momolo, iti multumesc pentru explicatiile referitoare la opiniile tale (si ale altora, specialisti chiar!) in legatura cu valoarea artistica a lui Sarah Brightman.
Desi "tehnic" se poate sa aveti dreptate, eu unul raman in continuare un pasionat admirator al ei si nu uit ca, datorita vocii si interpretarii sale, am facut, timid, cativa pasi in muzica de opera, intr-o vreme cand detestam "la greu" opera si muzica simfonica! Cand am auzit prima data de ea, in '97 cu prilejul celebrului duet cu Bocelli, practic m-a bulversat, vocea sa angelica mi-a produs o imensa bucurie sufleteasca, daruindu-mi ulterior nenumarate clipe de desfatare muzicala.
Sa nu uitam totusi ca ea, la baza, este cantareata de divertisment, pornind la sfarsitul anilor '70 din era disco alaturi de Hot Gossip si facand apoi pasi temeinici, in anii '80, in cultura pop si in musicaluri (care tot divertisment se cheama), in special in cele ale lui Andrew Lloyd Webber.
A, ca a abordat, tangential, si cateva secvente din arii de opera pe albumele sale ori in diverse colaborari este un cu totul alt lucru... insa nu consider ca trebuie judecata exclusiv dupa acest criteriu, al neperformantei sale (zic unii!

) din acest domeniu. Mie personal, imi place, atat cat cunosc (nu extraordinar de mult, recunosc...) din opera. Este o solista de crossover, de divertisment muzical, uneori se descurca splendid, alteori o cam da in zona kitsch-ului (vezi "Harem"), insa niciodata nu mi s-a parut a fi stridenta, ba dimpotriva, cu suficient de mult bun-simt si - lucru de admirat - cu o deosebita aplecare catre cunoasterea muzicala (nu este genul de "vedeta" careia producatorul ii da pe tava partitura ca s-o lalaie in studio dupa care -pac! - discul).
Da, voi merge la Jean-Michel Jarre, am bilet in Sector T

si sper sa ne intalnim acolo cat mai multi de pe acest forum!
Nu in ultimul rand, te felicit,
momolo, pentru acest site si ma bucur sa observ o schimbare placuta in privinta dialogului.