Nu am habar la ce te referi , eu consider ca este un amplificator absolut decent .momolo wrote:hpavictor, ce greseala (majora) are integratul IEI A-350 in partea de preamplificare, greseala care afecteaza grav (in primul rand tonal si timbral) sunetul? (te intreb mai ales pentru folosirea afirmatiei/adresarii "Aiurea" care in context e de natura sa provoace, sa conteste, sa "patroneze" colegii tai de forum. Deci, intelegand ca esti un expert care intervi cu adresarea, "Aiurea", te invit sa demonstrezi cat te pricepi, mai ales ca afirmi, "Cat despre amplificatoarele IEI , fata de cerintele actuale , erau lejer in top 50 daca ar fi avut componente de calitate" = fals in opinia mea deoarece cu acea greseala puteai pune si pe mama pieselor ca degeaba, tot o tiganie este + culmea, putini stiu, piesele alea romanesti nu erau chiar asa de proaste toate).
Sunt extrem de curios ce buba are acel proiect ( cu exceptia faptului ca nu are functia tone defeat astfel ca semnalul sa nu mai fie procesat de corectorul de ton , dar in Romania acelor ani nu se cereau asemenea fite , sau amplificator dedicat pentru casti cu reglaj de volum independent ) sau cele 3 prize de loudness ( reduse la una singura la productia de serie , deoarece IPEE Curtea de Arges avea o licenta de potentiometre Piher cu o singura priza de loudness ) , la fel ca seria initiala cu care a castigat un " amarat "loc doi in categoria amplificatoarelor europene , la Munchen in 1983 , dupa Quad 405-2 ( evident cu componente adevarate : electrolitici Philips , potentiometre Nobel , finali RCA etc ) .
Desigur , fabricatia de serie nu avea prea multe in comun cu acele amplificatoare in afara de aspectul exterior si schema , ce includea si celebrul preamplificator pentru doze de pick-up MM cu corectie RIAA , de inspiratie japoneza .
Schema etajului final a fost o revelatie pentru acele vremuri ( proiectantul Corneliu Popoiu spunea ca era de inspiratie 70% SAE , dar eu inca nu am gasit schema sursei de inspiratie ... ) , intre tarile CAER nu exista concurent la acel nivel , nici macar celebrul BRIG 001 sovietic nu respira prea lejer in fata unui IEI A350 .