8044k 2) ST-8080K.
1) Sony CDP-X33ES 2) CDP-X55ES/philips n4504
1) Living 2)Dinning.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 13944
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Kross wrote:Să le fie de sănătate ăstora cu madame clotilde armand...nu e cu nimic diferită de firea. Vin ai noștri pleacă ai noștri...
e plina presa de relatari ale cauzei acestei situatii pentru care madame Clotilde nu numai ca nu are nici o vina insa merita respectul pentru ca incearca sa impuna niste principii si sa nu alimenteze hotia si coruptia desantata! Ca sa nu mai spun ca intreg sistemul mafiot a reactionat cand s-a trezit cu cineva necorupt peste! Tu insa esti un element de turma manipulabil instant pe reteta clasica, de turma de oi. Meriti tara asta si tot ce se intampla! Meriti coruptia de 30 de ani, minciuna, ipocrizia politica, populismul mizerabil, meriti intreaga clasa politica care te reprezinta si cand te mai intrebi de ce tara asta e un cacat, sa te uiti in oglinda. Pentru ca sunt prea multi ca tine carora le este lene sa gandeasca! (si sa se informeze inainte sa-si dea cu parerea)

Chiar mi se pare grosolana comparatia intre Clotilde si Firea!

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... ul-1418173" onclick="window.open(this.href);return false;
prostia, ignoranta, lipsa educatiei elementare sunt cele mai letale arme de distrugere in masa.

resitent
Posts: 262
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by resitent »

Curată oae
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

Kross
Posts: 361
Joined: 05 Apr 2017, 18:17

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by Kross »

Nu face absolut nimic. De când e ea primar, străzile nu se mai mătură, e mizerie peste tot. Se vede că s-a schimbat primarul pe 1. În rău. Rău cu Tudorache, mai rău cu madame Armand. Nu știu pe ce sector stă fiecare, eu am stat în 6, care este sectorul fără primar (după Darabont nu a mai avut niciun primar), iar la 1, doar Chiliman a fost ceva de Doamne ajuta. Restul, zero. La fel și madam armand. Dacă ai sta pe 1, ai înțelege. Zilele trecute, pe stradă, ne-am adunat din cele 112 gospodării active și am strâns gunoaiele, un vecin a adus un camion și am măturat noi strada. Că primăria, gata. Imediat ce a preluat madame armand, e o mizerie incredibilă. Alte străzi, ne-au luat exemplul. Dar pe tema asta, ce bine ar fi să restricționam circulația pe stradă.
Referitor la frigul din apartamente...a venit Nicușor, și gata. Nu mai e căldură. Pardon, anul trecut, Maica-mea, bunica mea, care stau la bloc, aveau căldură. Acum se încălzesc electric. Deci? Deja se gândesc serios să își pună centrală. Eu de când m-am mutat, am centrală.
Și scuze, dar pe vremea lui Tudorache, se strângea gunoiul. Cum a venit madame, gata. Toată strada mea e depozit de gunoi. Ce alimentează armand? Desființează hoți ca să aducă alții, stai liniștit. Acum primăria, montează scuaruri pe Grivița. Chelului tichie de mărgăritar ii trebuie. La mine pe stradă au votat toți cu armand & Nicușor, acum regretă. Ca și nevastă-mea. Eu nu mai votez, până nu am ce să votez.
Referitor la tramvaie (că lucrez la secție de tramvaie).
Mai bine luau turcești. Nu știu cum sunt, dar mai bune ca ce poate face urac și tot ce este acum în București (tramvaie (a se citi cotețe ambulante) de peste 30 ani, care se țin greu la stradă, care abia se mișcă. Toată ziua cade câte ceva la ele). Autobuzele turcești nu sunt așa rele. Doar că ai noștri habar nu au să le întrețină. Vrei să afli că și noile Mercedes stau pe dreapta din motive similare Otokar (majoritatea lovite, avariate, vandalizate, prea puține cu probleme tehnice reale. Dar stai, dacă e turcesc și stă pe dreapta e rău, dacă e nemțesc și stă pe dreapta nu e nimic). Altfel de ce sunt vândute și în Italia, Spania, Franța, Luxemburg, etc? Noi ce autobuze mai facem? Am avut Rocar...odată. Care făcea cotețe. Vezi DAC 112. Apoi au evoluat la DE Simon (licență de la italieni a unui autobuz scos din producție) . Apoi mortus, aveau prețuri prea mari. Chiar peste Mercedes, Iveco, Maz, Temsa, Bmc, etc. Da, DAC nu stăteau pe dreapta, erau reparate cu ce găseau la parcul rece și în gard.
Arad, nu e în stare să respecte termenele de livrare. Au întârzieri prin alte părți am înțeles că s-ar semna cu VFU. Pentru un model...rusesc. Unii cu turcii, alții cu rușii. Și partea mai proastă e alta. Dacă se audc tramvaie noi...unde le bagă? Cum le întrețin, că altceva decât ranga și ciocanul, ai noștri nu știu. Altceva decât umplut bandajele cu sudură și apoi rectificare, nu știu, altceva decât izolir band de fir de veioza pe firele de 750 v nu știu (de aceea a și luat foc un tramvai in cartierul Dristor și a ars un troleibuz Irisbus lângă Piața Romana). De ce? " nu e piese șefu". Facem cu ce avem la parcul rece. Oamenii sunt chiar buni. Abia după ce au luat foc, au fost luate la puricat toate carpelile de pe sistemele de forță. Dar resursa materială e jale. Și nu din vremea lui firea. Cu dinaintea lui Băsescu. Și bag mâna în foc că nici Nicușor nu va face nimic. Ce se va face, va fi să dea bine. Restul, rămâne cum am stabilit.
Acum e și că dacă face PSD e rău, dacă PNL face aceeași chestie, e bine...nu iau apărarea nimănui, nu mă interesează politica, e un subiect prea toxic pentru mine. Am șters demult din memoria televizoarelor haznaua 3, nulitatea tv, mârlănia tv și bădărănia tv ca și gigi24. Doar ăla din bucătărie își reactualizeaza lista periodice și văd că reapar aceste programe, noroc că spre coada listei unde nici nu mă duc
Am stat cam 2 ani în afară. Numai la noi văd intoxicația asta politică. Numai noi știm să ne dușmănim în halul în care o facem, doar pe teme de politică, pe cine alegem, etc. Că suntem un popor nefericit. Putem avea tot. Tot nefericiți suntem. De ce? Pe vremea lui Ceaușescu, eram fericiți dar nu știam asta. Era lumea alta. Nu sunt bogat, nu vreau să fiu bogat că asta ar presupune să fiu nefericit, mă mulțumesc cu ce am. Am vecini care au 3 SUV uri. Au bani de 15 ori cât mine. Și nu sunt fericiți. Dar am și oameni modești, pe lângă mine, ăia sunt cei fericiți. Nu înțeleg mecanismul.
Am stat în Luxemburg o vreme. Acolo criticam liniștea supremă din oraș, că lumea era prea molcomă, prea multă plictiseală, dar nu mă enervam in trafic, autobuzul și tramvaiul veneau la timp, la magazin stăteam la coadă dar se mișcau. Dar nu eram agitat. Ajungeam acasă liniștit, mă plictiseam de moarte, refugiul meu după muncă era...joaca cu diverse trancote, după o anume oră nu mai aveai ce face. Iar când ieșeam să alerg, eram după ora 8, cam singurul pe străzile urbei. Acolo lumea, deși rece, dar nu te călca în picioare. Dar în București, nu pot să alerg,de exemplu. Nu pot ieși la jogging. Crezi că nu aș vrea ca București să fie ca Luxembourg sau Viena? Ba da. Nu se vrea. Nu vor nici locuitorii, nici conducătorii.
1) Technics SU-V8K 2) SU-8080K
1) Linn Isobarik DMS 2) JBL LX-55
1)Technics SL-15 & SL-5300 2) Technics SL-B202 & Technics SL1500-C.
1)Technics ST-8044k 2) ST-8080K.
1) Sony CDP-X33ES 2) CDP-X55ES/philips n4504
1) Living 2)Dinning.

Post Reply