AUTO - Despre masini (si soferi)

Doar o vorba sa-ti mai spun
Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

https://www.go4it.ro/content/auto/nu-i- ... -19150343/" onclick="window.open(this.href);return false;

Buna ziua,o fi o ciudatenie si nici nu stiu daca o pot incadra in faza de pionierat elextric auto ,dar sigur e vorba de curaj ,chinezii de alfel l-au avut intotdeauna ,cred,pe segmentul masinilor electrice ,nu e chiar comedie dar merita citit articolul doar pentru a o vedea .
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

resitent
Posts: 358
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Ceva dă vis :lol:
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

https://piataauto.md/Stiri/2020/09/VIDE ... yaz-DT-30/" onclick="window.open(this.href);return false;

Asta, da .
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

resitent
Posts: 358
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Ei kkt. O mizerie senilata
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

O fi ,dar daca ai fi cercetator rus in taigaua siberiana ,cu siguranta ai avea nevoie de asa ceva . :)
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

resitent
Posts: 358
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Cercetătorii ruși inventatorii unui kkt.
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

Messer
Posts: 103
Joined: 30 Jul 2020, 20:27

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by Messer »

Buna ziua,nu inteleg de ce sunteti atât de pornit,v-as fi recunoscator daca ati motiva ceeace scrieti,nu stiu daca ati facut armata ,spre exemplu ,Kalasnikov,Dragunov sau Mosin Nagant chiar nu sunt un "kkt", ca sa nimerit la noi si "mesterul prost dã vina pe sculã" asta e.Chiar si colegii forumisti ,care au avut ocazia sa asculte scule de muzica rusesti au fost multumiti de ele.Va rog daca se poate sa ducem o discutie decenta,fara maronii printre cuvinte .Multumesc .
"Experienta,este direct proportionala cu cantitatea de echipament distrus."

resitent
Posts: 358
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Nu mai suport mazetele rusești.
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14344
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

resitent wrote:Nu mai suport mazetele rusești.
dovada cat de manipulabil esti. Adica pre limba ta, ai pus botul (la gargara unora picurata constant si vesnic in presa/mass media de rahat rromanesc).
Te-au facut baietii din vest. Exista si altii ca tine dar facuti de baietii din est. Totul este sa capeti idei si convingeri fixe si sa devi un veritabil idiot util! (pentru una dintre tabere) Deviza este, tara te vrea prost! (recte, crede si nu cerceta! Ca tot iti place tie religia! :D )
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

resitent
Posts: 358
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Nimeni nu e perfect, cu toții avem căderile noastre momolo :lol:
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14344
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

Elon Musk nu găsește angajați pentru fabrica din Germania. Salariile oferite de șeful Tesla
https://alephnews.ro/economie/elon-musk ... ful-tesla/" onclick="window.open(this.href);return false;

Inteleg ca au taiat si o padure ca sa faca fabrica aia. Tocmai nemtii!
Nu pricep de ce nu au facut-o in Romania?!?! Putea Elon Musk sa faca ce vrea cu mujicii de aici si astia ii faceau pantofii cu limba in fiecare zi. Oricum fabrica e automata si are nevoie doar de maimute sa invete chestii simple.
Nu inteleg cum si-a facut socoteala sa faca o fabrica intr-o tara atat de scumpa si boierita ca Germania?!?! Probabil e atat de infumurat si arogant ca nu asculta pe nimeni. Mi se pare stupid ca a pus-o in Germania.
Cred ca asta se umfla ca un balon o vreme pana face POC.

Acum i-a explodat si bidonul penibil cu care se lauda ca ajunge pe Marte:
https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/vi ... se-1415528" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

resitent
Posts: 358
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Teslele astea îs ca niste gunoaie, construite prost, le intra apa in faruri din prima.zi și le sar chederele și flutura așa.din mers. Bateria este integrată în șasiu, practic mașina este de unica folosință, pentru a o recicla ai nevoie de multă tehnologie. Spre deosebire de toyote și alte gunoaie cum e și Volvo al meu la care se pot înlocui elementi din baterie, sau blocuri de 40V. Cert e că tesla este și cea mai pur sânge electrica cu un centru de greutate foarte jos, invertoare de curenți mari și puteri mari la roată (multe sute de cai și multe sute Nm), alaturi de autonomii importante.
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14344
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

Maşină Dacia 1300 refăcută după 44 de ani de la momentul ieşirii pe poarta fabricii
https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/m ... ace1f.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14344
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by momolo »

resitent, poti participa si tu dupa ce iti termini Audi !
Unul dintre cele mai tari evenimente de motorsport din Europa a avut loc in Covasna, unde 45 de echipaje si-au testat timp de 5 zile, in 15 probe, dintre care una de noapte, bijuteriile de colectie de sute de mii de euro.

Automobilele care au luat startul in acest raliu pe zapada, desfasurat la temperaturi de -20 de grade, sunt masini cu istorie in anii '80 si '90 in motorsportul mondial.

"Ca sa poti sa concurezi iarna cu masinile istorice pe drum forestier, inghetat cu zapada si cu gheata, este obligatoriu sa mergi cu anvelope nordice care sunt inguste si au cuie mari. O asemenea competitie nu exista in niciun alt loc din Europa", a spus George Grigorescu, maestru al sportului in automobilism, unul dintre organizatorii Romania Historic Winter Rally.

Competitia a tinut 5 zile, a avut 15 probe, dintre care una pe timp de noapte, iar concurentii si-au etalat la start masinile de sute de mii de euro.

"Preturile merg pana la 200.000, 300.000 de euro, depinde foarte mult si de povestea masinii, daca masina respectiva a fost pilotata de cineva celebru si are un istoric de genul acesta. Daca a avut ceva titluri mondiale, pretul poate trece de 1,2 milioane", a adaugat Norris Mageanu, presedintele Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

"Aceasta competitie este la a 5-a editie si este special gandita pentru masini istorice. Francezi, belgieni, italieni au aflat de competitie, au prins gustul, sunt foarte multumiti de modul in care se intampla lucrurile si vin din ce in ce mai multi", a explicat Norris Mageanu.

"Am avut parte de familia De Mevius, Gregoire de Mevius este dublu campion mondial de raliuri. Fiul a venit acum doi ani sa cerceteze, iar acum au concurat", a subliniat George Grigorescu.

George Grigorescu povesteste ca le-a fost greu sa organizeze un asemenea eveniment in perioada de pandemie, iar multi dintre participanti au renuntat.

"In final am ajuns cu 45 de echipaje la start, unde erau 70 cu o luna si jumatate inainte. Sperietura de pandemie, de problemele de calatorie pentru piloti, copiloti care veneau cu avioanele, dar mai ales pentru asistente care trebuiau sa treaca frontierele cu masini, camioane, i-a facut pe multi sa dea inapoi", a mai spus George Grigorescu.

Belgianul Ghislain de Mevius, la bordul unui Ford Escort MKII, a castigat a cincea editie a Romania Historic Winter Rally, competitie pe care a dominat-o inca din prima zi. De la startul cursei nu au lipsit Ford Escort, Toyota Celica, Porsche 911, Lancia Delta 4, Opel Ascona, Mazda RX sau BMW 325.

La fel ca editiile precedente, competitia organizata in Covasna de Aspromeca prin Paul Lacombe si George Grigorescu, a strans un numar impresionant de straini. Din cele 45 de echipaje, doar unul a fost din Romania, cu Gabriel Stancu la bord, celelalte sosind din Franta, Belgia, Olanda si Grecia.

"La plecarea din Romania, le-am facut si testul Covid, ca sa se poata intoarca la ei in tara. Aceasta era alta teama pe care o aveau, dar s-a rezolvat. Editia din acest an a fost cea mai buna de pana acum", a incheiat George Grigorescu.
https://ziare.com/sporturi/stiri-din-sp ... Interpromo

Image
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

resitent
Posts: 358
Joined: 14 Mar 2020, 18:21

Re: AUTO - Despre masini (si soferi)

Post by resitent »

Asta as dori, deja am câțiva prieteni pe.fbuc care fac asta. De obicei trebuie să îți permiți să tragi de mașină dar se poate și o participare pentru palmares, nu as dori sa distrug mașina iar aceste mini competiții cam fac victime. Plus că ele îs niste babe, nu mai sunt avioane de linie...
Pioneer Linear (PL-L1000)
Kyocera DA-910 SE
Onkyo Integra A8670
Technics 7

Cine se împiedică de un cablu poate să piardă trenul audiofil

Post Reply