AUTO - Despre masini (si soferi)

Doar o vorba sa-ti mai spun
User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Despre masini

Post by momolo »

Intradevar, masina electrica este viitorul.
TESLA Motors ( http://www.teslamotors.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ) acum patenteaza o noua baterie (aici e problema masinilor electrice) si afacerea TESLA are un succes foarte mare, nu e de mirare, uitati cum arata Model S:

http://www.youtube.com/watch?v=yzEQZBImhpY" onclick="window.open(this.href);return false;

Deocamdata Model S este o masina scumpa, aproximativ 80.000 USD in US dar vine si modelul mai ieftin dupa care vor incepe si altii sa le paseasca pe urme. O masina electrica este alta experienta de condus decat una cu motor conventional, acceleratia poate fi extraordinara, pedalele sunt altfel, e mai usor de condus si raspunde mai bine la comenzi. In opinia mea asta e viitorul in auto ! Marea problema care trebuie rezolvata este bateria, acolo e cheia problemei dar in rest, o masina electrica este superioara din toate punctele de vedere uneia conventionale cu motor cu combustie interna. Cred ca dupa ce te obisnuiesti cu o masina electrica de genul asta, una conventionala ti se pare downgrade. Model S a fost testat si in Scandinavia pe zapada si in conditi polare, a mers exceptional.
Haios, cu asemenea auto te duci in vizita si rogi gazdele daca te lasa sa-ti bagi masina in priza cat stai acolo :D
Si dupa ce se va pune la punct primul reactor de fuziune nucleara viabil (deja se estimeaza, pana in urmatorii 25 de ani), curentul electric va deveni foarte ieftin.
Cred asa - la ora asta cine detine o mare companie auto si nu incepe sa dezvolte modele electrice, va fi luzerul viitorului.
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
doru
Posts: 248
Joined: 16 Oct 2008, 14:28

Re: Despre masini

Post by doru »

remoteviewer1 wrote: Guvernele romanesti ce se succed in ultimii an sunt pline de nehaliti, plagiatori, hoti, exact la downsizing se gandesc ei toata ziua....sunt sigur... si la nu stiu ce strategii, randamente, etc. Daca esti fericit cu un 1.2 asta e treaba ta, pentru mine downsizingul este exact ce reprezinta china pt audio...un mare FAIL. In cativa ani o sa uite toate lumea de el(motorul de cilindree mica si supralimentat) mai bine trecem la motoare electrice cat de curand.
Daca te adresezi catre mine, personal, eu am o masina cu motor de 2.0 lt. Ma refeream la tendinta generala spre motorizari mai mici si mai economice, care este evidenta la toti marii producatori auto, nu la “strategiile” guvernului nostru in materie fiscala. De acord cu viitorul masinilor electrice 100% (ca “hibride” sunt si acum), probabil insa ca va mai dura. Deocamdata este cert ca toti marii producatori aloca resurse importante pentru dezvoltarea automobilului electric, in acelasi timp cu perfectionarea continua a motoarelor clasice actuale pe benzina sau diesel, pentru reducerea consumului de combustibil si cresterea randamentului, inclusiv prin reducerea capacitatii cilindrice.
Am avut ocazia sa conduc un astfel de motor, mic si al dracu', un 1.4 TSI de la VW, supraalimentat, cu 2 turbine, care "scotea" 160 CP si consuma 7-8 lt. In experienta mea de peste 20 ani de soferie, acesta mi s-a parut motorul cel mai placut de condus. Ca si fiabilitate, in 4 ani nu am avut nici o problema cu motorul. O adevarata "bijuterie" mecanica, fara nici o legatura cu comparatia cu chinezismele audio. Dupa parerea mea.
Most people use their stereos to listen to music. Audiophiles use music to listen to their stereos.

User avatar
comanr
Posts: 517
Joined: 26 Apr 2013, 21:36
Location: galati
Contact:

Re: Despre masini

Post by comanr »

1.4 tsi este un gunoi de motor cu foarte multe necazuri, enorm de multe.
my soul project - http://www.analogicsound.ro

cablurile cu sens.

User avatar
Gabriel_Wo
Posts: 899
Joined: 14 Sep 2010, 19:56
Location: Iasi

Re: Despre masini

Post by Gabriel_Wo »

Sunt 3 versiuni propuse de elita industriei automobilului..modele hibride, electrice si cu motoare pe hidrogen.

Viitorul va decide cine va fi premianta in batalia dintre masinile electrice si cele pe hidrogen, tehnologiile fiind in plina dezvoltare si imbunatatire.

In jurul anilor 1900, in SUA, cand industria auto va prospera, apar si primele modele electrice de serie, printre care si camioane! Ford va avea prima data, productii de masa a masinilor pe benzina, ce va revolutiona intreaga industrie auto.

Insusi Edison, a lucrat la bateria electrica ptr autovehicule.

In deceniul 6 al sec 20, o perioada prospera, va aparea si primul model hibrid pe benzina, industria americana va cunoaste o crestere exponentiala, descoperirea in Texas a zacamantelor uriase de petrol, va fi cantecul de lebada a productii modeste de modele electrice.

GMC au dezvoltat in anii 80, un supermodel electric, EV1.

https://www.google.ro/search?q=EV1+pics ... B475%3B210" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu a avut succes pe piata, gurile rele spunand ca acest EV1 a fost retras de pe piata la presiunea uriasa a marilor trusturi americane EXXON si Standard Oil, mari iubitoare de petrol !

Un alt gigant auto, Toyota, va dezvolta automobile hibride de serie, proiectand modelul Prius, mai mult ptr piata americana, in speta California, care se stie ca da ora exacta in toata Amerika.. :)

Divizia de lux de la Toyota, Lexus, va scoate primele modele SUV hibride. Eu am avut un asemenea model, un RX 400h, cu 272 CP, luat din Germania de la un seller de pe ebay in 2006, unicat atunci in Iassybourg. Urban, imi lua lua doar 8..9 l la 100km, o valoare mica, ptr un SUV! La inceput, cand imi hraneam cazanul cu combustibil in benzinarii si cand o luam din loc, lumea ma intreba daca nu cumva am masina stricata :lol: , ea mergand silentios in regim mic de rulaj!

De vreo 20 de ani, al treilea gigant BMW, tot proiecteaza, tatoneaza si pregateste omenirea pentru modelele sale de masini pe hidrogen, cu nava sa amiral din seria 7....760L, cu motor in V12.

Pe langa Toyota, care sunt deja pe primul loc in domeniul masinilor ecologice, cei de la Honda si Ford produc si ei asemenea modele.

https://www.google.ro/search?q=masini+p ... B600%3B350" onclick="window.open(this.href);return false;

Desigur si alti mari au scos pe piata modele hibride, printre care si cei de la Porsche sau Lamborghini.

Se poate lesne observa, ca doar brandurile care au facut legea si o fac in continuare, ..GMC, Toyota, BMW, Honda, Daimler sau Ford..si au pus mintea la contributie de ani buni si merg in continuare.

In plin conflict ptr resurse conventionale ..vezi cazul la zi, al bazinului Marii Negre :wink: ..si cautarea unor surse si combustii alternative, doar firmele care vor produce asemenea modele, vor avea castig de cauza. Restul, in cursul a 20 de ani, vor disparea cu siguranta.
"Este intotdeauna de preferat compania oamenilor care cauta adevarul, fata de a celor care l-au gasit deja" Terry Pratchett

User avatar
remoteviewer1
Posts: 925
Joined: 14 May 2011, 11:13
Location: Bucuresti

Re: Despre masini

Post by remoteviewer1 »

Din cauza pocnitorilor alea infecte (1,2 si 1,4 tsi) VW a ajuns de rasul curcilor, un brand de care (amatorii de motoare si masini) rad pe la colturi, exact cum radem noi de cumparatorii hipsteri de pick-up Akai din supermercato. Nu am condus varianta de 160 cai, insa 1,2 si 1,4(122) sunt niste ascutitori mediocre car nu o sa vada 100 K km fara 3 turbine schimbate. La fel si rasnitele gen 1.0 Ford, etc., is bune pentru plimbat funduletul la mall la cumparat de chinezarii la tipla. Tocmai Japonezii is ca de obicei mai vizionari si mentin motoarele mici inca aspirate si luate in deradere de amarastenii locali: "ai vazut frate, VW scoate din 1,2 o suta de cai in timp ce Mazda ii scoate din motor de 2 litri, ca deh nu au auzit de tehnologia tedei turbo, ce looseri asiaticii astia". Din acest motiv masinile europene nu se vand bine in state, canada, australia (doar alea premium poate), au fiabilitatea prastie, cu toate mega-tehnologiile lor chinezesti gen tableta infipta in bord.
“Without music, life would be a mistake.”― Friedrich Nietzsche

User avatar
remoteviewer1
Posts: 925
Joined: 14 May 2011, 11:13
Location: Bucuresti

Re: Despre masini

Post by remoteviewer1 »

Dupa cum expunea un profesor in facultate, energia electrica este superba, e relativ ieftina si usoara de produs, usoara de transportat cu un randament mare. Are o mare problema mare insa... trebuie consumata in momentul in care este produsa fiind foarte greu de stocat. Poate fi stocata in baterii, condensatoare, baraje (sub forma de apa pregatita sa treaca prin turbine), etc. Tehnologiile actuale "oficiale" nu sunt inca fiabile. Daca tot lucrez in domeniul acesta, sa va povestesc niste intamplari hazlii cu vehiculele electrice actuale (nu hibride, full electrice)ce pot fi cumparate si in Romania. In primul rand la o incarcare maxima, se poate traversa la limita un Bucuresti de la Vest la Est, adica o autonomie de aprox. 50 km in oras. Niste colegi au plecat la drum intins la noi in tara cu o masina electrica (5 locuri, dimensiuni normale) la o locatie la aproximativ 100km de Bucuresti, si au ramas in camp la vreo 80 de km de capitala cand s-a terminat bateria probabil fiind uzata dupa mai multe cicluri incarcat descarcat.

Concluzie: masinile in formatul actual nu pot fi convertite la vehicule full electrice deoarece sunt prea grele si capacitatea de stocare (a energiei) e prea mica. Sa faci o masina usoara si solida costa mult, la care se adauga si bateriile (tehnologie scumpa). Hibridele de la BMW consuma la fel ca motoarele pe benzina normale, mai mult ca dieselul oricum(sunt numai de spectacol). Hibridul de la Toyota consuma pe autostrada mai mult decat un diesel de 3 litri(la viteze croaziera). Tesla este singurul constructor comercial care anunta o autonomie de aproximativ 500 km la un vehicul full electric din clasa mare (pe hartie). Vehiculele electrice exista de 100 de ani si nimeni nu vrea sa le ia inca in serios. Motorul electric are un cuplu fenomenal este superior in toate privintele motorului cu combustie interna (curat, fara uleiuri, fum, vazelina, nu are nevoie de cutie de viteza, controlul lui fiind automat facut de electronica).
“Without music, life would be a mistake.”― Friedrich Nietzsche

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Despre masini

Post by momolo »

Asa cum am zis, bateria e cheia problemei. Tesla detine un patent tinut secret de aranjare a sutelor de celule in bateria masinii lor, acum au zis ca vor patenta o noua solutie cu o treime mai eficienta.
Insa la ora actuala tehnologia bateriei nu a evoluat suficient si nu a cunoscut nici o revolutie ca de exemplu, doar un exemplu, tehnologia LED-ului care e pe cale sa revolutioneze complet domeniul iluminarii. Dar probabil se va intampla ceva asemanator cu LED-ul inventat prin anii 70 si caruia i-au trebuit aproape 4 decenii si unele perfectionari capitale sa inceapa ofensiva totala. Cred ca asa va fi si cu celula de baterie, se va gasi o formula mult mai eficienta si suficient de ieftina.
Masinile cu hidrogen nu cred ca vor castiga piata vreodata. Hidrogenul este periculos. Iar pe langa multele avantaje ale unei masini electrice exista unul foarte mare, nu ia foc.
De acord cu hibridele, sunt de pamplezir, sa se dea unii ecologisti, in realitate sunt complicate si inutile, rezultatul final este acelasi cu masinile normale.
Eu unul as baga acum bani in domeniul care cerceteaza solutii pentru baterii mai bune. Cat priveste motorul cu combustie interna, cred ca si-a atins de mult plafonul, nu se poate scoate mai mult din el, acum e doar un joc de imagine, marketing. E ca la frigidere, masini de spalat ecologice si plasme, le faci "bio" in clasa A sa consume putin, primele strica mancarea, celalalte nu spala bine si ultimele nu au putere luminoasa la ecran dar consuma mai putin :D .
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
Gabriel_Wo
Posts: 899
Joined: 14 Sep 2010, 19:56
Location: Iasi

Re: Despre masini

Post by Gabriel_Wo »

Deci viitorul vehiculelor, se anunta a fi unul total digitalizat.. :lol:

Pe langa masini, de cativa ani si au facut aparitia motocicletele si scooterele electrice.

Cei de la Voxan, o firma franceza de motoare, au nascut cel mai puternic cruiser electric..Voxan Wattman, Motor de 200 cp, 176 km h, poate accelera de la 0 la 100 km h, in doar 3,4 sec !! Un design fabulos, performante pe masura.

http://i1.wp.com/www.asphaltandrubber.c ... man-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM a scos pe piata modelul KTM Freeride, cei de la Siemens, choopere electrice, iar cei de la BMW pot fi socotiti stapanii scooterelor electrice, ei avand inca din 2010 o frumoasa printesa ..BMW Scooter Concept !

http://www.twowheelmania.com/wp-content ... cooter.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Si cum lumea libera de dincolo merge inainte, la fel ca si in atelierele mestesugaresti audiofile, unde in fiecare sezon apar zeci de modele de pick up uri si boxe cu infatisari din in ce mai exotice si lumea de pe doua roti, nu sta degeaba !

MotoCzysz E1, o motocicleta.. de inalta tensiune :!:, conceputa de o mica firma din Oregon, US, cu o rezerva de putere de 10 ori mai mare decat o Toyota Prius !

http://motoczysz.com/motorcycles/e1pc_2010" onclick="window.open(this.href);return false;

Pana aici prezentarea..

Teoria ca teoria, dar practica ne termina!

Am un prieten, care acum 6 ani a vrut sa devina smeker, sa nu mai polueze planeta, sa numai plateasca deloc taxe si a dat 7000 de euro pe un scooter electric, luat din Olanda, numai ii retin denumirea, incepea cu un V......, de productie americana! Buunn !! In 2 luni a scapat de asa ceva, ca de 3 ori sic! era sa se lasa linsat si trecut in lumea umbrelor. Am mers si eu odata cu el, pur si simplu in conditii de trafic intens din oras, trotineta fiind absolut silentioasa, putini te vad, nimeni NU te aude ! :? In conditiile din Romania, unde 97 % din ..soferi, motociclisti, pilotese de F1, taximetristi, biciclisti, cocalari si pietoni..NU respecta nimeni regulile de circulatie, unde majoritatea nici nu vor sa auda de acea elementara politete de pe asfalt, ce naiba sa faci cu ..chestiile astea care nu cuvanta ??

Eu sunt exclusiv pieton si biciclist inca din 2009, ca am avut inspiratia sa mi vand masina inainte de criza si ma tot gandesc sa mi leg de picioare lanterne si mecanisme sonore de avertizare..

Pana cand Romania va deveni civilizata si normala la cap, ..pronosticul meu, in 150 de ani..tot cu analogul vehicular votez, cu motoarele care scot flacari si ragete de leu.. :)
"Este intotdeauna de preferat compania oamenilor care cauta adevarul, fata de a celor care l-au gasit deja" Terry Pratchett

User avatar
doru
Posts: 248
Joined: 16 Oct 2008, 14:28

Re: Despre masini

Post by doru »

remoteviewer1 wrote:Din cauza pocnitorilor alea infecte (1,2 si 1,4 tsi) VW a ajuns de rasul curcilor, un brand de care (amatorii de motoare si masini) rad pe la colturi
Daca asa, fiind de rasul curcilor, VW au ajuns pe locul 2 in randul producatorilor de automobile la nivel mondial, cu doar vreo 200 mii de masini mai putin vandute decat nr.1 Toyota, se pare ca au succes cu pocnitorile lor, sau toti care le cumpara sunt niste fraieri (ceea ce iarasi ar fi un succes)! De cand fac astfel de “pocnitori infecte” au ajuns chiar sa vanda cu 50% mai multe masini, in perioada 2009 – 2013. A dracu' si economia asta de piata!
Acum sa nu fiu gresit inteles, nu fac apologia si nu sunt un sustinator al motoarelor mici sau al grupului VAG, nu sunt un specialist in domeniul mecanicii auto si nu pot combate cu argumente tehnice afirmatiile extrem de negative la adresa acestor “gunoaie” de motoare (in speta 1.2 sau 1.4 TSI). Dar atunci cand se arunca astfel de aprecieri radicale ma astept si la o sustinere mult mai solida a lor. Aveti vreo statistica a motoarelor cu defectiuni aparute in service la reparatii? O turbina cred ca se poate defecta la orice motor cu supraalimentare, depinde probabil de mai multi factori. Eu am facut 100 mii km cu acel motor 1.4 TSI si nu am schimbat nici o turbina, nu doua sau trei, am si un amic ce detine o masina cu motorul 1.2 TSI si, la fel, in 4 ani nu l-am auzit sa aiba vreo problema. Pareri pro si contra exista multe, de la persoane mai mult sau mai putin avizate, dar care este realitatea "adevarata"? Daca exista astfel de probleme constructive ale respectivelor motoare si procentajul defectiunilor aparute ar fi alarmant (VW cunoscand in mod sigur cel mai bine situatia reala a a acestor defectiuni, la nivel global) nu vad justificarea de a fi mentinute in continuare in fabricatie, deja de cativa ani buni. Ori s-ar fi remediat eventualele probleme pana acum, ori n-ai mai avea loc in service de motoarele VW TSI!
Si daca ar sta lucrurile asa, nu ne-am intoarce mai bine la Daciile noastre 1400 care se repara in fata blocului si, iata, sunt extrem de fiabile, ca mai circula si dupa 30 de ani?
Ideea pe care vreau de fapt sa o subliniez este ca putin echilibru in aprecieri nu strica in nicio ocazie (inclusiv a sculelor audiofile), iar daca se fac afirmatii atat de transante, ar trebui sustinute cu argumente mult mai clare si obiective. Mai ales pentru a pricepe si cei care nu sunt specialisti in domeniu (adica majoritatea dintre noi, presupun).
In ce priveste masinile cu motoare electrice, eu cred ca mai asteptam mult si bine pana cand acestea vor detine un procent semnificativ din piata auto. In afara problemelor tehnice de implementare si costurilor financiare inca ridicate,mai exista si problemele de mentalitate sau psihologia cumparatorului auto. Pai unde mai e placerea conducerii cand nu mai faci nimic decat sa apesi pe un buton si sa ai grija sa nu te ia somnul daca faci un drum pana la Constanta? Probabil aceste masini electrice vor veni echipate si cu niste difuzoare sub capota, care sa genereze sunetul motorului clasic, pentru a nu adormi la volan sau, mai rau, pentru a nu te trezi in “bot” cu pietonii care nu sesizeaza acustic prezenta masinii tale!
Sa vedeti atunci ce o sa ducem dorul masinilor actuale cu motoare clasice, cum o sa “tanjim” dupa tacanitul unui diesel, la fel ca audiofilul dupa pacanitul vechiului vinil pus pe pick-up! :D
Most people use their stereos to listen to music. Audiophiles use music to listen to their stereos.

User avatar
comanr
Posts: 517
Joined: 26 Apr 2013, 21:36
Location: galati
Contact:

Re: Despre masini

Post by comanr »

la masini e ca si la scule , 99% dintre masinile de pe piata, mai ales gunoaiele ieftine(vw, reno, etc) sant praf.

nu e un secret ca tsi urile au necazuri mari cu distributia si nu numai. nu stiu daca au remediat problema intre timp insa s au facut deja de kkt deci nu conteaza nici daca urmeaza sa scoata tsi uri de aur.
my soul project - http://www.analogicsound.ro

cablurile cu sens.

User avatar
doru
Posts: 248
Joined: 16 Oct 2008, 14:28

Re: Despre masini

Post by doru »

comanr, fara suparare, astea sunt niste afirmatii generale, fara fundamentare. In primul rand comparatia industriei si pietei auto cu cea audiofila mi se pare pusa gresit, adica … invers. Pai aici vorbim tocmai de categoria aia de 99%, de masinile adresate majoritatii cumparatorilor, de alea care sunt praf, cum zici. Nu ne refeream la alea 1% ramase, din segmentul premium de lux probabil, unde, desigur, motoare de 1.2 sau 1.4 TSI poate exista doar la … stergatoarele de parbriz! Adica nu vorbim de piata mica de scule adresate audiofililor, acel 1%, ca sa ne referim la comparatia ta, chiar fortata, unde lucrurile stau desigur altfel. Nu vorbeam de Bentley ci de Golf, ca sa revenim la masini. Daca, prin comparatie cu cele 1% masini de lux, cele 99% din piata auto care sunt adresate masei largi de cumparatori, le apreciem ca sunt praf, dupa cum spui, atunci nici nu mai conteaza cu ce motoare sunt echipate, toate sunt intr-o mare galeata.
In al doilea rand, VW pe care le incluzi in categoria gunoaie ieftine, nu sunt deloc ieftine, din contra, sunt mai scumpe decat majoritatea marcilor concurente.
Spui ca nu e un secret ca TSI-urile au necazuri mari cu distributia. Cat de mari sunt aceste necazuri, 10%, 20%, sau toate aceste motoare pleaca cu defecte din fabrica?
Chestia cu facutul de kkt este contrazisa de numarul de masini vandute de grupul VW in ultimii ani, asa cum spuneam, afirmatie bazata pe cifre concrete.
Si tot cum spuneam, asteptam argumente mai temeinice, nu vorbe aruncate in general.
Most people use their stereos to listen to music. Audiophiles use music to listen to their stereos.

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: Despre masini

Post by momolo »

doru wrote:Sa vedeti atunci ce o sa ducem dorul masinilor actuale cu motoare clasice, cum o sa “tanjim” dupa tacanitul unui diesel, la fel ca audiofilul dupa pacanitul vechiului vinil pus pe pick-up!
:lol: Super!
Intradevar, electricele au o mare problema, lipsa zgomotului. Intr-o tara in care cetateanul majoritar considera cel mai bun loc de mers (agale) sau scarpinarea in turul pantalonilor fix pe mijlocul drumului, eventual si noaptea pe bezna, lipsa zgomotului la electrice ne-ar putea duce catre o selectie naturala ! Poate prin masini electrice se va imbunatatii situatia la vot (desi nu cred, la noi voteaza si mortii) :lol:

Uitati aici o alta marca interesanta, doar asa de clatire a ochilor:
http://www.cadillac.com/elr-electric-hybrid.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Apropos de VW, un SEAT Ibiza cu motor VW de 1000 cm fabricat in 2002 a mers fara nici un defect (pur si simplu!) inafara de consumabile, evident, fix 200.000 Km cand a fost storcit intr-un accident de un tampit cu Opel, paguba totala, masina dusa la gunoi. Motorasul VW de 1000 cm consuma infim, incredibil, la drum intins putea lua si 4 litri la suta. La condus nici nu aveam senzatia ca am un motor de 1000, era vioi si pe autostrada putea fugi ore in sir cu 145 Km/ora incarcat cu 3 oameni si bagaje. Grozava masina, grozav motor! Adica VW.
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
comanr
Posts: 517
Joined: 26 Apr 2013, 21:36
Location: galati
Contact:

Re: Despre masini

Post by comanr »

din cauza ca vw a cazut in plasa marketing ului si a cailor putere a facut niste greseli si anume:
-la diesel injectoarele pumpe duse piezo(in special pe motoarele de 175 cai) care pica zilnic, ba chiar au rechemat toate masinile din lume pentru a le inlocui injectoarele(nu vreau sa ma gandesc la ce fel de gafa este asta)

nu stiu ce ar trebui sa explic, dat fiind faptul ca au picat sau vor pica TOATE masinile vw echipate cu injectoare piezo.

exista motoare si motoare la vw, unul indestructibil gen cod motor BMP 2.0tdi(103kw) care inca merge perfect la 300k si unul pilaf la care s au inlocuit toate injectoarele de doua ori in 100k , cod motor BMR 2.0tdi(125kw).

-la fel necazurile la tsi, pica distributia pe lant la greu, e stiut, puteti intreba la orice dealer sau puteti vedea cate belele au pe forumuri de exemplu.



eu apreciez firma vw , ba chiar prima mea masina a fost un passat din 77 insa o caracteristica a unui producator consacrat este standardul de calitate al produsului care acum este unul la genunchiul broastei, practic e o loterie cand cumperi o masina, poti lua o masina faina sau un mare gunoi, timpul decide pentru ca nu se mai testeaza nimic intensiv, defapt se testeaza pe clienti.

vanzarile nu stiu daca au vreo legatura cu ceea ce se intampla, mai degraba cu trecutul, probabil daca vor continua asa vor avea anumite probleme si pe vanzari.
my soul project - http://www.analogicsound.ro

cablurile cu sens.

User avatar
remoteviewer1
Posts: 925
Joined: 14 May 2011, 11:13
Location: Bucuresti

Re: Despre masini

Post by remoteviewer1 »

O fi mers 200 K Km insa acel motor de Seat era un motor aspirat, simplu si eficient. A nu se confunda cu ascutitorile de astazi care dau fum negru imediat cum ies din reprezentanta. Si daca sunt asa de bune aceste megacarute scumpe, uitati-va cum arata teava de esapament la un Polo, Golf sa zicem dupa 5000 km, o sa radeti e mai neagra si cu funingine decat la un diesel! Si mai ascultati cum tacane un 1,2 tsi la 10 000 km, ca TDI-ul de tractor de pe Golf 4 moare de invidie, se tavaleste pe jos de ciuda. Si comparatia cu pacaiturile de la pick-up ma pufneste....zambetul ca sa nu zic altceva, nimeni nu regreta casetoafoanele cu luminite din anii 90 (1.2 si 1.4 tsi adica). A nu se intelege ca am ceva cu mega grupul de masini audiofile VAG, toti cu motoarele turbo au dat chicks (BMW-ul a avult lemon law in america cu 6 cilindri in linie turbo :mrgreen: ).

PS. vorba audiofilului, uitati-va cu cat se vand la sh(nu la noi in fraierica land unde unii romanasii ar linge si scuipat de german daca ar avea stema de haudi sau mertan) ca sa intelegeti cat sunt de bune...mai intrati si pe forumurilor auto sa vedeti zidul plangerii la motoarele de 1,2 din romanica, din cauza benzinei proaste si a prafului, ca in germanica nu se defecteaza neam niciunul...
“Without music, life would be a mistake.”― Friedrich Nietzsche

User avatar
comanr
Posts: 517
Joined: 26 Apr 2013, 21:36
Location: galati
Contact:

Re: Despre masini

Post by comanr »

avand in vedere ca nu s parale, scot la vanzare apartament+garaj.

di undi bani, fimeia vrea bani, copchiii vor bani, masina vrea bani, iar io, am doar doua mani :D


https://www.youtube-nocookie.com/embed/ ... =0&lang=fr" onclick="window.open(this.href);return false;
my soul project - http://www.analogicsound.ro

cablurile cu sens.

Post Reply