Sunt sigur ca va veni vremea cand vei dori scule audio mai scumpe si vei avea pretentii si mai ridicate. Atunci vei intelege mai bine aceste lucruri.
Cu totii dintre cei pasionati si lipsiti de resurse financiare nelimitate (mai precis spus, cei care traim din munca) am plecat intial de la trancotzele ieftine second hand, apoi am ajuns catre scule audiofile entry-level second hand si apoi catre scule ceva mai audiofile dar mediocre, apoi catre cele medii bunicele luate cu mari sacrificii si la urma, cei perseverenti si norocosi ajung la lucruri cu adevarat bune din punct de vedere audio. Pe tot parcursul acestor etape (pe care numai cei putini le parcurg si trebuie precizat ca NU discut de asta ca despre merite glorioase sau speciale pentru cine face sacrificii in domeniu!) optica si gandirea se schimba. Una gandesti cand cumperi aparate si boxe de cateva sute de euro si cu totul alta gandesti cand dai banii de o masina pe un singur aparat! Eu asta vroiam sa-ti sugerez, Alexx.
Forumurile de net sunt total si anormal democratice. Cel care asculta pe boombox-ul sony este aparent egal cu cel care cumpara Accuphase de 24 K euro bucata! Defapt daca apare vre-o competitie verbala intre acestia, intaietate are cel cu gura mai mare si pixul mai meshteshugit. Plus ca cel cu boombox-ul isi gaseste rapid zeci de sustinatori (ca el) in timp ce adversarul sau ajunge ca un bizon singur, incoltit de hiene. Se chiama democratie si actioneaza orbeste intr-un sistem de valori particular si nenantural.
Culmea este ca lucrurile astea (dealtfel firesti si explicabile) sunt valorificate prin marketing mascat de catre unii.
Constantin C.
Tocmai aplicand principiul pretului psihologic.
din pacate este e un element de baza in piata audiofila. Spun asta avand unele informatii directe. Defapt in jurul acestui punct se invarte discutia. Cauza acestui fapt nu e simpla si tine si de noi, clientii/consumatorii.produse premium pentru care un pret mare creaza iluzia unei calitati exceptionale
am observat si eu anul asta. Cu uimire! Ma asteptam exact la contrariu.Sunt producatori care in situatii de criza , cam asa cum este acum , maresc preturile.
Si eu.Ma bucur ca suntem de aceeasi parere.