BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Doar o vorba sa-ti mai spun
Kostas
Posts: 1479
Joined: 03 Oct 2008, 16:23

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by Kostas »

Cele mai placute momente sunt cand pavelele noi, desprinse si ascunzand apa te uda cand calci pe ele formand un fel de geiser.
Din acest motiv probabil au inceput sa se toarne un nou rand de pavele peste cel deja existent. Eu zic ca ar mergea si un al treilea care sa acopere si spatiile unde au fost copacii recent taiati.
Gabi de la Voluntari va fi multumita de noul aspect uniform al orasului, fara copaci, tufe si alte obstacole verzi!
"Muzica este un răspuns căruia nu i s-a pus nici o întrebare". - Nichita Stănescu

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Vom vota în foarte scurt timp PMUD (Plaul de Mobilitate Urbană Durabilă), care implică şi şase parcări de tip park&ride, care vor fi construite la intrările în capitală, astfel încât cei care tranzitează oraşul să aibă posibilitatea să îşi lase maşina personală la intrarea în Bucureşti, iar de acolo să aibă mijloace de transport în comun care să vină la intervale foarte scurte de timp”, a explicat Gabriela Firea
http://www.mediafax.ro/social/planul-pe ... a-15939859" onclick="window.open(this.href);return false;

Pun pariu ca daca le vor face (dar nu cred, in birocratia si legislatia actuala nu se poate face nimic, niciodata!) vor sta goale. Rumanul e invatat sa parcheze in usa tutungeriei. Cine a mai auzit sa-si lase masina la cuca macaii in marginea orasului si sa ia autobuzul ?! Abia daca pe danez sau pe neamt daca as paria, dar la rumani nu-mi pot imagina asa ceva!

Si cum naiba sa vina autobuze la intervale scurte de timp?! Pai vor merge asa numai la inaugurare, dupa aia vor veni in coloana cate trei bucati dupa ce astepti ca prostul mult si bine in statie.
Primăria Capitalei intenţionează să cumpere 500 de autobuze noi, 30% din acestea fiind electrice şi urmând să beneficieze de o bandă unică.
alta utopie din seria "baba se piaptana si tara arde". Deja strazile nu sunt suficient de late, traficul e din ce in ce mai blocat, renovarile de bulevarde s-au facut in ultimii ani prin ingustare din cauza sinelor de tramvai pe care nu se mai poate circula... si acum tipa vine cu ideea sa faca banda speciala de autobuz ?! Ha, ha, ha !!!! Bulevarde din cele mai late sunt deja total blocate la ore de trafic, prima banda e luata de parcatii sub semnul de interzis cu ridicare, orasul e plin de astia, apoi vin altii sa parcheze in paralel cu cei parcati deja ilegal, tramvaiul e cocotat pe noile sine peste care nu treci decat cu tancul si pentru circulatie mai ramane o banda sau una si jumatate! Iar ea vrea sa faca banda speciala de autobuz !? In Buccuresti ! Ha, ha, ha!
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Maşinile parcate pe trotuare sau staţionate neregulamentar pot fi ridicate din nou
http://www.mediafax.ro/social/masinile- ... u-16029862" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Vreau si eu in fata casei un crocodil din ala! S-ar putea ca in interior sa fie o acustica buna pentru niste bookshelfuri mici si bengoase!
Ce vrea sa cumpere Primaria lui Robert Negoita de 175 milioane de euro: Catel 3D cu os in gura, dinozaur mancand un hamburger, crocodil cu tobogan pe spate/Ce probleme majore ridica licitatia
http://economie.hotnews.ro/stiri-compan ... itatia.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ar mai trebui spus ca pe Bulevardul Camil Ressu (sector 3) dupa ce s-au turnat faimoasele mega borduri (cazemate) din beton rosu (armat!) si s-au pus pavaje noi (pavele rosii pe nisip peste fostul trotuar (care trebuia demolat intai, fiind fara dubiu platita demolarea, insa nu s-a demolat, au pus pavelele direct peste fostul trotuar), la cateva luni a fost spart (devastat) tot (inclusiv gradinile blocurilor) si s-a cascat un imens sant kilometric pentru ingroparea unor cabluri (electrice) Dupa care a venit iarna si a nins peste toata devastarea. Si asa a ramas.

Image
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

Kostas
Posts: 1479
Joined: 03 Oct 2008, 16:23

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by Kostas »

Vreau eu cainele 3 D cu os sa-l pun pe sistemul 7.1!

Negoita mai are la activ si mobilierul stradal mov, roz, verde si luminitele de pe bd Unirii...care se potrivesc cu gustul lui sclipicios!
"Muzica este un răspuns căruia nu i s-a pus nici o întrebare". - Nichita Stănescu

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Traficul infernal din Bucuresti, atestat oficial: Capitala se afla pe locul 5 in topul celor mai aglomerate orase din lume. La orele de varf, soferii stau in trafic cu 90% mai mult timp decat in conditii normale.

Bucurestiul se afla pe locul 5 in topul celor mai aglomerate orase din lume, cu un indice de congestie de 50%, in 2016 acesta crescand cu 7% fata de 2015, potrivit unui studiu publicat de producatorul olandez de sisteme de navigatie prin GPS TomTom. Cea mai aglomerata zi din 2016 a fost 5 decembrie, iar bucurestenii petrec in medie 57 minute pe zi in plus fata de conditii normale de trafic si 218 ore in plus pe an.

In medie, bucurestenii petrec cu 50% mai mult timp in trafic decat in conditii normale de circulatie. La orele de varf situatia este si mai grava, dimineata pierzand cu 90% mai mult timp in trafic decat in conditii normale, iar seara cu 98% mai mult.

Pe primul loc in clasamentul TomTom se afla Mexico City, cu un indice de congestie de 66%, in crestere cu 7% fata de 2015.

Pe locul doi se afla Bangkok, cu un indice de congestie de 61%, in crestere cu 4% fata de 2015.

Pe locul trei se afla Jakarta, cu un indice de congestie de 58, pe locul 4 se afla Chongping, cu un indice de congestie de 52%, in crestere fata de 2015 cu 14%.

S-a ajuns intr-o astfel de situatie deoarece Primaria Capitalei, Primariile de sector, Politia rutiera si Ministerul Transporturilor nu si-au facut treaba in ultimii ani.

Mai precis, in ultimii 9 ani, Primaria Capitalei nu a investit aproape deloc in dezvoltarea transportului in comun, nu s-au mai cumparat autobuze, tramvaie si troleibuze, flota este invechita, circa 40% fiind nefunctionala, mijloacele de transport in comun nu au benzi unice si raman blocate in trafic. Astfel, nefiind siguri ca pot ajunge la timp la serviciu sau la scoala cu mijloacele de transport in comun, conexiunile nefiind bune (trebuie sa schimbi cateva mijloace de transport ca sa ajungi la munca/scoala), oamenii folosesc masina personala.
....
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... 18-ore.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Creşterea numărului de locuinţe noi din Capitală nu a ţinut cont de infra­structura educa­ţională, astfel că s-a ajuns în si­tuaţia în care, în anumite zone, copiii merg la şcoală în trei schimburi. În plus, adesea efectivele de elevi depăşesc 30 de copii într-o clasă, deşi legea învăţă­mântului spune clar că într-o clasă nu pot învăţa mai mult de 25 de copii.
http://www.mediafax.ro/social/la-noua-s ... i-16170743" onclick="window.open(this.href);return false;

Se intampla si alte fenomene - metroul e supra aglomerat si nu mai face fazta la ore de varf. Idem si transportul de suprafata. Idem bulevardele principale ambuteiate la ore de varf. Idem si problema parcarilor.

Ideea este ca in sistemul criminal birocratic romanesc pentru autorizatia de construire se cer dosare ca in evul mediu si hoarde de trantori de la primarii sau aciuati in jur (prin diverse mafii profesionale) sug papica din toata povestea autorizarii. In final, dupa ce sistemul birocratic a supt de vlaga pe ala care vrea sa construiasca ceva, "organele" autorizeaza in bezna mintii oribilitati sinistre si obscene (cu aspect de Africa Centrala) si aglomerari de oameni fara ca infrastructura zonei sa suporte asa ceva, fara ca "organele" sa raspunda pentru aceasta perturbare. Iar politica marlelor politice este sa arunce totul pe investitor, ca doar el e singurul care are bani si deci trebuie jumulit!

In tarile civilizate autoritatile locale raspund de infrastructura si chiar pun la dispozitie intai infrastructura si apoi dau aprobarea de construire!

la noi se construieste cladirea in mijlocul unei mocirle fara canalizare, fara nimic, dupa care urmeaza lupta pentru utilitati si strada pavata. Care in final arata mai rau si e mai ingusta ca in Uganda!

Cum terenul in Bucuresti costa de bubuie (adica are aspect si facilitati de Africa Centrala dar pret de Miami Florida), investitorul care construieste vrea sa scoata 7 piei de pe oaie, adica vrea sa construiasca cat mai mult in petecutztul lui penal de teren de rahat cu accese si facilitati demne de Congo. Oricum, investitorul isi imparte profitul cu toti coruptii locali, altfel nu pupa afacere! Deci in final costul e aberant pentru o tara de lumea a treia (cum suntem noi) iar tot ce reprezinta infrastructura si exterior, e cel mult la nivel (si aspect) de Uganda sau Congo.

Totul e condimentat cu o coruptie totala a "organelor" locale in strat cu o incompetenta uimitoare!

In final se construiesc bantustane din polistiren si rigips pe care daca le compari cu ceea ce s-a construit in anii de comunism 1960-1970, le plangi de mila astora moderne. Ceea ce pe vremea aia era considerat saracie (ca banii erau putini), acum e lux! Si totul tine de joi pana mai apoi, totul e consumabil. Dar pretul e colosal!

Astfel, apar mini orase in oras pe infrastructura actuala care zace in paragina de peste treizeci de ani (nu punem la socoteala cateva asfaltari, nici bordurile rosii!).
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Se baga flori la sectorul 3 !!!
Inca o licitatie gigantica la Sectorul 3 din Bucuresti: Robert Negoita vrea sa plateasca 350 de milioane de lei pentru o parte din spatiile verzi: milioane de panselute, lalele, begonii si arbusti

Primaria sectorului 3 a demarat licitatia pentru atribuirea unui acord cadru pe 4 ani pentru intretinerea spatiilor verzi, valoarea maxim estimata a acestuia fiind de circa 350 milioane lei. Spatiile verzi din sector sunt impartite in 3 zone, iar acest contract vizeaza doar o zona, respectiv zona I, pentru celelalte doua zone fiind atribuite inca din 2015 contracte pentru intretinerea spatiilor verzi, pe o perioada de 8 ani, valoarea acestora fiind de 243.315.007,00 lei fara TVA. In plus, Primaria sectorului 3 a concesionat in 2014, pe o perioada de 8 ani, intretinerea celor patru mari parcuri din sector - Titan, Alexandru Ioan Cuza, Titanii si Gheorghe Petrascu - firmei Cris Garden, valoarea estimata a contractului fiind de circa 200 milioane lei.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... rbusti.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Bucurestiul nu are aer si nici parcari dar va avea luminite de Paste puse de doamna Firea!
Conform zicalelor stramosesti, "Tichia de margaritar pe capul chelului" sau "Tara arde si baba se piaptana".
Daca va pune in practica absurditatea benzilor de circulatie speciale pentru transportul in comun, haosul in trafic va fi suprem! Si evident, nimeni nu va respecta acele benzi sau mai precis, vor fi respectate "variabil" si "relativ". Si sunt curios, daca ar aparea benzile speciale, autobuzele vor veni ca si acum grupate cate doua, trei, patru ?
Chestiunea asta cu parcarile s-ar rezolva (macar partial) numai daca am schimba statul cu totul, intreg sistemul birocratic, conducatorii, procedurile, legile, partidele, mentalitatea, poate si poporul.....
Legatura directa intre lipsa parcarilor si traficul de cosmar din Bucuresti: cum ignora primarii Capitalei o problema majora a orasului
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... asului.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Revoltător. Client snopit în bătaie de un taximetrist de la Leone pentru că a cerut bon fiscal

Nesancţionaţi cu promptitudine de Poliţie, unii taximetrişti continuă să-şi facă de cap. Ei îşi impun pe stradă propia lege, refuzând curse care nu le convin sau pur şi simplu agresându-i pe clienţii care nu le acceptă condiţiile. Este şi cazul unui bucureştean care a ajuns cu capul spart la spital după ce s-a urcat în maşina unui taximetrist.

Incidentele în care sunt implicaţi taximetrişti parcă nu se mai termină. Un bucureştean a ajuns în stare gravă la spital, după ce a fost bătut până la leşin de un taximetrist de la firma Leone căruia i-a cerut la finalul unei curse bon fiscal şi a refuzat să plătească mai mult decât indica aparatul de taxat. Poliţia a demarat o anchetă pentru găsirea agresorului, dar cercetările bat pasul pe loc. Mai mult, victima ar fi fost sfătuită „prieteneşte“ de către anchetatori să-şi retragă plângerea pe motiv că autorul nu poate fi identificat. Tânărul nu s-a lăsat intimidat, şi-a angajat un avocat, şi a deschis o acţiune penală în instanţă, dar şi una civilă, îndreptată împotriva companiei Taxi Leone. Incidentul s-a petrecut luna trecută, când Alin Berba (30 de ani) a luat un taxi din Centrul Vechi. Voia să ajungă acasă undeva în zona Gării Obor. Iniţial a fost refuzat de mai mulţi taximetrişti pe motiv că distanţa era prea scurtă. În cele din urmă, un taximetrist de la Leone a accepat însă când s-a urcat în maşină tânărul a fost informat că-l va costa 25 de lei cursa. Acesta nu a zis nici da, nici ba. „În drum spre casă în zona Pieţei Unirii, taximetristul a fost oprit de poliţişti, care făceau o razie. I-am spus poliţistului că şoferul mi-a cerut mai mult decât costă cursa. Agentul s-a uitat la aparat, a văzut că merge şi mi-a zis că nu are ce să facă şi ne-a dat drumul să plecăm“, povesteşte Alin Berba.

Bătut până la leşin

Problemele aveau să apară la destinaţie. Iritat că clientul i-a plătit doar suma indicată de aparat şi a avut neobrăzarea să mai ceară şi bon fiscal, taximetristul a decis să-I dea acestuia o lecţie. Cu bâta de baseball din dotare. „Am ajuns acasă, cursa făcea 10 lei şi ceva, i-am dat 11 lei şi am cerut bon fiscal. Mi-a zis că nu mi-l dă şi mi-a cerut 25 de lei. Am refuzat şi am coborât din maşină. Am văzut că a scos din portieră o bâtă de baseball şi a vrut să fug, dar nu am apucat. M-a lovit cu bâta în cap de mai multe ori, după care nu am mai simţit nimic. Nu ştiu cum am reţinut indicativul de pe taximetru: 361”, îşi aminteşte Berba. Dată fiind ora târzie, nimeni nu a văzut incidentul. Când s-a asigurat că tânărul nu mai mişcă, agresorul l-a lăsat lat în mijlocul drumului şi a plecat. Când şi-a revenit în simţiri, Alin Berba a reuşit să ajungă la uşa blocului şi să sune la interfon. Soţia l-a ajutat să ajungă în casă şi a sunat la 112. Un echipaj SMURD şi unul de Poliţie au sosit la faţa locului. Victima, care îşi revenise între timp, le-a spus poliţiştilor ce s-a întâmplat. Dus de urgenţă la Spitalul Floreasca, medicii i-au pus mai multe copci şi i-au făcut investigaţii medicale. Când şi-a mai revenit, tânărul a mers la Secţia 9 Poliţie şi a depus plângere. Ulterior, a mers la Institutul de Medicină Legală pentru a-şi lua un certificat medico-legal. Poliţiştii au tărăgănat ancheta încă de la început. „Am început să-i sun la două zile. În final, dosarul a fost repartizat unui agent de poliţie, care mi-a mai luat o dată declaraţie. I-am spus că în zonă sunt mai multe camere de luat de vederi. A zis că a verificat, dar pe camere nu se vede nimic, pentru că era noapte. Le-am zis să vorbească cu poliţistul care ne-a oprit la Unirii, dar au refuzat, spunând că n-are cum să ţină minte un poliţist sute de taximetrişti pe care i-a controlat“, povesteşte victima.

Sfătuit să-şi retragă plângerea

Alin Berba a simţit cu surprindere ostilitate din partea poliţiştilor, deranjaţi de insistenţa acestuia. În cele din urmă, agenţii l-au chemat la o identificare dar, surpriză, în planşele prezentate de aceştia nu era cel care l-a agresat pe tânăr. Revoltător este că poliţiştii l-au sfătuit să-şi retragă plângerea. „Mă simţeam ca un infractor, ca şi cum eu aş fi greşit cu ceva. Poliţiştii mă priveau cu reticenţă şi cu răceală. M-au chemat la identificare după nişte planşe cu două persoane care ar deţine licenţa 361, număr pe care îl reţinusem. Am spus că nu recunosc niciunul dintre ei. Mi-au arătat un taximetru Renault, dar eu mă urcasem într-o maşină Dacia Logan. Atunci, unul dintre poliţişti mi-a zis că ar fi mai bine să-mi retrag plângerea. Tonul era că nu s-a întîmplat nimic grav şi că oricum nu îl vor găsi pe taximetrist. Aşa am simţit eu că poliţiştii nu vor să iasă din birou şi că astfel de fapte sunt nimicuri pentru ei“, a spus Alin Berba. De atunci, nu l-a mai sunat nimeni de la Poliţie.

Compania de taxi, bună de plată

Tânărul a angajat un avocat, depunând la instanţă o plângere penală pentru agresiune. „Aşteptăm rezultatul de la Medicină Legală cu privire la numărul de zile de îngrijiri medicale pe care urmează să le primească victima. În funcţie de asta, discutăm de loviri şi alte violenţe sau de vătămare corporală. O să ne constituim şi parte civilă şi o să chemăm ca parte responsabilă civilmente societatea Leone. Nu doar şoferul este responsabil de ce s-a întâmplat, dar şi firma. Eu mă urc într-un taxi Leone pentru că ştiu că firma e serioasă, eu n-am de unde să ştiu că un individ o să-mi dea cu bâta în cap după ce mă dau jos“, a explicat, pentru „Adevărul“, avocatul Adrian Cuculis. Ionuţ Oneţ, directorul Taxi Leone, a confirmat că poliţiştii au solicitat datele a doi şoferi, care ar fi spus că maşina căutată era un Renault şi nu Dacia Logan aşa cum a reclamat victima.„Noi am trimis şoferii cu datele cerute la Poliţie, dar am înţeles că nu este vorba de un taximetrist de-al nostru. Indicativul 361 este de la o maşină Dacia Logan, nu Renault cum au zis poliţiştii. Noi lucrăm numai cu colaboratori. Eu sunt răspunzători pentru tot ce se întâmplă, pentru imaginea pe care ne-a creează pe stradă. Aşteptăm să vedem ce spune ancheta Poliţiei“, a declarat Ionuţ Oneţ.

Reacţia autorităţilor

Autorităţile au dat semnalul unei adevărate ofesnsive împotriva taximetriştilor care fac lege în stradă, dar rezultatele se lasă încă aşteptate. La Primăria Capitalei s-au adunat sute de plângeri împotriva taximetriştilor, cele mai multe privind refuzul şoferilor de a efectua curse şi comportamentul necivilizat al acestora. De aceea, Primăria Capitalei lucrează la un proiect de Hotărâre de Consiliu General, la care participă mai multe direcţii din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, cu consultarea asociaţiilor profesionale de resort, privitor, printre altele, şi la comportamntul necivilizat al taximetriştilor faţă de şoferi sau la refuzul acestora de a efectua curse către anumite destinaţii sau fără plata unor sume stabilite arbitrat de aceştia.
http://adevarul.ro/news/eveniment/revol ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Experiment Digi24 | Mersul pe jos, mai rapid decât metroul
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... oul-702064" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Deficientul asta a avut un vis erotic cu biciclete. Sau i-a zis cineva ca daca sustine biciclistii se va pune bine cu hipsterii feisbucisti:
Victor Ciorbea, ocupantul postului de Avocat al Poporului, s-a sesizat din oficiu in legatura cu numarul redus de piste pentru biciclete din Bucuresti, potrivit unui comunicat. Sesizarea din oficiu vizeaza posibila incalcare a art. 22 si art. 35 din Constitutia Romaniei privind dreptul la viata si la integritate fizica si psihica si dreptul la mediu sanatos.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... oficiu.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Daca ar sti ce se intampla pe afara (de birou, viloana, masina cu sofer) ar pune pe lista (langa dreptul la viata si la integritate fizica si psihica si dreptul la mediu sanatos) si:
1) trotuare gaurite, strambe, cacate si pisate ocupate in integralitate de masini parcate.
2) poluarea aerului enorma (senzorii de masurare stricati de vreun deceniu - cui ii pasa?!!?Nimanui!!!..... doar Comisiei UE poate!)
3) lipsa parcurilor - dupa ce ca erau putine si imputite, au fost si retrocedate si ocupate cu cladiri din rigips si sticla.
4) chiar si soferul unei masini are dreptul la viata si la integritate fizica si psihica si dreptul la mediu sanatos! Adica sa nu stea in blocaj de trafic vesnic, sa nu moara de inima la volan in traficul infernal din Bucuresti.
5) culmea, chiar si pasagerii din tramvaie si autobuze au dreptul la viata si la integritate fizica si psihica si dreptul la mediu sanatos!!!! (ma refer la tramvaiele cu vome, fecale, pete si putoare grea, adica majoritatea celor care isi tarasc fierul vechi pe sinele ondulate din Bucuresti)

Cu pasagerii de "maxi-taxi" cu facem?! Nu au si ei dreptul?! ( http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... ei-ani.htm" onclick="window.open(this.href);return false; )
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Uniunea Salvaţi România anunţă că a depus miercuriplângere penală la adresa primarului general Gabriela Firea, pentru abuz în serviciu, deoarece de mai multe luni "a refuzat sistematic" să pună pe ordinea de zi a şedinţelor CGMB proiectele USR
http://www.mediafax.ro/politic/usr-plan ... u-16395191" onclick="window.open(this.href);return false;

Cand a blocat traficul in ziua cu "banda unica pentru RATB" tipa a avut consilieri, tiganii caldarari din Voluntari si soferul Dorel din Damaroaia. Ea stie sa-si aleaga consilierii. Dar avand in vedere ca le stie pe toate, se intampla rar. Dar bine!
Dupa care a dat-o elegant la intors, "A fost un experiment" (sfatuita de un alt consilier cu scoala).
Tot asa va zice despre ce a fost, urmatoarea populatie care va popula zona noastra, "A fost un experiment" (nereusit).
Asa vor zice si alegatorii dupa alti 4 ani scursi degeaba.
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Opt pui de lebada din Parcul Titan au disparut in urma cu cateva zile. Primarul sectorului 3, Robert Negoita, face apel la cetateni sa ofere detalii daca stiu ceva despre un eventual furt.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... furati.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Burtosii aia cu ATV care fac pe paznicii prin parc, ce au pazit ?!
Deci au papat banii degeaba.

O fi cautat careva si in targul Vitan duminica dimineata?! Poate ii gaseste la oferta (vii sau prajiti la fastfudul de la intrare, acolo langa boxele alea fara tuitare care zbiara cele mai noi manele, chiar langa indivizii cu catei inca vii in punga, sau cersetoarea cocosata care merge in 4 labe, sau langa tuciuriul care plaseaza ultimele noutati in materie de telefoane furate in timp ce sparge niste seminte impreuna cu doi militieni comunitari).
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

User avatar
momolo
Moderator
Posts: 14345
Joined: 02 Oct 2008, 10:11
Location: Bucuresti

Re: BUCURESTI, probleme la zi dar si arhive, istorie, etc

Post by momolo »

Cum s-au blocat proiectele centurii feroviare a Capitalei si a trenului Gara de Nord - Aeroport, desi la finalul anului trecut erau aproape gata sa fie demarate
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in ... marate.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tinereţea este o noţiune, biologia un adevăr. Ele împreună dau dimensiunea existenţei"(Geo Bogza)

Post Reply