Pretul benzinei

Doar o vorba sa-ti mai spun
oake
Posts: 625
Joined: 24 Oct 2008, 19:03
Location: bucuresti

Re: Pretul benzinei

Post by oake »

akaiofil wrote:hai sa iti dau eu una mai grea: e posibil oare ca toata criza financiar/economica sa fie doar o facatura americana cu singurul scop (ATINS) de a scade pretul petrolului? (am copyright pe idee :) )
Dupa mintea mea,din toata aceasta mondializata criza,s-a modificat drastic raportul USD-EURO...de la 1,6 a ajuns la 1,25...ce inseamna asta?
La vechea cotatie USD/EURO, SUA vindea in prostie in exterior,adica iesea din criza de superproductie,treaba care a cam durat vre-o 4 ani.
Cand treburile sau mai echilibrat si la ei,le-a venit idea sa-si intareasca moneda.
Nu comentez motivele,altii o pot face mult mai profesional decat mine.
Pana la urma aceasta criza mondiala este o facatura pt a escamota adevarata criza economica care nu a fost nicidecum mondiala ci a apartinut in exclusivitate SUA,din varii motive si ea,criza nu apartine prezentului,dar apartine trecutului apropiat si nu apartine planetei,dar apartine unei singure tari,dar f importante.
Si mai ales este o facatura pentru a escamota metodele folosite.
E posibil sa gresesc.

oake
Posts: 625
Joined: 24 Oct 2008, 19:03
Location: bucuresti

Re: Pretul benzinei

Post by oake »

Tot dupa mintea mea: SUA iese din vechea criza pe spatele noilor prosti.

User avatar
LEKTOR
Posts: 1774
Joined: 05 Oct 2008, 16:08
Location: Audiofilsburg

Re: Pretul benzinei

Post by LEKTOR »

Pe linga pretul scazut la benzina, masinile noi nu se mai vind in US - in porturi zac mii de masini japoneze si germane ( iar nemtii se bazeaza pe vinzarile din state - parca 70% din productie merge in state, iar industria auto este #1 in economia germaniei ) - o fi oare vreo smecherie sa-i ingenuncheze pe nemti si japonezi si mai mult ?
... living a vi(ntage)king analog lifestyle in a digital world ...

oake
Posts: 625
Joined: 24 Oct 2008, 19:03
Location: bucuresti

Re: Pretul benzinei

Post by oake »

Sa nu uitam factorul Chinezesc!
Aproape toate firmele consacrate europene si-au mutat productia in china cu consecintele de rigoare.
Nu stiu cate firme importante din sua au facut aceasi miscare,in orice caz mult mai putie,nu numai procentual.
Evident ca pretul petrolului coroborat cu industria auto sunt un criteriu economic foarte important dar nu singurul.
Pana la urma suspectez ca toata aceasta tevatura este legata de reasezarea monedei americare.Evident ca in momentul in care faci o astfel de omleta spargi nenumarate coji.
Asazisa criza este total atipica: pretul petrolului scade iar moneda sua se intareste...aici miroase a carpa arsa.

Post Reply